Ik vertrouw mezelf dan ook niet meerquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die Pepsi drinken moet je niet vertrouwen
Wellicht helpt rum?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pepsi die ik laatst bij AH in de aanbieding gekocht heb omdat het zo goedkoop was.
Nu al spijt van want zelfs in "gewone" Pepsi zit blijkbaar zoetstof waardoor er zo'n gore nasmaak aan zit.
Achterlijk gedoe.
Gauw opmaken dus en nooit meer naar kijken verder.
Kutkroeg in Eindhoven?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen fan van in de kroeg kijken eigenlijk.
De laatste wedstrijd van Nederland in de poule zit ik op de TT camping, genotquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederland - Tunesie behoor je gewoon in de kroeg te kijken.
Je ziet dan geen reet van de wedstrijd. Kijk liever gewoon met vrienden ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |