Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik had deze TT en OP ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond het een mooiequote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ja hoor.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan iemand @:Chocofan even naar 40+ begeleiden, ze is verdwaald.
Dunkuwel.![]()
![]()
Grapje toch.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heyquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Haloaquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Harde woei welDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Het liekt gewoon herfst hier.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks aan.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
En vanmorgen om half 7 schrok ik mij de pleuris omdat het ineens ging onweren. Raam dicht gedaan, oordoppen in en weer in slaap gevallen.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
En vanmorgen om half 7 schrok ik mij de pleuris omdat het ineens ging onweren. Raam dicht gedaan, oordoppen in en weer in slaap gevallen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bliksem donders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind een goede onweersbui beter dan miezer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ieder zijn eigen voorkeur.
Wel zo handig met de verschillende weertypes. Altijd iemand tevreden en iemand die dan moppert.![]()
Mopperen over het weer zijn we wel goed in. Ik vond het vandaag eerst benauwd en nu herfst.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ieder zijn eigen voorkeur.
Wel zo handig met de verschillende weertypes. Altijd iemand tevreden en iemand die dan moppert.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ideaal onderwerp voor ongemakkelijke stiltes en dan afsluiten met, ik ben Nederlandse en zeur graag over het weer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mopperen over het weer zijn we wel goed in. Ik vond het vandaag eerst benauwd en nu herfst.![]()
En was inderdaad van alles wat vandaag.![]()
ü0ozhMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Heer Homijn.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Correct en tevens juist.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik voorspel een mooie dag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Homijn gooit er nog eens vijf letters tegenaan: oüwpdMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat willekeurig letters gooien is deze nacht niet nodig. Neem gerust je punten en gun mij er ook wat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* Homijn gaat deze maand weer gewoon voor plek #37 en staat dus al veel te hoog
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Top 20 ben ik van u gewend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het weer.
Er is vandaag geen weer.
Dat was het weer.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Herman Finkers I asume ?quote:Op donderdag 4 juni 2026 01:08 schreef Bargehassus het volgende:
Het weer.
Er is vandaag geen weer.
Dat was het weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou zo maar kunnen.quote:Maar ik ken het van een oud-collega. Waar die het vandaan had, geen idee....
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
"Er worden middagtemperaturen verwacht van één uur 's middags tot zes uur 's avonds.""Met 22 graden wordt het een aangename dag. Met 36 graden wordt het een hete dag. En met 2 graden wordt het een frisse dag."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij lijkt Joop Zoetemelk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2026 01:29 schreef Bargehassus het volgende:
Hij lijkt Joop Zoetemelk wel.Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Droge neusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Is elke nacht een Dingetje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iddquote:
SlaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry.
Ff kutmomentje.
Momentjes...
Of zo..Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Oei, dat was zeker niet mijn bedoeling.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HE-LE-MAAL niet door jou....quote:Op donderdag 4 juni 2026 02:19 schreef FreshFruit het volgende:
Oei, dat was zeker niet mijn bedoeling.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gilbert van Schoonebeeke. Ja, dat is hier dichtbij...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-06-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trek je het nog een beetje ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Liever jij of MT6. Ik loop maar wat te dollen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 4 juni 2026 02:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Liever jij of MT6. Ik loop maar wat te dollen.
Ach, ik weet eigenlijk niet eens wat ik wil.![]()
![]()
![]()
![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Sjoch ris, it giet dochs moai sa ?quote:Op donderdag 4 juni 2026 03:02 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik ook.
Ach, ik weet eigenlijk niet eens wat ik wil.![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het gaat niet verkeerd, het doel is nabij.
Jij gaat ook lekker,
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga even sliepen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
En elke neus is niet droog hihiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Mogge ALLEMAALIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
VroegWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Heer Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Pinniequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mogguh.quote:
* gebrokenglas kijkt hoopvol naar MT6 of er een paar liter koffie DTS in wordt gegooid.
Een actieve deelnemer.![]()
* MooieTop6 geeft Heer Scherf heel beschaafd een kopje koffie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
* gebrokenglas kijkt beteuterd naar het beschaafde kopje koffie. Maar hij weet, niet klagen, koffie is koffiequote:Op donderdag 4 juni 2026 07:10 schreef MooieTop6 het volgende:
* MooieTop6 geeft Heer Scherf heel beschaafd een kopje koffie
Een actieve deelnemer.![]()
Het was deze:quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt beteuterd naar het beschaafde kopje koffie. Maar hij weet, niet klagen, koffie is koffie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wat een kunst.
[youtube][Bekijk deze YouTube-videoHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Alleen het allerbeste voor Heer Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dank uquote:Op donderdag 4 juni 2026 07:20 schreef MooieTop6 het volgende:
Alleen het allerbeste voor Heer Scherf![]()
Een actieve deelnemer.![]()
Hoe is het met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:wel goed op jezelf letten, maat
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-06-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had niet eens tijd voor een JyskebolkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Kan alsnog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Heren, goedemorgenquote:Op donderdag 4 juni 2026 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
Ik had niet eens tijd voor een Jyskebolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Freon MT6quote:![]()
Ik heb zowaar geslapen.
[ Bericht 0% gewijzigd door FreshFruit op 04-06-2026 07:46:36 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker maatquote:hoe is het met alles en iedereen in Huize Vers?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
De dame des huizes wil vandaag gaan shoppen dus dat gaat weer flink geld kosten , ze slaapt nu nog even maar straks gaat ze helemaal loesoe.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:40 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker maathoe is het met alles en iedereen in Huize Vers?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oei, dat gaat in de papieren lopen. Moeten we een GoFundMe oprichten?quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dame des huizes wil vandaag gaan shoppen dus dat gaat weer flink geld kosten , ze slaapt nu nog even maar straks gaat ze helemaal loesoe.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wat wel heel lief is dat ze al een paar keer heeft gevraagd wat ik wil maar ik weet niks te bedenken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PiepWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Blub, ben jij het ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
Wat wel heel lief is dat ze al een paar keer heeft gevraagd wat ik wil maar ik weet niks te bedenken.
Dan laat je gelijk zien dat je om haar welzijn geeft, je zou immers niet willen dat ze pijnlijke knieën krijgtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Wel ff een Christine Le Duc papiertje omheen wikkelen natuurlijk!quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan laat je gelijk zien dat je om haar welzijn geeft, je zou immers niet willen dat ze pijnlijke knieën krijgt![]()
![]()
"Koop een Welkoop pijpmatje!"quote:50+ jaar expertise ✓ Elegante lingerie ✓ Kwalitatieve love toys ✓ Vrouwvriendelijk advies ✓ Persoonlijke service ✓ Snelle bezorging ✓ Discretie ...![]()
![]()
Jaquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hier scoor ik vast punten mee.
* FreshFruit zet op het lijstje: Pijpmatje Idee van MT6.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koterslingeren.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zo ken ik je weer.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HihiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Blub
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Droge neus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik ben ook anti slip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Daar zijn ze hier in huis druk mee bezig.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel lekker rustig zo.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man slingertquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik sta in niemand z;n agenda.
Maar ik dans dus ik besta!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik zet Berg in mijn agendaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mogge Mr. Berg
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Morgen werken ipv vandaagWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Morgen is vandaag gisteren.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Mijn pakketjes zijn onderweg met de bezorger
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mogguhh
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Pakketjes schroot met een dun laagje chroom?
Bekijk deze YouTube-videoHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hassusquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Schoen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Koffie
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Herdenkingsmoment bij dagbestedingWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
BolkieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Goeiemoarn Bargje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je weigert het echt om hassus te zeggen he? Zit daar iets achter?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Barg is toch een varken?Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Niet weten dat je gewoon Berg heetquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je weigert het echt om hassus te zeggen he? Zit daar iets achter?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Varkenskopquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ik vind het geen leuk woord.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je weigert het echt om hassus te zeggen he? Zit daar iets achter?
Sla dy foar de ......
Zoiets.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alias van De Schaduw.quote:
Zie mijn UI.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
PokkenweerDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Hier is het droogIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Gewoon droog en doorzetten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Watskeburtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ff een spuugje eropquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Fikse bui hier.Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spit on itDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man weetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Eerst even likken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat werkt echt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HeehooDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
She thinks she's made of candy.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier worden filmpjes gepost hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bobquote:
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Had jij deze TT ook ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TTquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
U is Dameskapper ?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:54 schreef Bargehassus het volgende:
Ik had liever deze TT
.[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
U bent van de herenliefde?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:54 schreef Bargehassus het volgende:
Ik had liever deze TT
.[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
@maily hier is het!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Zoals de waard is / de waarden zijn...?quote:![]()
![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Een beetje gay is okquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Zoals de waard is / de waarden zijn...?![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ja sorry hoor maar dit is echt de de ultimate gay auto.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
[..]
Zoals de waard is / de waarden zijn...?![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Eindelijk een punt waar we totaal van mening verschillen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar dit is echt de de ultimate gay auto.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zaad van je maat kan geen. Laat maar.
Ik dwaal af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook niet de bedoeling freon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan geen kwaad in je naad?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
Zaad van je maat kan geen. Laat maar.
Ik dwaal af.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ook verder niks tegen op Audi.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie auto, maar nog steeds geen Fordquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:07 schreef FreshFruit het volgende:
Ook verder niks tegen op Audi.
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mijn zwager is echt Ford fan. Heeft ooit zelfs een puma gehad.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mooie auto, maar nog steeds geen Ford“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb nu een Pumaquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn zwager is echt Ford fan. Heeft ooit zelfs een puma gehad.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik hou het bij Volvo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
S40quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik kan hem niet vinden MT6 , dit was een 2 zitter. Zie nu dat Puma heel wat anders is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
850 GLT hier. Een van de oudste van Nederland.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja, ze hebben de naam weer gebruikt, nu is het gewoon een kleine SUVquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden MT6 , dit was een 2 zitter. Zie nu dat Puma heel wat anders is.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Boahh die dingen gaan welquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:22 schreef Bargehassus het volgende:
850 GLT hier. Een van de oudste van Nederland.
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
2.5 5 cilinder, 170 pk.
Daarvoor 6 cilinder met 265 pk, dus tja...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
The Saint!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje had ooit zelfs zoiets.
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Jouw broertje is een baasquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje had ooit zelfs zoiets.
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Heb je ook een zusje, toevallig?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik vraag dit voor mijzelfIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik zou ooit nog weleens een Amazon willen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou ooit nog weleens een Amazon willen.
Zo 1?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
2 zelfs. Dat je dat niet weet. Heb het vaak genoeg over ze.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn geheugen is niet zo best somsquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 zelfs. Dat je dat niet weet. Heb het vaak genoeg over ze.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn grote broer heeft er minimaal 25 jaar zo eentje gehad. Heb er in Engeland nog in gereden.
Daar is mijn liefde voor Volvo begonnen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dit is Piep. Jongste zus.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet zo best soms
Met toestemming geplaatst @yvonne
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dame NP. Op rolletjes en alles is chill.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:39 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Hoe is de leef hier, lieve mensen?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijk, dat hoor ik graag, Frissig Fruitjequote:Op donderdag 4 juni 2026 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame NP. Op rolletjes en alles is chill.![]()
I know, you gonna want me..![]()
Goedemorgen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:43 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Kijk, dat hoor ik graag, Frissig Fruitje![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is uw favo auto ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie ogenquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is Piep. Jongste zus.
Met toestemming geplaatst @:Yvonne
[ afbeelding ]
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
HALLOquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:39 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Hoe is de leef hier, lieve mensen?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Dee rip-off van de Corvette vond ik altijd geweldig!
Ik fietste elke dag langs een huis waar een mooie glanzende donkerrode stond.![]()
![]()
Blonde haren, blauwe ogen...quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Uit een sprookjesboek geslopenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Deze trut rijd zelf in een 500L, hoerenrood met chromequote:![]()
Maar mijn droom auto is toch wel een Dodge Charger 2023![]()
![]()
![]()
I know, you gonna want me..![]()
Opel 1900 GT.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dee rip-off van de Corvette vond ik altijd geweldig!
Ik fietste elke dag langs een huis waar een mooie glanzende donkerrode stond.![]()
Later nog een goedkopere. 1900GT/J.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Deze met de Bassie & Adriaan-oogjes vind ik de mooiste!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Opel 1900 GT.
Later nog een goedkopere. 1900GT/J.![]()
![]()
Het mooie aan haar is dat ze heel sterk is. aan 1 hand heeft ze geen vingers en heeft zich altijd willen bewijzen. Niet alleen met paardrijden maar ook met de rest. Een zus uit duizenden, ik kan ook altijd bij haar terecht als ik ergens mee zit.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Dikke buienDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Nu weer even droog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een natje en een droogje.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Goedemorgen Her Fogel. Mooi gesproken.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koester dat. We hebben ze nodig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogguh Mr FFquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Her Fogel. Mooi gesproken.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Verder hallo allemaal
En eenvoor degenen die dat verdienen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Gvd had ik al gemist vanmorgen.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Ow wist ik niet eens, terwijl ik een Prelude heb gehad!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:54 schreef Bargehassus het volgende:
Dat is een Honda Prelude.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een truttenschudderquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:49 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Deze trut rijd zelf in een 500L, hoerenrood met chrome![]()
Maar mijn droom auto is toch wel een Dodge Charger 2023![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sorry, ik vloek niet snel. Maar soms komt het er gewoon zomaar even uit.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Geeft niks. Crew mag het, dus mag jij het ookquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:11 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Sorry, ik vloek niet snel. Maar soms komt het er gewoon zomaar even uit.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
met jarretelaandrijving?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb niet echt een droomauto meer. Ja misschien een Lotus Elise of zo, maar ik denk eerder dat mocht ik ooit weer wat geld hebben en m'n huis is helemaal opgeknapt en Mini-ToT heeft ook niets meer te wensen, dat ik gewoon weer een leuke elektrische auto zou kopen.![]()
Dat ben ik dusquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:06 schreef Fogel het volgende:
Verder hallo allemaal
En eenvoor degenen die dat verdienen.
![]()
I know, you gonna want me..![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: