quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Groepsfase kom je echt wel door. Daarna klaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
Natuurlijk wel een belachelijke beslissing, alleen al om het feit dat zo'n groep met het verlies van een van hun maten moet zien te dealen. Dan kun je nooit hetzelfde leveren als het afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
+r.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Doe dit nooit meerquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.
De docent moest lachen.
Uiteindelijk een 8 gekregen.
Tot zover deze anekdote.
Laat die man met rust zegquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 2/4 luik. @:rambodirk
Ik had het in mijn geschiedenisessay over Jeanne d'Arc ook over verassing.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.
De docent moest lachen.
Uiteindelijk een 8 gekregen.
Tot zover deze anekdote.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die man met rust zeg
Alsof jij er zo goed uitziet
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Ondanks het verlies vond ik het erg gezelligHopelijk is dit een voorbode voor het WK
Slaap lekker
Stukje bitch titsquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 2/4 luik. @:rambodirk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |