abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220955256
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Toernooi is nog ver.

~Malen

WAT EEN GELUL.
Nog 8 dagen in bed stinken
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:07:08 #127
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955258
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
De basis voor de matigheid is begin 2000 al gelegd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:07:59 #128
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955260
Nog even genieten, traumtor gemacht.

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 3 juni 2026 @ 23:08:12 #129
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220955262
Pierre wil malen in de spits
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:08:58 #130
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
Van Persie is de laatste topspits die we gehad hebben en die brak door in 2002.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:09:29 #131
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:08 schreef Paul het volgende:
Pierre wil malen in de spits
Je kan beter scoren, lijkt me handiger.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955271
Nou, wat een afgang…
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:10:46 #133
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955280
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955286
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Komt zo iemand bijzitten in het midden
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:11:43 #135
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220955288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Van Persie is de laatste topspits die we gehad hebben en die brak door in 2002.
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.

Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_220955294
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Oud meubilair van Studio Voetbal.
pi_220955298
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.
1984 :?
pi_220955299
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Nog even genieten, traumtor gemacht.

[ x ]
Breaks the deadlock :')

Ruttiaans dit.
De enige echte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:12:52 #139
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Komt zo iemand bijzitten in het midden
Wordt het vechten dan? :D
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:13:20 #140
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
1984 :?
Geboortejaar lijkt me.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:14:01 #141
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220955309
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
1984 :?
Geboortejaar. Dat was het laatste geboortejaar met creatief talent van Europees niveau.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_220955311
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:13 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geboortejaar lijkt me.
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:14:33 #143
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955313
Rechts hoog, links vlak maar waarom zag ik VDVen dan bij de achterlijn :?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:14:52 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
Nee maar kijk wie het post. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:17:46 #145
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220955328
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
Het heeft geen zin om in vaag gedefinieerde generaties te praten, die soms qua leeftijd enorm uit elkaar liggen.

Praten in cohorten per geboortejaar heeft meer zin. In de wat meer serieuze Engelstalige pers is dat gewoon wél gebruikelijk.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:20:19 #146
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955343
Binnen 24 uur van Rotterdam naar Nieuw-Amsterdam.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:22:06 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220955353
Geen zin in dit WK

  woensdag 3 juni 2026 @ 23:22:50 #148
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220955356
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nee maar kijk wie het post. :')
In de iets meer serieuze pers is dit gewoon normaal

Bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/a(...)-ronaldo-ballon-dor/

Over het gat dat na Messi en Ronaldo zit. De generatie Neymar zeg maar. Zo een inventarisatie heeft alleen zin om dat per geboortejaar te bekijken.

Dito bij discussies over het niveau van het Engelse voetbaltalent.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:27:56 #149
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955387
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
In de iets meer serieuze pers is dit gewoon normaal

Bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/a(...)-ronaldo-ballon-dor/

Over het gat dat na Messi en Ronaldo zit. De generatie Neymar zeg maar. Zo een inventarisatie heeft alleen zin om dat per geboortejaar te bekijken.

Dito bij discussies over het niveau van het Engelse voetbaltalent.
2024


pi_220955395
Op vi over de wedstrijd tegen Oezbekistan:

"Later spelen de wissels van beide landen ook nog een oefenwedstrijd tegen elkaar"

Dus we krijgen 2 keer Nederland-Oezbekistan 8)7
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')