Die is over 1,5 maand bondscoachquote:
Nederland heeft zulke wedstrijden nodig om scherp te worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Caland het volgende:
Zo’n nederlaag in een uitzwaaiwedstrijd is toch ook gewoon prima.
Hebben we niks aan. De beker winnen anders niksquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Van het toernooi van de zakkenwassers eerste klas?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Voor Nederland geldt meestal andersom iddquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
Ik wist niet dat jij een Marokkaan bent.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Echt hequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Geen Kapsalon bij de Kraam halen op zaterdagavondquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een Marokkaan bent.
Verassing, stukje crematiequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Ditquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |