Ik heb een tablet voor hetzelfde doel aangeschaft. Elk goedkoop tablet werkt, als het maar de juiste afmeting heeft en een niet te grote bezel om het actieve scherm heen. Batterij is een dingetje dus ik zou het niet gebruikt doen, een goedkoop Media Markt ding is slimmer dan een tweede hands duurdere die maar een half uurtje aan kan zonder weer op de voeding gegooid te moeten worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:14 schreef summer2bird het volgende:
Hai, ik zit erover te denken een tablet aan te schaffen maar twijfel.
Tis vooral voor films en series, ik zie niet goed genoeg om zonder bril tv te kijken en savonds gooi ik het liefst mijn bril af omdat ik het sensorisch niet zo fijn altijd vind.
Als ik het doe dan word het zeer waarschijnlijk een goedkope van marktplaats, maar is het fijner dan series kijken op je telefoon?
Goeie dankje, batterij maakt mij niet veel uit om eerlijk te zijn, continu aan de lader is niet echt een obstakel voor mij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:21 schreef DuvalBrood het volgende:
[..]
Ik heb een tablet voor hetzelfde doel aangeschaft. Elk goedkoop tablet werkt, als het maar de juiste afmeting heeft en een niet te grote bezel om het actieve scherm heen. Batterij is een dingetje dus ik zou het niet gebruikt doen, een goedkoop Media Markt ding is slimmer dan een tweede hands duurdere die maar een half uurtje aan kan zonder weer op de voeding gegooid te moeten worden.
Ik heb een Le novo gekocht, hem 1x bijgewerkt, VLC geinstalleerd en toen WiFi en Bluetooth en locatie uitgezet, en nooit meer aangezet, dan heb je geen gezeik met updates of security. Nieuwe series of films zet ik er via USB C op. Zolang je dat ding in vliegtuig stand houdt gaat de batterij ook jarenlang mee, (en ook niet vergeten om het maximale laadpercentage op 80% te zetten zodat je batterij langer meegaat).
Ik hoef echt niet zon duur ding hoor, tis voor films en series en meer ook nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:30 schreef Mikeytt het volgende:
Voor grafisch design nog wel waard om een Ipad aan te schaffen. Voor de rest zijn tablets wel erg gedateerd inmiddels. Dienen een enkel nut meer.
De wenning is zo snel dat je na een week al niet meer het verschil merkt tussen series op je telefoon en tablet.
Klinkklare onzin, as usual…quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:30 schreef Mikeytt het volgende:
Voor grafisch design nog wel waard om een Ipad aan te schaffen. Voor de rest zijn tablets wel erg gedateerd inmiddels. Dienen een enkel nut meer.
De wenning is zo snel dat je na een week al niet meer het verschil merkt tussen series op je telefoon en tablet.
Wat is dit voor flutoplossing?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Je kunt ook dichter op je tv gaan zitten zonder bril.
Wat voor saaie dingen doe jij alleen in de keuken?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:22 schreef Marsenal het volgende:
in de keuken als ik alleen ben en iets saais doe
5 ster sudoku's maken en honeyloops etenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat voor saaie dingen doe jij alleen in de keuken?
Dan mag ik wel eerst uitbouwen. Voordeel: scheelt een heel stuk behangen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dit voor flutoplossing?
TS moet niet dichterbij gaan zitten, TS moet een grotere tv kopen!!
100 inch is tegenwoordig prima betaalbaar.
Ik kijk al 4 jaar op 100 inch.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:11 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Dan mag ik wel eerst uitbouwen. Voordeel: scheelt een heel stuk behangen.
100 inch
Dan mag je wel een gigantische huiskamer hebben. Wat een formaat is dat joh.quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kijk al 4 jaar op 100 inch.
Zou echt niet kleiner meer willen.
Ik wil eigenlijk naar 120 inch, maar dat vind mijn vrouw niet goed
Dat klinkt nogal als:quote:Op donderdag 4 juni 2026 07:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kijk al 4 jaar op 100 inch.
Zou echt niet kleiner meer willen.
Ik wil eigenlijk naar 120 inch, maar dat vind mijn vrouw niet goed
Ja, dat valt reuze meequote:
Ik heb een goeie tv, maar het ding is als je niet goed veraf kan zien kan je de tv zo groot maken als je wilt, je krijgt nog steeds koppijn omdat je hoofd de scherpte probeert bij te stellen van je kutte ogenquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:30 schreef Loohcs het volgende:
Fatsoenlijke tv en vanaf telefoon casten geen optie? Als je films via streaming wil kijken, is een tablet die nog updates krijgt mss toch wel fijn. Alleen krijgen budget dingen (meestal) heel weinig updates (en/of upgrades). Heb vorig jaar budget tablet gekocht en die werkt goed genoeg voor mij, alleen ging ie maar tot Android 13...Als je sofware-ondersteuning meerekent is een ipad van 340 euro nog 'n betere deal dan budget tablet van onder 100 euro die maar één OS upgrade krijgt (zelfs als je de betere hardware niet per se nodig hebt).
Ik kom bij alle links helaas op de hoofdpagina van Bol uit. Welke selectie heb je gemaakt en wat kosten ze?quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:30 schreef summer2bird het volgende:
Had een bod op een marktplaats ding, hardstikke leuk, heeft ie hem laten vallen![]()
We kijken weer verder...
Eventuele opties,
Deze is wel lekker goedkoop, maar kan zeker ook duurkoop zijn enzo
https://www.bol.com/nl/nl(...)iddle.9.ProductTitle
Deze is wel een treetje duurder maar ziet er ook mooi uit
https://www.bol.com/nl/nl(...)762791-6343861450679
Heel misschien deze, alleen is de prijs wel wat aan de hoge kant voor me.
https://www.bol.com/nl/nl(...)742158-6038824282569
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |