abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220954996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
"Massaal naar Rotterdam gekomen", denk dat de meerderheid er al was maar goed
Ja humor, meeste komen gewoon uit de buurt
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:42:20 #27
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220954997
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:39 schreef PowerLoungen het volgende: Depay staat erbij te hobbelen als bolle Jos nadat die wiet heeft gesnoven.
Maar Valente kwam niet zo fris over dus die mocht niet mee. En Frimpong was een te groot risico zo vlak na een blessure.
pi_220955000
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.

En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220955004
quote:
:')
pi_220955006
Dit wil je niet - Virgil van D.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:00 #32
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955008
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
Goed dat dit nu gebeurd en niet op het WK
Zeiden ze in Italie ook na de verloren strafschoppenserie tegen Bosnie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955011
De eerste vraag van Jeroen Stekelenburg met zijn hoge stem: "Virgil, betekent dit nou met licht chagrijn het vliegtuig in?"
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:13 #34
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220955014
Ach, en noch eens: ach.
pi_220955016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
Goed dat dit nu gebeurd en niet op het WK
Hahaha...

Dit gaat ook op het WK gebeuren hoor...

Verlies tegen Japan, gelijk tegen Zweden en verlies tegen Tunesië...
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:27 #36
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955018
Vurgul heeft wel de nummers toegewezen. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:35 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955020
Zo’n nederlaag in een uitzwaaiwedstrijd is toch ook gewoon prima.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:38 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220955021
Wat ik zeg
pi_220955022
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
De eerste vraag van Jeroen Stekelenburg met zijn hoge stem: "Virgil, betekent dit nou met licht chagrijn het vliegtuig in?"
Raptorix: Waarom speel je zo mokerslecht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:44 #40
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220955024
Van Gerwen zou het anders verwoorden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:50 #41
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220955026
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:36 schreef fetX het volgende:
De eerste de beste knock-out wedstrijd en we liggen eruit dit WK.
Het kan ook klaar zijn na een 1-1 op maandagnacht tegen Tunesië

Maar eens. Tegen Marokko of Brazilië redden we het niet. Marokko is veel beter dan dit Algerije. Algerije speelt met Zerrouki ( :') ) terwijl Marokko de verbeterde Zerrouki van Feyenoord thuis kan laten.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:52 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_220955027
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:39 schreef Caland het volgende: [..] Liever zo’n echte voetbalsfeer dan de tietenman en de indiaan die muisstil zijn Snap het gezeur niet zo
Ik ook niet. Onze supporters krijgen de echte les vandaag. De wedstrijd, mja, had 3-1 moeten staan met een betere spits.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_220955031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:42 schreef TLC het volgende:
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.

En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
Vroeg me sowieso af waarom ze zoveel gingen wisselen. Dat is nooit goed voor een elftal
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:00 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955033
Ach Arne
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:05 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:42 schreef TLC het volgende:
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.

En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
Hato ontwikkelt zich stormachtig en was de laatste tijd gewoon een van de betere spelers van Chelsea.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:28 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220955039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
BE BOLD
En dan dezelfde zouteloze prestatie neerzetten waar we al jaren naar kijken onder Koeman.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:30 #47
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955040
Enkele reis naar de VS met die gasten.
pi_220955041
Arne ;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:38 #49
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220955043
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220955045
Let op mijn woorden:

1. Japan verlies
2. Zweden verlies
3. Tunesië gelijkspel

Nederland gaat er gewoon uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')