Die speelt in een b-competitie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, Malen mist 3 100% kansen natuurlijk
Grueter moet wel woke blijven op de NOS hè.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
"Massaal naar Rotterdam gekomen", denk dat de meerderheid er al was maar goed
Ja humor, meeste komen gewoon uit de buurtquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
"Massaal naar Rotterdam gekomen", denk dat de meerderheid er al was maar goed
Maar Valente kwam niet zo fris over dus die mocht niet mee. En Frimpong was een te groot risico zo vlak na een blessure.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:39 schreef PowerLoungen het volgende: Depay staat erbij te hobbelen als bolle Jos nadat die wiet heeft gesnoven.
Zeiden ze in Italie ook na de verloren strafschoppenserie tegen Bosnie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
Goed dat dit nu gebeurd en niet op het WK
Hahaha...quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
Goed dat dit nu gebeurd en niet op het WK
Raptorix: Waarom speel je zo mokerslecht.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
De eerste vraag van Jeroen Stekelenburg met zijn hoge stem: "Virgil, betekent dit nou met licht chagrijn het vliegtuig in?"
Het kan ook klaar zijn na een 1-1 op maandagnacht tegen Tunesiëquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:36 schreef fetX het volgende:
De eerste de beste knock-out wedstrijd en we liggen eruit dit WK.
Ik ook niet. Onze supporters krijgen de echte les vandaag. De wedstrijd, mja, had 3-1 moeten staan met een betere spits.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:39 schreef Caland het volgende: [..] Liever zo’n echte voetbalsfeer dan de tietenman en de indiaan die muisstil zijn Snap het gezeur niet zo
Vroeg me sowieso af waarom ze zoveel gingen wisselen. Dat is nooit goed voor een elftalquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:42 schreef TLC het volgende:
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.
En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
Hato ontwikkelt zich stormachtig en was de laatste tijd gewoon een van de betere spelers van Chelsea.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:42 schreef TLC het volgende:
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.
En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
Die is over 1,5 maand bondscoachquote:
Nederland heeft zulke wedstrijden nodig om scherp te worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Caland het volgende:
Zo’n nederlaag in een uitzwaaiwedstrijd is toch ook gewoon prima.
Hebben we niks aan. De beker winnen anders niksquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Van het toernooi van de zakkenwassers eerste klas?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Voor Nederland geldt meestal andersom iddquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
Ik wist niet dat jij een Marokkaan bent.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Echt hequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Geen Kapsalon bij de Kraam halen op zaterdagavondquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een Marokkaan bent.
Verassing, stukje crematiequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Ditquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Groepsfase kom je echt wel door. Daarna klaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
Natuurlijk wel een belachelijke beslissing, alleen al om het feit dat zo'n groep met het verlies van een van hun maten moet zien te dealen. Dan kun je nooit hetzelfde leveren als het afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
+r.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Doe dit nooit meerquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.
De docent moest lachen.
Uiteindelijk een 8 gekregen.
Tot zover deze anekdote.
Laat die man met rust zegquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 2/4 luik. @:rambodirk
Ik had het in mijn geschiedenisessay over Jeanne d'Arc ook over verassing.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.
De docent moest lachen.
Uiteindelijk een 8 gekregen.
Tot zover deze anekdote.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat die man met rust zeg
Alsof jij er zo goed uitziet
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Ondanks het verlies vond ik het erg gezelligHopelijk is dit een voorbode voor het WK
Slaap lekker
Stukje bitch titsquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een 2/4 luik. @:rambodirk
Mooie tijden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik had het in mijn geschiedenisessay over Jeanne d'Arc ook over verassing.
Die nieuwe serie lijkt me echt kutquote:
KAMIRA WOWOquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Messi begreep het.
Bekijk deze YouTube-video
Veerman is altijd handig voor het oversteken.quote:
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Voorin is het gewoon te matig maar dat weten we al jaren dus dit is geen verrassing.
Yup.quote:
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranjequote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veerman is altijd handig voor het oversteken.
quote:
quote:Zij zenden het duel uit op NPO 3, via NOS live en in de NOS-app. De oefeninterland tussen Nederland en Oezbekistan begint om 14.45 uur plaatselijke tijd. Dat komt neer op 20.45 uur Nederlandse tijd.
Voorin hebben WE niks lopen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Promes was daar ook goed inquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Dat klopt, helaas heeft Veerman de motor van Aston Martin.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Wel apart, want die heeft 3 benen.quote:
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
Alleen snelheid ,dat moet je benutten..quote:
Ja. De bekrompenheid, benepenheid, domheid spat er vanaf.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
Nog 8 dagen in bed stinkenquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Toernooi is nog ver.
~Malen
WAT EEN GELUL.
De basis voor de matigheid is begin 2000 al gelegd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
Van Persie is de laatste topspits die we gehad hebben en die brak door in 2002.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
Je kan beter scoren, lijkt me handiger.quote:
Komt zo iemand bijzitten in het middenquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Van Persie is de laatste topspits die we gehad hebben en die brak door in 2002.
Oud meubilair van Studio Voetbal.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
1984quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.
Breaks the deadlockquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Nog even genieten, traumtor gemacht.
[ x ]
Wordt het vechten dan?quote:
Geboortejaar lijkt me.quote:
Geboortejaar. Dat was het laatste geboortejaar met creatief talent van Europees niveau.quote:
Nee maar kijk wie het post.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
Het heeft geen zin om in vaag gedefinieerde generaties te praten, die soms qua leeftijd enorm uit elkaar liggen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
In de iets meer serieuze pers is dit gewoon normaalquote:
2024quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
In de iets meer serieuze pers is dit gewoon normaal
Bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/a(...)-ronaldo-ballon-dor/
Over het gat dat na Messi en Ronaldo zit. De generatie Neymar zeg maar. Zo een inventarisatie heeft alleen zin om dat per geboortejaar te bekijken.
Dito bij discussies over het niveau van het Engelse voetbaltalent.
Daarvan moeten we er toch eentje kunnen winnen zou je zeggen!quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef TLC het volgende:
Op vi over de wedstrijd tegen Oezbekistan:
"Later spelen de wissels van beide landen ook nog een oefenwedstrijd tegen elkaar"
Dus we krijgen 2 keer Nederland-Oezbekistan
Op basis van die paar doelpuntjes in de PL?quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
Brobbey die er 7 in schoot vorig jaar en het jaar ervoor alle kansen miste? Dat wordt niet beter.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
Kan die mooi wegvreten met een zooitje kroketten of iets dergelijks.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:36 schreef TLC het volgende:
Altijd maar memvis opstellen omdat je anders zijn gevoelens kwetst
Stel 'm op alles diepe spits om het balletje vast te houden met Malen en Gakpo er omheen. Frenkie Gravenberch en drie achterop met Dumfries/van Hecke als wingbacks.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op basis van die paar doelpuntjes in de PL?
Van Hecke is een CV die rechtsback kan spelen, maar geen wingback is.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Stel 'm op alles diepe spits om het balletje vast te houden met Malen en Gakpo er omheen. Frenkie Gravenberch en drie achterop met Dumfries/van Hecke als wingbacks.
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brobbey die er 7 in schoot vorig jaar en het jaar ervoor alle kansen miste? Dat wordt niet beter.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden
quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden,
quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet.
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.
Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.
Het zijn ook allemaal dezelfde jongens die maar de top komen. Kijk naar het voetbal anno nu en je ziet waarom er niets meer creatief naar voren komt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 05:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
Het valt me ook op dat Nederlandse verdedigers helemaal niet meer de basis principes van verdedigen leren, mij was echt wel ingepepert dat je niet door het midden gaat uitverdedigen, maar nu moet en zal de verdediger de bal in leveren bij de opbouwende midden verdediger, elke week zie ik het gewoon mis gaan dat een spits die instapt zo een pass onderschept en scored. Vooral bij Ajax zag je dit de afgelopen jaren extreem vaak.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal dezelfde jongens die maar de top komen. Kijk naar het voetbal anno nu en je ziet waarom er niets meer creatief naar voren komt.
Echt heel vreemd dat het voetbal evolueert en dat men niet meer dezelfde opvattingen heeft als jouw trainer in de C6quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat Nederlandse verdedigers helemaal niet meer de basis principes van verdedigen leren, mij was echt wel ingepepert dat je niet door het midden gaat uitverdedigen, maar nu moet en zal de verdediger de bal in leveren bij de opbouwende midden verdediger, elke week zie ik het gewoon mis gaan dat een spits die instapt zo een pass onderschept en scored. Vooral bij Ajax zag je dit de afgelopen jaren extreem vaak.
En dan zeggen ze: Ja dat komt omdat de tegenstander hoog druk zet!!!!
Ook al weer zo een term, vroeger noemde je dat knijpen en dat los je als verdediging op door je backs helemaal naar de buitenkant te plaatsen zelfs nog onder de bal zodat het veld zo breed word dat de tegenstander het niet kan belopen.
Echt heel vreemd dat Nederland geen rol meer speelt internationaal en dat we geen spitsen meer kunnen opleiden.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt heel vreemd dat het voetbal evolueert en dat men niet meer dezelfde opvattingen heeft als jouw trainer in de C6
Als we nou ergens niks te klagen hebben over niveau dan is dat wel in de verdediging.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Echt heel vreemd dat Nederland geen rol meer speelt internationaal en dat we geen spitsen meer kunnen opleiden.
Je hebt helemaal gelijk man! En wat lul je over C6, je weet uberhaupt niet welk niveau ik gespeelt.
Het niveau van Nederlandse verdedigers is vooral gebaseerd op opbouwende kwaliteiten, niet op de verdedigende.quote:Op donderdag 4 juni 2026 06:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als we nou ergens niks te klagen hebben over niveau dan is dat wel in de verdediging.
Maar check, we moeten gewoon de backs aanspelen. DickballGenot
En toch heb je vooral op het opbouwende gedeelte kritiekquote:Op donderdag 4 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het niveau van Nederlandse verdedigers is vooral gebaseerd op opbouwende kwaliteiten, niet op de verdedigende.
Klopt, ik bedoelde Van der Ven. Je kan Brobbey prima aanspelen met een verdediger in zijn nek. Daar ligt zijn kracht even de bal vasthouden de rest er onderdoor of overheen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Hecke is een CV die rechtsback kan spelen, maar geen wingback is.
3ATB kan wel en is voor Nederland eigenlijk ook het beste, maar dan met een heel laag blok en puur op de tegenstoot speculerend, dan heb je niets aan Memphis op een eiland in de stille Zuidzee en moet je het doen met de snelheid van Gakpo en Malen voorin.
Topscorer van het G-WKquote:Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..
Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..
Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
Zoals opbouwen via de zijkantenquote:Op donderdag 4 juni 2026 05:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
Jawel maar gisteren liet zien dat je hoopt dat een boel Oranje spelers echt 0 minuten gaan maken op het WK.quote:Op donderdag 4 juni 2026 08:05 schreef TAmaru het volgende:
Gaat Nederland wel door de poulefase heen komen?
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:07 schreef Solispolar het volgende:
Die WiefferDit kan toch niet man. Niveau Utrecht op het middenveld, laat staan op de back. Daar komt echt 0,0 uit.
En dan te bedenken dat er bepaalde lieden zijn die fan zijn.. @CR7quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.
Goede post.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
Malen moet gewoon minstens 2x scoren. Algerije kan er verder ontzettend weinig van.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
Ze zijn iig beter dan Nederlandquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Malen moet gewoon minstens 2x scoren. Algerije kan er verder ontzettend weinig van.
Dit is wel een dingetje.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Met Brobbey in de basis win je hier 3 a 4-0. Wellicht dat Algerije ergens tegen het eind dan nog een goaltje scoort, maar dan heb je in ieder geval geen problemen met dit soort tegenstanders.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Ja, Woutje Weghorst en Depay is allemaal niet veel meer. Snap niet zo goed waarom zo'n Flemming zo makkelijk is overgeslagen. Als het gaat om goals maken, heb je daar vandaag de dag waarschijnlijk meer aan dan aan Weghorst en Depay.quote:
Absoluut, maar dan moeten dat soort ballen wel in het mandje liggen. Op z'n minst tussen de palen!quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef vul_maar_in het volgende:
ach als Malen die bal in de 7e er inschiet ipv op de paal heb je al een hele andere wedstrijd
die eerste was wel erg zuur ja lol.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan moeten dat soort ballen wel in het mandje liggen. Op z'n minst tussen de palen!
Als mijn tante een lul hadquote:Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Koeman en zijn abonneehouders.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, Woutje Weghorst en Depay is allemaal niet veel meer. Snap niet zo goed waarom zo'n Flemming zo makkelijk is overgeslagen. Als het gaat om goals maken, heb je daar vandaag de dag waarschijnlijk meer aan dan aan Weghorst en Depay.
Basisspeler rechtsback bij een PL subtopper, dus dan moet je toch wat kunnen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.
Kijk ik snap wat je doet, ik maakte vroeger ook wel eens grappen dat als we wat meer Seedorf lieten spelen en het spel lieten bepalen dat we al lang de cup thuis hadden staan, maar het verschil met Brobbey is dat Seedorf natuurlijk een van de beste spelers ooit was.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Met Brobbey in de basis win je hier 3 a 4-0. Wellicht dat Algerije ergens tegen het eind dan nog een goaltje scoort, maar dan heb je in ieder geval geen problemen met dit soort tegenstanders.
Idd, zeker nu Malen gisteren wat kansen liet liggen, kan Koeman weer zeggen de Depay echt in de spits moet. Malen wordt dan weer rechtsbuiten (omdat ie toch een plekje moet hebben na z'n goede half jaar in Italië). Krijgen we exact hetzelfde als twee jaar terug (wispelturige spits en Malen die niet in z'n kracht wordt gebruikt). Middenveld zou (in theorie) wat beter moeten zijn nu De Jong fit is en Gravenberch ook meer gespeeld heeft, maar die vielen gisteren ook niet enorm op.quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Koeman en zijn abonneehouders.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
Een afgetekende 5-0 overwinning voor onze over het paard getilde godenzonen zou veel gevaarlijker geweest zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Voor Nederland geldt meestal andersom idd
Dus hoeft niet eens zo slecht te zijn
Dat heb je dan niet helemaal goed gelezen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:48 schreef Max23 het volgende:
Ik lees net dat Brighton 80 miljoen Euro op Van Hecke heeft afgewezen en dat ze denken dat er een hoger bod komt van Tottenham
-What do you think of Tottenham!?quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:48 schreef Max23 het volgende:
Ik lees net dat Brighton 80 miljoen Euro op Van Hecke heeft afgewezen en dat ze denken dat er een hoger bod komt van Tottenham
Hij heeft gelijk. Die oefenwedstrijd hebben we helemaal niet hoeven winnen. Is volstrekte larie. Wie boeit een oefenwedstrijd, niemand.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:47 schreef BB-King het volgende:
Geen paniek mensen.
Bekijk deze YouTube-video
Het gaat natuurlijk ook niet zozeer om het resultaat, maar de potentie van het team.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Die oefenwedstrijd hebben we helemaal niet hoeven winnen. Is volstrekte larie. Wie boeit een oefenwedstrijd, niemand.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
-What do you think of Tottenham!?
-Shit!!
-What do you think of shit!?
-Tottenham!
-Thank you!!
-That's alright!
-Weeeee hate Tottenham, we hate Tottenham, we hate Tottenham x100
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is toch juist positief dat dit duidelijk is geworden. De basis moet nu toch duidelijk zijn - 1e helft opstelling met Dumfries ipv. Wieffer en J. Timber voor van Hecke. En laat iedereen vooral fit blijven.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk ook niet zozeer om het resultaat, maar de potentie van het team.
En dan zijn de eerste 11-14 nog wel aardig, wat in de eerste helft ook tot een voorsprong had moeten leiden.
Maar daarachter is het allemaal gewoon niet zo best.
Dat staat letterlijk in dit berichtquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heb je dan niet helemaal goed gelezen.
Het aantal spelers van kwaliteit is gewoon heel laag. Kan me jaren herinneren dat echte topspelers gewoon niet aan spelen toekwamen omdat er andere spelers in de basis stonden die nog beter waren. Nu is het meer de vraag: waar halen we spelers vandaan die enigszins acceptabel zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Jawel maar gisteren liet zien dat je hoopt dat een boel Oranje spelers echt 0 minuten gaan maken op het WK.
En het gaat echt kielekiele worden of ze de laatste 16 gaan bereiken
Hoefijzervoetbal. Gio is er groot mee geworden als trainerquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zoals opbouwen via de zijkanten![]()
(Daar krijg je U shaped football van in de achterhoede - een typisch Nederlandse ziekte)
Wie???quote:Op vrijdag 5 juni 2026 05:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoefijzervoetbal. Gio is er groot mee geworden als trainer
Frank de Boer deed dat ook seizoenen lang. Arne Slot afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 05:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoefijzervoetbal. Gio is er groot mee geworden als trainer
Wat zeg jij nou?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 05:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gio is er groot mee geworden als trainer
Bij een generatie met weinig echte topspelers lijkt mij de vraag eerder: waar halen we een trainer vandaan die er een team van maakt, maar alla.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het aantal spelers van kwaliteit is gewoon heel laag. Kan me jaren herinneren dat echte topspelers gewoon niet aan spelen toekwamen omdat er andere spelers in de basis stonden die nog beter waren. Nu is het meer de vraag: waar halen we spelers vandaan die enigszins acceptabel zijn?
We kunnen van al die teams in de poule gewoon verliezen hoor. Japan is helemaal niet slecht en heeft zelfs zijn laatste 6 wedstrijden gewonnen, o.a. tegen Brazilië, Engeland en IJsland. Zweden en Tunesië zijn op papier misschien nog wel de minste teams momenteel, maar altijd lastige tegenstanders die nog best eens kunnen verrassen.
Koeman is natuurlijk waardeloos. Ze hadden hem nooit moeten terugnemen toen hij opeens de stekker eruit trok toen hij een betere aanbieding kreeg. Echt waardeloos hoe hij zich daar gedragen heeft. Vind het ook een teneergeslagen, nukkige persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bij een generatie met weinig echte topspelers lijkt mij de vraag eerder: waar halen we een trainer vandaan die er een team van maakt, maar alla.
Misschien omdat vanaf die tijd jongens meer met een PlayStation bezig waren dan buiten met een bal..quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.
Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.
Heb vandeweek die aflevering zitten kijken. Vond het wel leuk om te zien ook omdat ik met dat wk nog iets te jong was. Dat kaart incident met John de Wolf en dat bom incident kwamen ook nog aan bod.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:48 schreef Elan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat een tijdenHarry Vermeegen die achter het doel Dennis Bergkamp staat aan te moedigen met een briefje van 100 dollar
Peter van Vossen is nog steeds boos. En terecht wel. Zweren op het leven van je kinderen en dan toch valsspelenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb vandeweek die aflevering zitten kijken. Vond het wel leuk om te zien ook omdat ik met dat wk nog iets te jong was. Dat kaart incident met John de Wolf en dat bom incident kwamen ook nog aan bod.
Wel tv registratie of volledig besloten?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer zijn die besloten oefenpotjes tegen Oezbekistan eigenlijk?
Done dealquote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak maar een topic aan. @:capuchon_jongen, @:R-woud93, @:Coco, @:onlogisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |