abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juli 2026 @ 16:23:22 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221216394
Benieuwd wie de allerlaatste zomergast gaat worden en het programma voorgoed mag afsluiten.
Morgen weten wij het.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221217065
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Griet was als een hond met een kwispelende staart die teveel fan was van haar gasten. Wat dat betreft is Janine iets afstandelijker
Mooie vergelijking
Naast kwispelen, kwijlde ze ook als een ouwe boxer inderdaad
En traaaaaaag, te traag naar mijn zin
pi_221222042
Jim van Os. Dat is er niet echt uitgaan met een bang
Het beste adres voor al uw primeurs!
  vrijdag 3 juli 2026 @ 11:34:13 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221222571
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jim van Os. Dat is er niet echt uitgaan met een bang
Inderdaad. Vrij onbekende gast.

Psychiater Jim van Os (Utrecht, 1960) is op zondag 30 augustus de zesde en allerlaatste gast in VPRO Zomergasten. Janine Abbring interviewt hem aan de hand van door hem geselecteerde tv-, online- en filmfragmenten. Van Os: ‘Met mijn fragmentkeuzes wil ik laten zien wat film wél kan laten zien als het over waanzin gaat, wat je met pure wetenschap misloopt.'

Jim van Os geldt als een van de meest invloedrijke en vernieuwende denkers binnen de internationale geestelijke gezondheidszorg. Hij is als hoogleraar Psychiatrische Epidemiologie verbonden aan het Universitair Medisch Centrum Utrecht (UMC) en is er voorzitter van de divisie Hersenen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221222871
De onbekende gasten zijn soms de meest interessante. Jim van Os (die ik ook niet ken) lijkt me iig interessanter dan Peter Pannekoek, die heb ik al veel te vaak op tv gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')