abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220955052
Kijk, normaal gezien zou je denken, hij zou ermee willen pochen. Maar de wereld zoals deze nu is, zoals hij er in zou moeten leven, dan is de betere burn natuurlijk wel om het glashard te ontkennen. Daar beschadig je er gewoon nog veel meer mee, en uiteindelijk was dat z'n doel natuurlijk. Echte haat stopt niet bij 6 miljoen. Je wilt die eenderde overblijfsel van de populatie hier natuurlijk echt helemaal blijven zieken, en dan wordt je dus zo'n rat die het gaat zitten downsizen.

Maar het is voor hem ook waarschijnlijk ook gewoon z'n magnum opus, z'n grootste wapenfeit. En dat je je daar dan voor zou moeten verstoppen, daar lijkt hij mij weer te trots voor. Dus misschien zou hij het juist tot in de puntjes laten uitzoeken en optellen, z'n high score veilig stellen.

Can't have your cake and eat it. Wat zou hij gedaan hebben?

Food for thought.✌️
-nee-
pi_220955163
In Er ist wieder da is hij geen ontkenner maar praat hij met de gewone Duitsers, luistert naar hun problemen, en wordt opnieuw populair
pi_220955362
Hij zou de bevolking vertellen dat het Jodenprobleem was opgelost zonder verder in detail te treden daarover. Dit deed hij ook al toen hij nog leefde. Er stond niks zwart op wit en hij vertelde tijdens zijn uitspraken niet over concentratiekampen.

Maar tegenwoordig met satellieten, social media en camera's overal zou zoiets bizars verbergen natuurlijk compleet onmogelijk zijn.
blablablabla
pi_220955871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef DrDentz het volgende:
In Er ist wieder da is hij geen ontkenner maar praat hij met de gewone Duitsers, luistert naar hun problemen, en wordt opnieuw populair
Die moet ik nog steeds zien.

Belangrijke bijdrage.
-nee-
pi_220957012
Met alle Jodenhaat tegenwoordig is het alleen maar goed voor zijn populariteit op het moment dat hij zegt dat hij verantwoordelijk is voor miljoenen dode Joden.
pi_220957932
Hitler _O_
pi_220961611
Kampen met de oesbeken daar hoor ik ook weinig van. Daar gebeurt ook "niets" behalve heropvoeden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')