abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220953631
Hai, ik zit erover te denken een tablet aan te schaffen maar twijfel.
Tis vooral voor films en series, ik zie niet goed genoeg om zonder bril tv te kijken en savonds gooi ik het liefst mijn bril af omdat ik het sensorisch niet zo fijn altijd vind.

Als ik het doe dan word het zeer waarschijnlijk een goedkope van marktplaats, maar is het fijner dan series kijken op je telefoon?
Twiddel
pi_220953653
Je kunt ook dichter op je tv gaan zitten zonder bril.
pindazakje
pi_220953696
Je kan lekker eten koken met tablet recept naast.
Je kan tablet in onderweg filmpje bekijken.
Je kan tablet voor tekstverwerking gebruiken.
Je kan spelletjes spelen
Je kan op sociale media
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:21:08 #4
242268 DuvalBrood
Duval... heerlijk!
pi_220953733
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:14 schreef summer2bird het volgende:
Hai, ik zit erover te denken een tablet aan te schaffen maar twijfel.
Tis vooral voor films en series, ik zie niet goed genoeg om zonder bril tv te kijken en savonds gooi ik het liefst mijn bril af omdat ik het sensorisch niet zo fijn altijd vind.

Als ik het doe dan word het zeer waarschijnlijk een goedkope van marktplaats, maar is het fijner dan series kijken op je telefoon?
Ik heb een tablet voor hetzelfde doel aangeschaft. Elk goedkoop tablet werkt, als het maar de juiste afmeting heeft en een niet te grote bezel om het actieve scherm heen. Batterij is een dingetje dus ik zou het niet gebruikt doen, een goedkoop Media Markt ding is slimmer dan een tweede hands duurdere die maar een half uurtje aan kan zonder weer op de voeding gegooid te moeten worden.

Ik heb een Le novo gekocht, hem 1x bijgewerkt, VLC geinstalleerd en toen WiFi en Bluetooth en locatie uitgezet, en nooit meer aangezet, dan heb je geen gezeik met updates of security. Nieuwe series of films zet ik er via USB C op. Zolang je dat ding in vliegtuig stand houdt gaat de batterij ook jarenlang mee, (en ook niet vergeten om het maximale laadpercentage op 80% te zetten zodat je batterij langer meegaat).
Heerlijk, helder... Duval!
pi_220953846
Voor grafisch design nog wel waard om een Ipad aan te schaffen. Voor de rest zijn tablets wel erg gedateerd inmiddels. Dienen een enkel nut meer.

De wenning is zo snel dat je na een week al niet meer het verschil merkt tussen series op je telefoon en tablet.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220954038
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef DuvalBrood het volgende:

[..]
Ik heb een tablet voor hetzelfde doel aangeschaft. Elk goedkoop tablet werkt, als het maar de juiste afmeting heeft en een niet te grote bezel om het actieve scherm heen. Batterij is een dingetje dus ik zou het niet gebruikt doen, een goedkoop Media Markt ding is slimmer dan een tweede hands duurdere die maar een half uurtje aan kan zonder weer op de voeding gegooid te moeten worden.

Ik heb een Le novo gekocht, hem 1x bijgewerkt, VLC geinstalleerd en toen WiFi en Bluetooth en locatie uitgezet, en nooit meer aangezet, dan heb je geen gezeik met updates of security. Nieuwe series of films zet ik er via USB C op. Zolang je dat ding in vliegtuig stand houdt gaat de batterij ook jarenlang mee, (en ook niet vergeten om het maximale laadpercentage op 80% te zetten zodat je batterij langer meegaat).
Goeie dankje, batterij maakt mij niet veel uit om eerlijk te zijn, continu aan de lader is niet echt een obstakel voor mij.
Twiddel
pi_220954060
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:30 schreef Mikeytt het volgende:
Voor grafisch design nog wel waard om een Ipad aan te schaffen. Voor de rest zijn tablets wel erg gedateerd inmiddels. Dienen een enkel nut meer.

De wenning is zo snel dat je na een week al niet meer het verschil merkt tussen series op je telefoon en tablet.
Ik hoef echt niet zon duur ding hoor, tis voor films en series en meer ook niet :P
Twiddel
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:13:13 #8
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220954382
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:30 schreef Mikeytt het volgende:
Voor grafisch design nog wel waard om een Ipad aan te schaffen. Voor de rest zijn tablets wel erg gedateerd inmiddels. Dienen een enkel nut meer.

De wenning is zo snel dat je na een week al niet meer het verschil merkt tussen series op je telefoon en tablet.
Klinkklare onzin, as usual…
pi_220954534
Een hele film op je telefoon kijken, dat zie ik niet voor me.

Een tablet is best oke tv kijken. Op tafel of in de keuken als ik alleen ben en iets saais doe. Ik vind een tablet ook handig in huis om dingen mee te bedienen als je geen telefoon in het zicht wil.
-nee-
pi_220954589
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Je kunt ook dichter op je tv gaan zitten zonder bril.
Wat is dit voor flutoplossing?

TS moet niet dichterbij gaan zitten, TS moet een grotere tv kopen!!

100 inch is tegenwoordig prima betaalbaar.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:27:46 #11
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220954618
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:22 schreef Marsenal het volgende:
in de keuken als ik alleen ben en iets saais doe
Wat voor saaie dingen doe jij alleen in de keuken?
pindazakje
pi_220954670
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Wat voor saaie dingen doe jij alleen in de keuken?
5 ster sudoku's maken en honeyloops eten
-nee-
pi_220954933


Deze er bij, ideaal
pi_220955061
Ik heb een tablet gekocht, omdat ik een groter scherm wilde dan mijn telefoon, om te internetten.
Ik heb geen pc of laptop meer.
Films en series haal ik uit alternatieve bronnen en caste ze eerst nog naar mijn tv.
Ondertussen kijk ik ze vaker op mijn tablet.
Vergeleken met een telefoonscherm is het al gauw beter.
En soms zelfs fijner dan een tv. Vind ik.
  donderdag 4 juni 2026 @ 00:11:42 #15
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220955506
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 22:26 schreef vosss het volgende:

[..]
Wat is dit voor flutoplossing?

TS moet niet dichterbij gaan zitten, TS moet een grotere tv kopen!!

100 inch is tegenwoordig prima betaalbaar.
Dan mag ik wel eerst uitbouwen. Voordeel: scheelt een heel stuk behangen.

100 inch 8)7
Colleziono francobolli di bambini
pi_220955923
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 00:11 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Dan mag ik wel eerst uitbouwen. Voordeel: scheelt een heel stuk behangen.

100 inch 8)7
Ik kijk al 4 jaar op 100 inch.
Zou echt niet kleiner meer willen.
Ik wil eigenlijk naar 120 inch, maar dat vind mijn vrouw niet goed ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:01:12 #17
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220956239
Voor mij is het ideaal, want ik kan de tablet meenemen als ik wil draaien en dan hoef je dus niet maar 1 houding aan te nemen om de televisie te kunnen zien. Heb nu nog een oude ASUS uit het jaar kruik die nog prima werkt, maar waar het scherm wel een beetje van gebarsten is. Ik ben van plan om de Oneplus tab 3 te gaan halen als dat vervelende geld.nl eindelijk mijn bon eens opstuurt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220956380
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:53 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik kijk al 4 jaar op 100 inch.
Zou echt niet kleiner meer willen.
Ik wil eigenlijk naar 120 inch, maar dat vind mijn vrouw niet goed ;(
Dan mag je wel een gigantische huiskamer hebben. Wat een formaat is dat joh. :Y
I'm not online, it's just your imagination
pi_220956483
5,12m x 4,24m dus dat valt wel mee. Gewone tweekapper. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 4 juni 2026 @ 09:54:53 #20
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_220956662
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 07:53 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik kijk al 4 jaar op 100 inch.
Zou echt niet kleiner meer willen.
Ik wil eigenlijk naar 120 inch, maar dat vind mijn vrouw niet goed ;(
Dat klinkt nogal als:

k rij al 4 jaar een Audi SQ8.
Zou echt niet kleiner meer willen.
Ik wil eigenlijk naar een SQ10, maar dat vind mijn vrouw niet goed ;(
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:27 schreef vosss het volgende:
5,12m x 4,24m dus dat valt wel mee
Ja, dat valt reuze mee :')

Volgens mij wilde TS van telefoon naar tablet, niet naar een kamerbrede videowall :{w
Colleziono francobolli di bambini
pi_220960335
Fatsoenlijke tv en vanaf telefoon casten geen optie? Als je films via streaming wil kijken, is een tablet die nog updates krijgt mss toch wel fijn. Alleen krijgen budget dingen (meestal) heel weinig updates (en/of upgrades). Heb vorig jaar budget tablet gekocht en die werkt goed genoeg voor mij, alleen ging ie maar tot Android 13...Als je sofware-ondersteuning meerekent is een ipad van 340 euro nog 'n betere deal dan budget tablet van onder 100 euro die maar één OS upgrade krijgt (zelfs als je de betere hardware niet per se nodig hebt).
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_220960930
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:30 schreef Loohcs het volgende:
Fatsoenlijke tv en vanaf telefoon casten geen optie? Als je films via streaming wil kijken, is een tablet die nog updates krijgt mss toch wel fijn. Alleen krijgen budget dingen (meestal) heel weinig updates (en/of upgrades). Heb vorig jaar budget tablet gekocht en die werkt goed genoeg voor mij, alleen ging ie maar tot Android 13...Als je sofware-ondersteuning meerekent is een ipad van 340 euro nog 'n betere deal dan budget tablet van onder 100 euro die maar één OS upgrade krijgt (zelfs als je de betere hardware niet per se nodig hebt).
Ik heb een goeie tv, maar het ding is als je niet goed veraf kan zien kan je de tv zo groot maken als je wilt, je krijgt nog steeds koppijn omdat je hoofd de scherpte probeert bij te stellen van je kutte ogen
Twiddel
pi_220960962
Had een bod op een marktplaats ding, hardstikke leuk, heeft ie hem laten vallen :')

We kijken weer verder...


Eventuele opties,
Deze is wel lekker goedkoop, maar kan zeker ook duurkoop zijn enzo
https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.9.ProductTitle

Deze is wel een treetje duurder maar ziet er ook mooi uit
https://www.bol.com/nl/nl(...)762791-6343861450679

Heel misschien deze, alleen is de prijs wel wat aan de hoge kant voor me.
https://www.bol.com/nl/nl(...)742158-6038824282569
Twiddel
pi_220967091
Ik denk dat ik voor die Xiaomi ga, ziet er wel goed aan en in de aanbieding nu :)
Twiddel
  vrijdag 5 juni 2026 @ 18:55:29 #25
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220967103
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:30 schreef summer2bird het volgende:
Had een bod op een marktplaats ding, hardstikke leuk, heeft ie hem laten vallen :')

We kijken weer verder...


Eventuele opties,
Deze is wel lekker goedkoop, maar kan zeker ook duurkoop zijn enzo
https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.9.ProductTitle

Deze is wel een treetje duurder maar ziet er ook mooi uit
https://www.bol.com/nl/nl(...)762791-6343861450679

Heel misschien deze, alleen is de prijs wel wat aan de hoge kant voor me.
https://www.bol.com/nl/nl(...)742158-6038824282569
Ik kom bij alle links helaas op de hoofdpagina van Bol uit. Welke selectie heb je gemaakt en wat kosten ze?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')