abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:40:49 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220954953

What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:40:55 #2
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220954955
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Nou ja, Malen mist 3 100% kansen natuurlijk
Die speelt in een b-competitie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220954957
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_220954960
Wij willen hasj coke en moussa !!!!
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:16 #5
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220954963
Hadj kust het gras van zijn Kuip.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220954965
Ach Roland
U MAD?
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:21 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220954966
Eerste helft was prima. Tweede helft was slecht. Depay hoeft geen minuut te spelen op het WK. Koopmeiners en Hato ook niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:25 #8
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220954968
OP NAAR HET FEYENOORD TOPIC!
What can change the nature of a man?
pi_220954970
BE BOLD
pi_220954971
Schaam je kapot joh :r

Kutselectie :r
pi_220954972
"Massaal naar Rotterdam gekomen", denk dat de meerderheid er al was maar goed
pi_220954973
_O-
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:32 #13
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220954975
Goed dat dit nu gebeurd en niet op het WK
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:34 #14
24329 KNAK
ff w88,......
pi_220954977
lol @ stressen om nog een goal te maken op een uitzwaai-friendly

Dat zegt genoeg

Op naar de volgende generatie Oranjespelers, want dit is kansloos...
Mai pben rai~!
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:35 #15
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220954978
Schaam je kapot

Schaam je kapot

Schaam je schaam je schaam je kapot
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220954979
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 22:41:43 #17
35723 crew  GGMM
pi_220954980
Ondanks het verlies vond ik het erg gezellig :) Hopelijk is dit een voorbode voor het WK

Slaap lekker
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220954982
Zwaai hier Koeman uit...
pi_220954983
Genant
pi_220954987
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
"Massaal naar Rotterdam gekomen", denk dat de meerderheid er al was maar goed
Grueter moet wel woke blijven op de NOS hè.
pi_220954988
Heerlie de peerlie
Zonder wrijving geen glans
pi_220954989
Veerman had je goed kunnen gebruiken, met je de room en koopmeijrs hahaha
pi_220954992
Even lekker vertrouwen getankt voor het WK
pi_220954993
Annuleer de vliegreis maar, dit wordt helemaal niets.
pi_220954994
Hebben we nou echt niks beter dan Memvis?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220954996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef DrDentz het volgende:
"Massaal naar Rotterdam gekomen", denk dat de meerderheid er al was maar goed
Ja humor, meeste komen gewoon uit de buurt
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:42:20 #27
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220954997
quote:
9s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:39 schreef PowerLoungen het volgende: Depay staat erbij te hobbelen als bolle Jos nadat die wiet heeft gesnoven.
Maar Valente kwam niet zo fris over dus die mocht niet mee. En Frimpong was een te groot risico zo vlak na een blessure.
pi_220955000
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.

En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220955004
quote:
:')
pi_220955006
Dit wil je niet - Virgil van D.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:00 #32
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955008
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
Goed dat dit nu gebeurd en niet op het WK
Zeiden ze in Italie ook na de verloren strafschoppenserie tegen Bosnie.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955011
De eerste vraag van Jeroen Stekelenburg met zijn hoge stem: "Virgil, betekent dit nou met licht chagrijn het vliegtuig in?"
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:13 #34
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220955014
Ach, en noch eens: ach.
pi_220955016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
Goed dat dit nu gebeurd en niet op het WK
Hahaha...

Dit gaat ook op het WK gebeuren hoor...

Verlies tegen Japan, gelijk tegen Zweden en verlies tegen Tunesië...
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:27 #36
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955018
Vurgul heeft wel de nummers toegewezen. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:35 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955020
Zo’n nederlaag in een uitzwaaiwedstrijd is toch ook gewoon prima.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:38 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220955021
Wat ik zeg
pi_220955022
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
De eerste vraag van Jeroen Stekelenburg met zijn hoge stem: "Virgil, betekent dit nou met licht chagrijn het vliegtuig in?"
Raptorix: Waarom speel je zo mokerslecht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:44 #40
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_220955024
Van Gerwen zou het anders verwoorden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:50 #41
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220955026
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:36 schreef fetX het volgende:
De eerste de beste knock-out wedstrijd en we liggen eruit dit WK.
Het kan ook klaar zijn na een 1-1 op maandagnacht tegen Tunesië

Maar eens. Tegen Marokko of Brazilië redden we het niet. Marokko is veel beter dan dit Algerije. Algerije speelt met Zerrouki ( :') ) terwijl Marokko de verbeterde Zerrouki van Feyenoord thuis kan laten.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:43:52 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_220955027
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:39 schreef Caland het volgende: [..] Liever zo’n echte voetbalsfeer dan de tietenman en de indiaan die muisstil zijn Snap het gezeur niet zo
Ik ook niet. Onze supporters krijgen de echte les vandaag. De wedstrijd, mja, had 3-1 moeten staan met een betere spits.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_220955031
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:42 schreef TLC het volgende:
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.

En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
Vroeg me sowieso af waarom ze zoveel gingen wisselen. Dat is nooit goed voor een elftal
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:00 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955033
Ach Arne
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:05 #45
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:42 schreef TLC het volgende:
In de tweede helft viel ook alles uit elkaar door matigheid.

En waarom iemand opstellen die bij chelsea bijna nooit speelt..
Hato ontwikkelt zich stormachtig en was de laatste tijd gewoon een van de betere spelers van Chelsea.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:28 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220955039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef 3rr0r het volgende:
BE BOLD
En dan dezelfde zouteloze prestatie neerzetten waar we al jaren naar kijken onder Koeman.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:30 #47
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955040
Enkele reis naar de VS met die gasten.
pi_220955041
Arne ;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:38 #49
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220955043
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220955045
Let op mijn woorden:

1. Japan verlies
2. Zweden verlies
3. Tunesië gelijkspel

Nederland gaat er gewoon uit
pi_220955046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef Coco het volgende:
Ach Arne
Die is over 1,5 maand bondscoach
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220955047
Maatsen niet meenemen :')
pi_220955048
Wat een kutvraag joh
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:44:54 #54
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955049
Lekker over Liverpool lullen.

man man man
What can change the nature of a man?
pi_220955051
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Caland het volgende:
Zo’n nederlaag in een uitzwaaiwedstrijd is toch ook gewoon prima.
Nederland heeft zulke wedstrijden nodig om scherp te worden.
pi_220955054
"Ik heb met Arne gesproken. Ik heb Sipke gesproken. Ik wens hun alleen maar succes."

Ook Virgil heeft schijt aan Gio.
pi_220955055
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die is over 1,5 maand bondscoach
Hopelijk kiest knvb een goede trainer dus geen Slot
pi_220955056
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_220955062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
Maatsen niet meenemen :')
Je druk maken om BLM Elftal.
pi_220955067
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Hebben we niks aan. De beker winnen anders niks
pi_220955069
Liverpool boeit niemand nu man, tief op met je vragen
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:45:49 #62
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955070
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:45:51 #63
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220955071
lol het gaat niet eens over Oranje.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:45:54 #64
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955072
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Van het toernooi van de zakkenwassers eerste klas?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955080
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
Voor Nederland geldt meestal andersom idd ;)
Dus hoeft niet eens zo slecht te zijn
pi_220955082
Is denk ik voor het eerst dat je een afscheidsrondje in je eigen huis voor een halfleeg stadion doet _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220955083
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:43 #68
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220955084
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:45 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen.
Ik wist niet dat jij een Marokkaan bent.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:46:44 #69
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955085
Messi begreep het.

Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:16 #70
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955091
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Echt he _O-
What can change the nature of a man?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:47:18 #71
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955092
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
pi_220955095
Geertruida speelde goed.
pi_220955100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik wist niet dat jij een Marokkaan bent.
Geen Kapsalon bij de Kraam halen op zaterdagavond :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220955102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Verassing, stukje crematie
pi_220955103
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
Dit
pi_220955112
Pierre Hazentandjes v Hooijdonk
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:48:55 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_220955117
Ah lekker uitgebreid nabeschouwen! #zinin
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 22:48:57 #78
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220955119
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
:o welk verbrandingsoven hebben ze daarvoor gebruikt _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220955121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:47 schreef spapaars het volgende:
Vliegtuig kan de motoren laten draaien voor een retourvlucht.
Groepsfase kom je echt wel door. Daarna klaar.
blablablabla
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:49:27 #80
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955123
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
Pierre Hazentandjes v Hooijdonk
Met Gertje Fenerbahce
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955124
Check die tieten bij die Algerijn dan :D _O-
pi_220955130
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Check die tieten bij die Algerijn dan :D _O-
Wat een jetsers.
Mijn vrouw werd er jaloers van.
blablablabla
pi_220955132
We missen een type Theo Janssen
pi_220955136
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef DrDentz het volgende:
We missen een type Theo Janssen
Op het veld of bij de analyse?
pi_220955137
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef DrDentz het volgende:
We missen een type Theo Janssen
Roken in de rust genot
pi_220955142
Dit gaat een zeer pijnlijk WK worden voor Nederland :)
pi_220955146
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Roken in de rust genot
Beter Milco Djurovski naturaliseren eckte baas.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220955148
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Natuurlijk wel een belachelijke beslissing, alleen al om het feit dat zo'n groep met het verlies van een van hun maten moet zien te dealen. Dan kun je nooit hetzelfde leveren als het afgelopen seizoen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220955149
Jullie moeten niet zo negatief in het leven staan.
pi_220955151
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.

De docent moest lachen.

Uiteindelijk een 8 gekregen.

Tot zover deze anekdote.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:54:05 #91
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955157
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef raptorix het volgende:
Het was ook een enorme verassing dat Slot werd ontslagen, man man man.
+r.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955164
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Check die tieten bij die Algerijn dan :D _O-



Een 2/4 luik. @RamboDirk
pi_220955166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.

De docent moest lachen.

Uiteindelijk een 8 gekregen.

Tot zover deze anekdote.
Doe dit nooit meer
pi_220955168
Fijne exemplaartjes. :{
pi_220955169
Nederlaagland *)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 22:56:40 #96
35723 crew  GGMM
pi_220955171
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een 2/4 luik. @:rambodirk
Laat die man met rust zeg
Alsof jij er zo goed uitziet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:57:53 #97
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220955176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
Maatsen niet meenemen :')
Goed hè, Hato?
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:57:55 #98
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955178
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:52 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Deze fout maakte ik ook in van mijn verslagen voor geschiedenis in de vierde. Ik had een stuk geschreven over de bolsjewieken enzo.

De docent moest lachen.

Uiteindelijk een 8 gekregen.

Tot zover deze anekdote.
Ik had het in mijn geschiedenisessay over Jeanne d'Arc ook over verassing.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955179
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:

[..]
Laat die man met rust zeg
Alsof jij er zo goed uitziet
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef GGMM het volgende:
Ondanks het verlies vond ik het erg gezellig :) Hopelijk is dit een voorbode voor het WK

Slaap lekker
pi_220955181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een 2/4 luik. @:rambodirk
Stukje bitch tits
pi_220955184
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik had het in mijn geschiedenisessay over Jeanne d'Arc ook over verassing.
Mooie tijden.
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 22:58:41 #102
35723 crew  GGMM
pi_220955185
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:57 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[..]
[ afbeelding ]
Die nieuwe serie lijkt me echt kut
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220955186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Messi begreep het.

Bekijk deze YouTube-video
KAMIRA WOWO
De enige echte.
pi_220955188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef DrDentz het volgende:
We missen een type Theo Janssen
Veerman
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:00:20 #105
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Veerman
Veerman is altijd handig voor het oversteken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:01:05 #106
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955197
Voorin is het gewoon te matig maar dat weten we al jaren dus dit is geen verrassing.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955201
Oezbekistan in New York nog toch?
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:09 #108
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955205
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Voorin is het gewoon te matig maar dat weten we al jaren dus dit is geen verrassing.
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955206
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Oezbekistan in New York nog toch?
Besloten ja.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:02:34 #110
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955210
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Oezbekistan in New York nog toch?
Yup.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955212
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Besloten ja.
Besloten act
pi_220955216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Veerman is altijd handig voor het oversteken.
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
pi_220955221
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Besloten ja.
quote:
Zij zenden het duel uit op NPO 3, via NOS live en in de NOS-app. De oefeninterland tussen Nederland en Oezbekistan begint om 14.45 uur plaatselijke tijd. Dat komt neer op 20.45 uur Nederlandse tijd.
pi_220955222
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Voorin hebben WE niks lopen.
pi_220955226
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Oezbekistan in New York nog toch?
Nee, Oezbekistan ligt in Azie o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:04:22 #116
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220955229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Voorin hebben WE niks lopen.
Brobbey kan amper lopen.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:04:31 #117
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955232
Raheem Depay.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Promes was daar ook goed in
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:05:43 #119
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955243
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Steekt de snelle spelers voorin makkelijk weg. Niemand anders kan dat in oranje
Dat klopt, helaas heeft Veerman de motor van Aston Martin.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:06:04 #120
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955246
Als die Koeman ballen heeft dan verbiedt hij die achterlijke hoofdband van de mokerdikke Depay.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955247
Toernooi is nog ver.

~Malen

WAT EEN GELUL.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:06:12 #122
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955248
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Brobbey kan amper lopen.
Wel apart, want die heeft 3 benen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955249
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
pi_220955250
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Voorin hebben WE niks lopen.
Alleen snelheid ,dat moet je benutten..
Nu heb je postbode gravenberch en kappen,draaien tikkie breed frenkie.
Systeem is niet in balans
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:07:02 #125
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220955255
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het hele Nederlands voetbal is al twee decennia doodziek en dat komt de komende kwarteeuw ook niet meer goed.
Ja. De bekrompenheid, benepenheid, domheid spat er vanaf.

Vers bloed van buitenaf zoals Roger Schmidt of Farioli worden binnen no time uitgekotst. Worden nooit volledig geaccepteerd door de xenofoben.

Van de hervormingsagenda is niks overgebleven. De Grote Drie en de provinciaaltjes ("bier en broodje bal") houden elkaar in een houdgreep.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_220955256
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Toernooi is nog ver.

~Malen

WAT EEN GELUL.
Nog 8 dagen in bed stinken
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:07:08 #127
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955258
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
De basis voor de matigheid is begin 2000 al gelegd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:07:59 #128
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955260
Nog even genieten, traumtor gemacht.

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 3 juni 2026 @ 23:08:12 #129
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220955262
Pierre wil malen in de spits
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:08:58 #130
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:06 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
2 decennia nog wel.... hou het er maar op 1 gelukkig.
Over 10 jaar zijn het er waarschijnlijk wel 2
Van Persie is de laatste topspits die we gehad hebben en die brak door in 2002.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:09:29 #131
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:08 schreef Paul het volgende:
Pierre wil malen in de spits
Je kan beter scoren, lijkt me handiger.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955271
Nou, wat een afgang…
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:10:46 #133
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955280
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955286
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Komt zo iemand bijzitten in het midden
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:11:43 #135
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220955288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Van Persie is de laatste topspits die we gehad hebben en die brak door in 2002.
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.

Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_220955294
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Is het weer COVID of zo? Wat zitten die lui ver uit elkaar.
Oud meubilair van Studio Voetbal.
pi_220955298
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.
1984 :?
pi_220955299
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Nog even genieten, traumtor gemacht.

[ x ]
Breaks the deadlock :')

Ruttiaans dit.
De enige echte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:12:52 #139
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Komt zo iemand bijzitten in het midden
Wordt het vechten dan? :D
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:13:20 #140
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
1984 :?
Geboortejaar lijkt me.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:14:01 #141
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220955309
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:12 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
1984 :?
Geboortejaar. Dat was het laatste geboortejaar met creatief talent van Europees niveau.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_220955311
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:13 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geboortejaar lijkt me.
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:14:33 #143
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955313
Rechts hoog, links vlak maar waarom zag ik VDVen dan bij de achterlijn :?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:14:52 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
Nee maar kijk wie het post. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:17:46 #145
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220955328
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Is niet echt normaal gebruik om dat zo te benoemen
Het heeft geen zin om in vaag gedefinieerde generaties te praten, die soms qua leeftijd enorm uit elkaar liggen.

Praten in cohorten per geboortejaar heeft meer zin. In de wat meer serieuze Engelstalige pers is dat gewoon wél gebruikelijk.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:20:19 #146
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955343
Binnen 24 uur van Rotterdam naar Nieuw-Amsterdam.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:22:06 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220955353
Geen zin in dit WK

  woensdag 3 juni 2026 @ 23:22:50 #148
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220955356
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nee maar kijk wie het post. :')
In de iets meer serieuze pers is dit gewoon normaal

Bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/a(...)-ronaldo-ballon-dor/

Over het gat dat na Messi en Ronaldo zit. De generatie Neymar zeg maar. Zo een inventarisatie heeft alleen zin om dat per geboortejaar te bekijken.

Dito bij discussies over het niveau van het Engelse voetbaltalent.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:27:56 #149
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220955387
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
In de iets meer serieuze pers is dit gewoon normaal

Bijvoorbeeld:
https://www.nytimes.com/a(...)-ronaldo-ballon-dor/

Over het gat dat na Messi en Ronaldo zit. De generatie Neymar zeg maar. Zo een inventarisatie heeft alleen zin om dat per geboortejaar te bekijken.

Dito bij discussies over het niveau van het Engelse voetbaltalent.
2024


pi_220955395
Op vi over de wedstrijd tegen Oezbekistan:

"Later spelen de wissels van beide landen ook nog een oefenwedstrijd tegen elkaar"

Dus we krijgen 2 keer Nederland-Oezbekistan 8)7
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:29:39 #151
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220955396
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:33:13 #152
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955412
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef TLC het volgende:
Op vi over de wedstrijd tegen Oezbekistan:

"Later spelen de wissels van beide landen ook nog een oefenwedstrijd tegen elkaar"

Dus we krijgen 2 keer Nederland-Oezbekistan 8)7
Daarvan moeten we er toch eentje kunnen winnen zou je zeggen!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:33:37 #153
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220955415
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
Op basis van die paar doelpuntjes in de PL? :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220955426
Altijd maar memvis opstellen omdat je anders zijn gevoelens kwetst :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 23:37:25 #155
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220955427
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
Malen kan natuurlijk ook niet in Oranje. Wat een kansen mist die vent weer. Wat mij betreft Brobbey vaste spits die WK. Alleen dan zouden er nog mooie dingen kunnen gaan gebeuren.
Brobbey die er 7 in schoot vorig jaar en het jaar ervoor alle kansen miste? Dat wordt niet beter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:37:48 #156
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220955428
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:36 schreef TLC het volgende:
Altijd maar memvis opstellen omdat je anders zijn gevoelens kwetst :')
Kan die mooi wegvreten met een zooitje kroketten of iets dergelijks.
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:37:55 #157
378023 Wotte
wotte!?
pi_220955429
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:33 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Op basis van die paar doelpuntjes in de PL? :')
Stel 'm op alles diepe spits om het balletje vast te houden met Malen en Gakpo er omheen. Frenkie Gravenberch en drie achterop met Dumfries/van Hecke als wingbacks.
  woensdag 3 juni 2026 @ 23:45:25 #158
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220955442
Brobbey als eerste spits willen _O-
pi_220955447
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brobbey als eerste spits willen _O-
Inderdaad, dat zou Wout moeten zijn
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:01:29 #160
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:37 schreef Wotte het volgende:

[..]
Stel 'm op alles diepe spits om het balletje vast te houden met Malen en Gakpo er omheen. Frenkie Gravenberch en drie achterop met Dumfries/van Hecke als wingbacks.
Van Hecke is een CV die rechtsback kan spelen, maar geen wingback is.

3ATB kan wel en is voor Nederland eigenlijk ook het beste, maar dan met een heel laag blok en puur op de tegenstoot speculerend, dan heb je niets aan Memphis op een eiland in de stille Zuidzee en moet je het doen met de snelheid van Gakpo en Malen voorin.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:06:51 #161
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220955491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Brobbey die er 7 in schoot vorig jaar en het jaar ervoor alle kansen miste? Dat wordt niet beter.
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..

Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:10:45 #162
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220955504
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden
Bekijk deze YouTube-video
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220955676
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden,

:D

Nee.

@Caland

_O-
pi_220955677
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet.
_O-

Er is een kans op een hittegolf, maar er is ook een kans dat het morgen gaat vriezen.
pi_220955701
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.

Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:02:37 #166
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220955715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 05:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
Het zijn ook allemaal dezelfde jongens die maar de top komen. Kijk naar het voetbal anno nu en je ziet waarom er niets meer creatief naar voren komt.
pi_220955729
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:02 schreef xzaz het volgende:

[..]
Het zijn ook allemaal dezelfde jongens die maar de top komen. Kijk naar het voetbal anno nu en je ziet waarom er niets meer creatief naar voren komt.
Het valt me ook op dat Nederlandse verdedigers helemaal niet meer de basis principes van verdedigen leren, mij was echt wel ingepepert dat je niet door het midden gaat uitverdedigen, maar nu moet en zal de verdediger de bal in leveren bij de opbouwende midden verdediger, elke week zie ik het gewoon mis gaan dat een spits die instapt zo een pass onderschept en scored. Vooral bij Ajax zag je dit de afgelopen jaren extreem vaak.
En dan zeggen ze: Ja dat komt omdat de tegenstander hoog druk zet!!!!
Ook al weer zo een term, vroeger noemde je dat knijpen en dat los je als verdediging op door je backs helemaal naar de buitenkant te plaatsen zelfs nog onder de bal zodat het veld zo breed word dat de tegenstander het niet kan belopen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:34:03 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955742
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het valt me ook op dat Nederlandse verdedigers helemaal niet meer de basis principes van verdedigen leren, mij was echt wel ingepepert dat je niet door het midden gaat uitverdedigen, maar nu moet en zal de verdediger de bal in leveren bij de opbouwende midden verdediger, elke week zie ik het gewoon mis gaan dat een spits die instapt zo een pass onderschept en scored. Vooral bij Ajax zag je dit de afgelopen jaren extreem vaak.
En dan zeggen ze: Ja dat komt omdat de tegenstander hoog druk zet!!!!
Ook al weer zo een term, vroeger noemde je dat knijpen en dat los je als verdediging op door je backs helemaal naar de buitenkant te plaatsen zelfs nog onder de bal zodat het veld zo breed word dat de tegenstander het niet kan belopen.
Echt heel vreemd dat het voetbal evolueert en dat men niet meer dezelfde opvattingen heeft als jouw trainer in de C6
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220955751
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Echt heel vreemd dat het voetbal evolueert en dat men niet meer dezelfde opvattingen heeft als jouw trainer in de C6
Echt heel vreemd dat Nederland geen rol meer speelt internationaal en dat we geen spitsen meer kunnen opleiden.
Je hebt helemaal gelijk man! En wat lul je over C6, je weet uberhaupt niet welk niveau ik gespeelt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:41:42 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955757
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:38 schreef raptorix het volgende:

[..]
Echt heel vreemd dat Nederland geen rol meer speelt internationaal en dat we geen spitsen meer kunnen opleiden.
Je hebt helemaal gelijk man! En wat lul je over C6, je weet uberhaupt niet welk niveau ik gespeelt.
Als we nou ergens niks te klagen hebben over niveau dan is dat wel in de verdediging.

Maar check, we moeten gewoon de backs aanspelen. DickballGenot
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220955763
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Als we nou ergens niks te klagen hebben over niveau dan is dat wel in de verdediging.

Maar check, we moeten gewoon de backs aanspelen. DickballGenot
Het niveau van Nederlandse verdedigers is vooral gebaseerd op opbouwende kwaliteiten, niet op de verdedigende.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 4 juni 2026 @ 06:48:42 #172
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220955766
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 06:44 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het niveau van Nederlandse verdedigers is vooral gebaseerd op opbouwende kwaliteiten, niet op de verdedigende.
En toch heb je vooral op het opbouwende gedeelte kritiek

Overigens is knijpen (of kantelen met het team) echt iets compleet anders dan volle bak naar voren druk zetten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Coco op 04-06-2026 07:32:05 (jammer) ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220955808
quote:
Debielen
U MAD?
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 07:33:15 #174
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220955868
Liev blijven jegens elkander.
What can change the nature of a man?
pi_220955879
Uitzwaai wedstrijd was het. Alvast de warming up om uit te zwaaien op WK ;) Mygod
pi_220955955
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Van Hecke is een CV die rechtsback kan spelen, maar geen wingback is.

3ATB kan wel en is voor Nederland eigenlijk ook het beste, maar dan met een heel laag blok en puur op de tegenstoot speculerend, dan heb je niets aan Memphis op een eiland in de stille Zuidzee en moet je het doen met de snelheid van Gakpo en Malen voorin.
Klopt, ik bedoelde Van der Ven. Je kan Brobbey prima aanspelen met een verdediger in zijn nek. Daar ligt zijn kracht even de bal vasthouden de rest er onderdoor of overheen.
pi_220955962
Gaat Nederland wel door de poulefase heen komen?
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220955965
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..

Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
Topscorer van het G-WK :?
  donderdag 4 juni 2026 @ 08:45:32 #179
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220956108
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:06 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Brobbey is een speler die zomaar ruim topscorer van het WK kan worden, maar het is ook mogelijk dat hij er 0 inschiet. Die zekerheid heb je inderdaad niet. Net zoals je die bij Malen, Memphis en Weghorst ook niet hebt. Als je toch ziet wat voor enorme kansen Donyell weer mist..

Gelukkig weet je bij Brobbey wel zeker dat de verdedigers een vreselijk zware wedstrijd tegemoet gaan. Hij is zo belangrijk voor het team. Ook als hij zelf niet scoort komt er veel ruimte voor anderen om die bal makkelijk in het mandje te leggen. Brobbey eist zoveel aandacht van de verdedigers op.
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:06:58 #180
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_220956289
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 05:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is niet zo vreemd, alle trainers in Nederland krijgen exact de zelfde trainingstof en opvattingen uit Zeist, creativiteit word uit het voetbal gehaalt, om nog maar niet te spreken dat het volstrekt achterhaalde ideeen zijn.
Zoals opbouwen via de zijkanten ;)

(Daar krijg je U shaped football van in de achterhoede - een typisch Nederlandse ziekte)
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_220956291
Die Wieffer :') Dit kan toch niet man. Niveau Utrecht op het middenveld, laat staan op de back. Daar komt echt 0,0 uit.
pi_220956408
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 08:05 schreef TAmaru het volgende:
Gaat Nederland wel door de poulefase heen komen?
Jawel maar gisteren liet zien dat je hoopt dat een boel Oranje spelers echt 0 minuten gaan maken op het WK.

En het gaat echt kielekiele worden of ze de laatste 16 gaan bereiken
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:16:58 #183
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220956435
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:07 schreef Solispolar het volgende:
Die Wieffer :') Dit kan toch niet man. Niveau Utrecht op het middenveld, laat staan op de back. Daar komt echt 0,0 uit.
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220956559
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.
En dan te bedenken dat er bepaalde lieden zijn die fan zijn.. @CR7
pi_220956672
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 10:07:33 #186
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_220956805
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
Goede post.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:22:26 #187
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220956879
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
In de eerste helft zag ik wat lichtpuntjes met Summerville en de tweede helft met Kluivert , Depay kan echt niet meer
Malen moet gewoon minstens 2x scoren. Algerije kan er verder ontzettend weinig van.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:45:31 #188
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220957966
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:56 schreef Cupfighter het volgende:
Depay kan echt niet meer
Iedereen ziet dat behalve 1 iemand
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:45:50 #189
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220957967
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 10:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Malen moet gewoon minstens 2x scoren. Algerije kan er verder ontzettend weinig van.
Ze zijn iig beter dan Nederland
pi_220957983
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:45 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ze zijn iig beter dan Nederland
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:51:58 #191
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220958088
Helemaal m'n Jumbo Juichjack aangetrokken (mea culpa CIDI), valt er godverdoem helemaal NIETS te juichen.
Blaf me vol
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:58:03 #192
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220958120
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Dit is wel een dingetje.
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:59:39 #193
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220958127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Met Brobbey in de basis win je hier 3 a 4-0. Wellicht dat Algerije ergens tegen het eind dan nog een goaltje scoort, maar dan heb je in ieder geval geen problemen met dit soort tegenstanders.
pi_220958140
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dit is wel een dingetje.
Ja, Woutje Weghorst en Depay is allemaal niet veel meer. Snap niet zo goed waarom zo'n Flemming zo makkelijk is overgeslagen. Als het gaat om goals maken, heb je daar vandaag de dag waarschijnlijk meer aan dan aan Weghorst en Depay.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:07:10 #195
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220958162
ach als Malen die bal in de 7e er inschiet ipv op de paal heb je al een hele andere wedstrijd
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:09:05 #196
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220958172
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:07 schreef vul_maar_in het volgende:
ach als Malen die bal in de 7e er inschiet ipv op de paal heb je al een hele andere wedstrijd
Absoluut, maar dan moeten dat soort ballen wel in het mandje liggen. Op z'n minst tussen de palen!
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:16:57 #197
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220958215
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:09 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Absoluut, maar dan moeten dat soort ballen wel in het mandje liggen. Op z'n minst tussen de palen!
die eerste was wel erg zuur ja lol.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:42:04 #198
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220958349
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als Nederland gewoon de kansen afmaakt, dan vegen ze Algerije van de mat.
Als mijn tante een lul had
pi_220958367
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:42 schreef xzaz het volgende:

[..]
Als mijn tante een lul had
Dan zou ze jou wel even in je kontje roeren.
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:49:58 #200
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220958422
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, Woutje Weghorst en Depay is allemaal niet veel meer. Snap niet zo goed waarom zo'n Flemming zo makkelijk is overgeslagen. Als het gaat om goals maken, heb je daar vandaag de dag waarschijnlijk meer aan dan aan Weghorst en Depay.
Koeman en zijn abonneehouders.
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:02:24 #201
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_220959257
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hij kan er opzich weinig aan doen dat er geen alternatief was op rechtsback gisteren, maar hem had ik lekker thuis gelaten ja. Ontzettend matige speler.
Basisspeler rechtsback bij een PL subtopper, dus dan moet je toch wat kunnen.

Dan is de conclusie eerder dat Koeman hem niet goed gebruikt (goh)
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  donderdag 4 juni 2026 @ 17:04:17 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_220959571
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:59 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Met Brobbey in de basis win je hier 3 a 4-0. Wellicht dat Algerije ergens tegen het eind dan nog een goaltje scoort, maar dan heb je in ieder geval geen problemen met dit soort tegenstanders.
Kijk ik snap wat je doet, ik maakte vroeger ook wel eens grappen dat als we wat meer Seedorf lieten spelen en het spel lieten bepalen dat we al lang de cup thuis hadden staan, maar het verschil met Brobbey is dat Seedorf natuurlijk een van de beste spelers ooit was.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_220959669
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Koeman en zijn abonneehouders.
Idd, zeker nu Malen gisteren wat kansen liet liggen, kan Koeman weer zeggen de Depay echt in de spits moet. Malen wordt dan weer rechtsbuiten (omdat ie toch een plekje moet hebben na z'n goede half jaar in Italië). Krijgen we exact hetzelfde als twee jaar terug (wispelturige spits en Malen die niet in z'n kracht wordt gebruikt). Middenveld zou (in theorie) wat beter moeten zijn nu De Jong fit is en Gravenberch ook meer gespeeld heeft, maar die vielen gisteren ook niet enorm op.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_220959751
Ik lees net dat Brighton 80 miljoen Euro op Van Hecke heeft afgewezen en dat ze denken dat er een hoger bod komt van Tottenham
pi_220959953
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een slechte voorbereiding betekent niet dat je een slecht WK gaat spelen.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:46 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Voor Nederland geldt meestal andersom idd ;)
Dus hoeft niet eens zo slecht te zijn
Een afgetekende 5-0 overwinning voor onze over het paard getilde godenzonen zou veel gevaarlijker geweest zijn.
En met een deuk in je ego kun je nog prima voetballen.
-
pi_220959996
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:48 schreef Max23 het volgende:
Ik lees net dat Brighton 80 miljoen Euro op Van Hecke heeft afgewezen en dat ze denken dat er een hoger bod komt van Tottenham
Dat heb je dan niet helemaal goed gelezen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:46:29 #207
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220960031
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 17:48 schreef Max23 het volgende:
Ik lees net dat Brighton 80 miljoen Euro op Van Hecke heeft afgewezen en dat ze denken dat er een hoger bod komt van Tottenham
-What do you think of Tottenham!?
-Shit!!
-What do you think of shit!?
-Tottenham!
-Thank you!!
-That's alright!
-Weeeee hate Tottenham, we hate Tottenham, we hate Tottenham x100
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:47:31 #208
15600 BB-King
Long live the King!
pi_220960033
Geen paniek mensen.

Bekijk deze YouTube-video
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 18:52:35 #209
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220960058
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:47 schreef BB-King het volgende:
Geen paniek mensen.

Bekijk deze YouTube-video
Hij heeft gelijk. Die oefenwedstrijd hebben we helemaal niet hoeven winnen. Is volstrekte larie. Wie boeit een oefenwedstrijd, niemand.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:55:56 #210
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220960076
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Hij heeft gelijk. Die oefenwedstrijd hebben we helemaal niet hoeven winnen. Is volstrekte larie. Wie boeit een oefenwedstrijd, niemand.
Het gaat natuurlijk ook niet zozeer om het resultaat, maar de potentie van het team.

En dan zijn de eerste 11-14 nog wel aardig, wat in de eerste helft ook tot een voorsprong had moeten leiden.

Maar daarachter is het allemaal gewoon niet zo best.
pi_220960204
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
-What do you think of Tottenham!?
-Shit!!
-What do you think of shit!?
-Tottenham!
-Thank you!!
-That's alright!
-Weeeee hate Tottenham, we hate Tottenham, we hate Tottenham x100
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:34:55 #212
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220960365
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

Dat deuntje van Algerije kwam me zo bekend voor maar ik kon er niet opkomen. :)
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220961100
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het gaat natuurlijk ook niet zozeer om het resultaat, maar de potentie van het team.

En dan zijn de eerste 11-14 nog wel aardig, wat in de eerste helft ook tot een voorsprong had moeten leiden.

Maar daarachter is het allemaal gewoon niet zo best.
Het is toch juist positief dat dit duidelijk is geworden. De basis moet nu toch duidelijk zijn - 1e helft opstelling met Dumfries ipv. Wieffer en J. Timber voor van Hecke. En laat iedereen vooral fit blijven.

Maar je zag toch juiste een heleboel positieve dingen in de eerste helft. Nederland heeft veel snelheid voorin en op het middenveld (met techniek ipv. bijvoorbeeld Frimpong), een goede aanvallende omschakeling, Rijnders werkt in deze opstelling veel beter dan de statische Memphis voorin. Zelfs het blok zag er beter uit dan in een heleboel eerdere wedstrijden.

Na het optreden van Hato is wel extra pijnlijk dat Maatsen niet is opgeroepen. En inderdaad, de spoeling is dun.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_220961672
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dat heb je dan niet helemaal goed gelezen.
Dat staat letterlijk in dit bericht

'Brighton verwacht tweede bod Tottenham voor Van Hecke' - https://nos.nl/l/2615088#UPDATE-94768323
pi_220961800
Gelukkig kan je blunders nog editten
pi_220961910
Nouja Spanje heeft ook niet gewonnen van Irak en ook Frankrijk heeft verloren :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin donderdag 4 juni 2026 @ 23:25:22 #217
35723 crew  GGMM
pi_220961921
Dombo is duidelijk toe aan vakantie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220962471
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:13 schreef TLC het volgende:

[..]
Jawel maar gisteren liet zien dat je hoopt dat een boel Oranje spelers echt 0 minuten gaan maken op het WK.

En het gaat echt kielekiele worden of ze de laatste 16 gaan bereiken
Het aantal spelers van kwaliteit is gewoon heel laag. Kan me jaren herinneren dat echte topspelers gewoon niet aan spelen toekwamen omdat er andere spelers in de basis stonden die nog beter waren. Nu is het meer de vraag: waar halen we spelers vandaan die enigszins acceptabel zijn?

We kunnen van al die teams in de poule gewoon verliezen hoor. Japan is helemaal niet slecht en heeft zelfs zijn laatste 6 wedstrijden gewonnen, o.a. tegen Brazilië, Engeland en IJsland. Zweden en Tunesië zijn op papier misschien nog wel de minste teams momenteel, maar altijd lastige tegenstanders die nog best eens kunnen verrassen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220962556
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:06 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Zoals opbouwen via de zijkanten ;)

(Daar krijg je U shaped football van in de achterhoede - een typisch Nederlandse ziekte)
Hoefijzervoetbal. Gio is er groot mee geworden als trainer
pi_220962557
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 05:23 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hoefijzervoetbal. Gio is er groot mee geworden als trainer
Wie???
U MAD?
pi_220963218
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 05:23 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hoefijzervoetbal. Gio is er groot mee geworden als trainer
Frank de Boer deed dat ook seizoenen lang. Arne Slot afgelopen jaar.
pi_220963366
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 05:23 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Gio is er groot mee geworden als trainer
Wat zeg jij nou?
  vrijdag 5 juni 2026 @ 09:05:50 #223
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220963372
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 04:04 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het aantal spelers van kwaliteit is gewoon heel laag. Kan me jaren herinneren dat echte topspelers gewoon niet aan spelen toekwamen omdat er andere spelers in de basis stonden die nog beter waren. Nu is het meer de vraag: waar halen we spelers vandaan die enigszins acceptabel zijn?

We kunnen van al die teams in de poule gewoon verliezen hoor. Japan is helemaal niet slecht en heeft zelfs zijn laatste 6 wedstrijden gewonnen, o.a. tegen Brazilië, Engeland en IJsland. Zweden en Tunesië zijn op papier misschien nog wel de minste teams momenteel, maar altijd lastige tegenstanders die nog best eens kunnen verrassen.
Bij een generatie met weinig echte topspelers lijkt mij de vraag eerder: waar halen we een trainer vandaan die er een team van maakt, maar alla.
pi_220963376
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Bij een generatie met weinig echte topspelers lijkt mij de vraag eerder: waar halen we een trainer vandaan die er een team van maakt, maar alla.
Koeman is natuurlijk waardeloos. Ze hadden hem nooit moeten terugnemen toen hij opeens de stekker eruit trok toen hij een betere aanbieding kreeg. Echt waardeloos hoe hij zich daar gedragen heeft. Vind het ook een teneergeslagen, nukkige persoonlijkheid.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220963379
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 23:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Na de lichting 1984 (Sneijder, Robben) is er nooit nieuw creatief toptalent gekomen. Dat met de Europese top mee kan. Frenkie de Jong is leuk maar uiteindelijk toch vooral een verdedigende speler.

Weinig Europese voetballanden staan al zo lang droog qua aanwas van creativiteit en inventiviteit.
Misschien omdat vanaf die tijd jongens meer met een PlayStation bezig waren dan buiten met een bal..
pi_220963585
Bekijk deze YouTube-video

Wat een tijden _O_ Harry Vermeegen die achter het doel Dennis Bergkamp staat aan te moedigen met een briefje van 100 dollar :D
blablablabla
pi_220963641
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:48 schreef Elan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Wat een tijden _O_ Harry Vermeegen die achter het doel Dennis Bergkamp staat aan te moedigen met een briefje van 100 dollar :D
Heb vandeweek die aflevering zitten kijken. Vond het wel leuk om te zien ook omdat ik met dat wk nog iets te jong was. Dat kaart incident met John de Wolf en dat bom incident kwamen ook nog aan bod.
Zonder wrijving geen glans
pi_220963661
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 09:53 schreef Haags het volgende:

[..]
Heb vandeweek die aflevering zitten kijken. Vond het wel leuk om te zien ook omdat ik met dat wk nog iets te jong was. Dat kaart incident met John de Wolf en dat bom incident kwamen ook nog aan bod.
Peter van Vossen is nog steeds boos. En terecht wel. Zweren op het leven van je kinderen en dan toch valsspelen :{w
blablablabla
  vrijdag 5 juni 2026 @ 10:49:33 #229
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220964303
Wanneer zijn die besloten oefenpotjes tegen Oezbekistan eigenlijk?
pi_220965100
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 10:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer zijn die besloten oefenpotjes tegen Oezbekistan eigenlijk?
Wel tv registratie of volledig besloten?
pi_220965311
Maandagavond om 20:45 op NL3
pi_220965910
Pohhhh Malen en Summervile. Wat een matigheid. En Gapko komt ook geen lantarenpaal meer voorbij.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 17:39:45 #233
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220966776
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maandagavond om 20:45 op NL3
Present? @Zipportal
pi_220967012
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Present? @:Zipportal

Maak maar een topic aan. @capuchon_jongen, @R-woud93, @Coco, @onlogisch
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 20:14:50 #235
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220967632
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:35 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Maak maar een topic aan. @:capuchon_jongen, @:R-woud93, @:Coco, @:onlogisch
Done deal

WK / Nederland - Oezbekistan #1 Inzwaaiwedstrijd
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')