abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:02:01 #1
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951571
Wat is het ergste wat tot nu toe over je gezegd is op het internet? Leuke anekdotes zijn welkom.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:04:50 #2
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951589
TS begint.

Uiteraard ben ik, gezien mijn nickname, vaak koekoek genoemd, Het meest aparte vond ik toch wel nazi door een moderator van een ander forum (lekkere competente lui btw).

Mijn reactie was dat ik nu eenmaal graag Duitse oorlogsparafernalia verzamel uit de periode 40-45, het IQ van sommige volkeren nu eenmaal lager is en dat ik dol ben op eindoplossingen. Grapje werd niet echt gewaardeerd. Kreeg ook een permaban.

[ Bericht 21% gewijzigd door Koekoekmakto op 03-06-2026 17:12:15 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:05:29 #3
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220951597
ik ben wel eens een zigeuner genoemd door user @Fok-it
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:06:16 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220951605
Er werd ooit door een user op dit forum gesuggereerd dat ik fan zou zijn van Tijl Beckand of de Lama's.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:08:43 #5
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951617
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Caland het volgende:
Er werd ooit door een user op dit forum gesuggereerd dat ik fan zou zijn van Tijl Beckand of de Lama's.
Dat is zeer ernstig. Erg laag.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 17:09:49 #6
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220951624
De laatste jaren niet zo veel meer meegemaakt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:10:29 #7
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951628
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:09 schreef Pharkus het volgende:
De laatste jaren niet zo veel meer meegemaakt.
Mensen zijn misschien bang voor je.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 17:20:02 #8
441859 crew  Lenny77
pi_220951681
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:09 schreef Pharkus het volgende:
De laatste jaren niet zo veel meer meegemaakt.
Ja joh, jij bant ze dan helemaal de moeder :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220951698
Na een langdurige flirtations zei de man in kwestie dat ik zijn type niet was.
Hij vond alles aan mij perfect, tot ik een foto opstuurde.
Ik was wel bereid tot concessies, hij had een kaalgeschoren hoofd. Niet mijn favoriet kind of guy. Maar goed.
En dan zo'n respons krijgen.
Kaalkoppen deugen dus echt niet.

:r
pi_220951706
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja joh, jij bant ze dan helemaal de moeder :{
Jij bent niet lesbisch, niet eens bisex.
En toch zou ik zo verliefd op jou kunnen worden.
Omdat je zo vriendelijk en lief bent.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:30:34 #11
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951735
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Na een langdurige flirtations zei de man in kwestie dat ik zijn type niet was.
Hij vond alles aan mij perfect, tot ik een foto opstuurde.
Ik was wel bereid tot concessies, hij had een kaalgeschoren hoofd. Niet mijn favoriet kind of guy. Maar goed.
En dan zo'n respons krijgen.
Kaalkoppen deugen dus echt niet.

:r
De lul. Zo'n kale bats is ook niet handig. Glij er altijd zo vanaf.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 17:37:20 #12
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220951770
Kutbelg word ik vaak genoemd, onbekwame imbeciel heb ik ook gehoord soms
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220951790
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:04 schreef Koekoekmakto het volgende:
TS begint.

Uiteraard ben ik, gezien mijn nickname, vaak koekoek genoemd, Het meest aparte vond ik toch wel nazi door een moderator van een ander forum (lekkere competente lui btw).

Mijn reactie was dat ik nu eenmaal graag Duitse oorlogsparafernalia verzamel uit de periode 40-45, het IQ van sommige volkeren nu eenmaal lager is en dat ik dol ben op eindoplossingen. Grapje werd niet echt gewaardeerd. Kreeg ook een permaban.

Ik begrijp niks van jouw nickname, maar ik wil je wel zeggen dat ik je hobby om Duitse Nazikutzooi te verzamelen niet echt op prijs stel.
Ieder zijn hobby, dat dan weer wel.
Maar waarom rotzooi aanschaffen van het meest beschamende en meest wrede beweging...
Wat is de zin hiervan?
Voor mijn gevoel heb ik dat jij een kick krijgt van sadisten, pedofielen, moordenaars en verkrachters.
Kortom, al die 'mensen' die niks liever doen dan zoveel mogelijk martelen.

Het gaat mij nu dus puur om het NaziDuitsland. Dat waren geen soldaten maar gewone mensen.
Nou ja, gewoon??? Het waren slagers, bakkers, postbodes, schooljuffrouwen, typisten, secretaressen, artsen, bankiers, boekhouders en kippenboeren.

Wat bezielde zoveel 'normale' mensen zich te verliezen in een zo een diep en duister gat van puur sadisme?

En wat is jouw drijfveer om deze walgelijke troep te verzamelen?
Hoever ga je daarin?

En wat bedoel je hiermee?

ik dol ben op eindoplossingen.

Hopelijk is dit niet een zieke variant op de Endlosing.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Endl%C3%B6sung_der_Judenfrage
pi_220951807
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kutbelg word ik vaak genoemd, onbekwame imbeciel heb ik ook gehoord soms
Ik vind Belgen lief. En ze zijn ook lief. Veel liever dan de doorsnee Nederlander.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:42:35 #15
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220951813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik begrijp niks van jouw nickname, maar ik wil je wel zeggen dat ik je hobby om Duitse Nazikutzooi te verzamelen niet echt op prijs stel.
Ieder zijn hobby, dat dan weer wel.
Maar waarom rotzooi aanschaffen van het meest beschamende en meest wrede beweging...
Wat is de zin hiervan?
Voor mijn gevoel heb ik dat jij een kick krijgt van sadisten, pedofielen, moordenaars en verkrachters.
Kortom, al die 'mensen' die niks liever doen dan zoveel mogelijk martelen.

Het gaat mij nu dus puur om het NaziDuitsland. Dat waren geen soldaten maar gewone mensen.
Nou ja, gewoon??? Het waren slagers, bakkers, postbodes, schooljuffrouwen, typisten, secretaressen, artsen, bankiers, boekhouders en kippenboeren.

Wat bezielde zoveel 'normale' mensen zich te verliezen in een zo een diep en duister gat van puur sadisme?

En wat is jouw drijfveer om deze walgelijke troep te verzamelen?
Hoever ga je daarin?

En wat bedoel je hiermee?

ik dol ben op eindoplossingen.

Hopelijk is dit niet een zieke variant op de Endlosing.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Endl%C3%B6sung_der_Judenfrage
Zet de fles maar weer weg.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:43:32 #16
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220951821
De ergste dingen die over mij worden gezegd, worden niet tegen me gezegd. Verder blijven simpele beledigingen niet echt hangen bij me.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:44:20 #17
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951823
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik begrijp niks van jouw nickname, maar ik wil je wel zeggen dat ik je hobby om Duitse Nazikutzooi te verzamelen niet echt op prijs stel.
Ieder zijn hobby, dat dan weer wel.
Maar waarom rotzooi aanschaffen van het meest beschamende en meest wrede beweging...
Wat is de zin hiervan?
Voor mijn gevoel heb ik dat jij een kick krijgt van sadisten, pedofielen, moordenaars en verkrachters.
Kortom, al die 'mensen' die niks liever doen dan zoveel mogelijk martelen.


Het gaat mij nu dus puur om het NaziDuitsland. Dat waren geen soldaten maar gewone mensen.
Nou ja, gewoon??? Het waren slagers, bakkers, postbodes, schooljuffrouwen, typisten, secretaressen, artsen, bankiers, boekhouders en kippenboeren.

Wat bezielde zoveel 'normale' mensen zich te verliezen in een zo een diep en duister gat van puur sadisme?

En wat is jouw drijfveer om deze walgelijke troep te verzamelen?
Hoever ga je daarin?

En wat bedoel je hiermee?

ik dol ben op eindoplossingen.

Hopelijk is dit niet een zieke variant op de Endlosing.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Endl%C3%B6sung_der_Judenfrage
Het was een grap. Een overdrijving, spot, ironie.

Natuurlijk heb ik die teringzooi niet in huis. En mijn nickname is pure zelfspot. Maar je 'mensenkennis' staat genoteerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koekoekmakto op 03-06-2026 18:06:22 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220951826
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kutbelg word ik vaak genoemd, onbekwame imbeciel heb ik ook gehoord soms
Mijn beste vriendin heeft haar tomtom (of hoe dat dan nu tegenwoordig heet) ingesteld op een stem met een Belgische tongval. Gewoon omdat het Belgisch veel vriendelijker klinkt dan dat Randstad Nederlands.
pi_220951869
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:44 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Het was een grap. Een overdrijving, spot, ironie.
Okee. Maar begrijp je mijn bezwaren?

Wij, het 'beschaafde' westen, die toen toch zulke wreedheden konden begaan?
En ik heb het niet alleen over het vergassen van joden of andere 'inferieure' volken.
Ik heb het over alledaagse wreedheden, zoals die mof die een vrouw met een kinderwagen aanhield, vervolgens de baby doorzeefde met kogels en er vandoor ging met die kinderwagen. Verhaal wat mijn moeder aan mij vertelde.

Ik besef nu echt wel dat niet elke Duitser een monster was, maar in die tijd kwam je echt niet ver met dit soort nuances.
pi_220951875
Mensen hebben mij weleens verward met @Red_85
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:57:01 #21
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220951891
Ongelikte beer.
pindazakje
pi_220951898
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Caland het volgende:
Er werd ooit door een user op dit forum gesuggereerd dat ik fan zou zijn van Tijl Beckand of de Lama's.
Waanzinnig. Opstoken die gast.
U MAD?
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:00:21 #23
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220951913
quote:
15s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Caland het volgende:
Er werd ooit door een user op dit forum gesuggereerd dat ik fan zou zijn van Tijl Beckand of de Lama's.
Nog nie bekant 🤣
pindazakje
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:03:24 #24
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220951925
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Okee. Maar begrijp je mijn bezwaren?

Wij, het 'beschaafde' westen, die toen toch zulke wreedheden konden begaan?
En ik heb het niet alleen over het vergassen van joden of andere 'inferieure' volken.
Ik heb het over alledaagse wreedheden, zoals die mof die een vrouw met een kinderwagen aanhield, vervolgens de baby doorzeefde met kogels en er vandoor ging met die kinderwagen. Verhaal wat mijn moeder aan mij vertelde.

Ik besef nu echt wel dat niet elke Duitser een monster was, maar in die tijd kwam je echt niet ver met dit soort nuances.
Nee, begrijp ik niet. Maar ik ga nu eerst ff naar mijn kelder. Die kleuter van hiernaast moet gevoerd worden.

Ik kan dus nu wel mooi pedo, sadist en martelliefhebber toevoegen aan mijn ergste internet verwensingen. Geweldig.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220951942
Ik ben nog niet beledigd op een forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')