Dat is zeer ernstig. Erg laag.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Caland het volgende:
Er werd ooit door een user op dit forum gesuggereerd dat ik fan zou zijn van Tijl Beckand of de Lama's.
Mensen zijn misschien bang voor je.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:09 schreef Pharkus het volgende:
De laatste jaren niet zo veel meer meegemaakt.
Ja joh, jij bant ze dan helemaal de moederquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:09 schreef Pharkus het volgende:
De laatste jaren niet zo veel meer meegemaakt.
Jij bent niet lesbisch, niet eens bisex.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja joh, jij bant ze dan helemaal de moeder
De lul. Zo'n kale bats is ook niet handig. Glij er altijd zo vanaf.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:22 schreef Hiddendoe het volgende:
Na een langdurige flirtations zei de man in kwestie dat ik zijn type niet was.
Hij vond alles aan mij perfect, tot ik een foto opstuurde.
Ik was wel bereid tot concessies, hij had een kaalgeschoren hoofd. Niet mijn favoriet kind of guy. Maar goed.
En dan zo'n respons krijgen.
Kaalkoppen deugen dus echt niet.
Ik begrijp niks van jouw nickname, maar ik wil je wel zeggen dat ik je hobby om Duitse Nazikutzooi te verzamelen niet echt op prijs stel.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:04 schreef Koekoekmakto het volgende:
TS begint.
Uiteraard ben ik, gezien mijn nickname, vaak koekoek genoemd, Het meest aparte vond ik toch wel nazi door een moderator van een ander forum (lekkere competente lui btw).
Mijn reactie was dat ik nu eenmaal graag Duitse oorlogsparafernalia verzamel uit de periode 40-45, het IQ van sommige volkeren nu eenmaal lager is en dat ik dol ben op eindoplossingen. Grapje werd niet echt gewaardeerd. Kreeg ook een permaban.
Ik vind Belgen lief. En ze zijn ook lief. Veel liever dan de doorsnee Nederlander.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kutbelg word ik vaak genoemd, onbekwame imbeciel heb ik ook gehoord soms
Zet de fles maar weer weg.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van jouw nickname, maar ik wil je wel zeggen dat ik je hobby om Duitse Nazikutzooi te verzamelen niet echt op prijs stel.
Ieder zijn hobby, dat dan weer wel.
Maar waarom rotzooi aanschaffen van het meest beschamende en meest wrede beweging...
Wat is de zin hiervan?
Voor mijn gevoel heb ik dat jij een kick krijgt van sadisten, pedofielen, moordenaars en verkrachters.
Kortom, al die 'mensen' die niks liever doen dan zoveel mogelijk martelen.
Het gaat mij nu dus puur om het NaziDuitsland. Dat waren geen soldaten maar gewone mensen.
Nou ja, gewoon??? Het waren slagers, bakkers, postbodes, schooljuffrouwen, typisten, secretaressen, artsen, bankiers, boekhouders en kippenboeren.
Wat bezielde zoveel 'normale' mensen zich te verliezen in een zo een diep en duister gat van puur sadisme?
En wat is jouw drijfveer om deze walgelijke troep te verzamelen?
Hoever ga je daarin?
En wat bedoel je hiermee?
ik dol ben op eindoplossingen.
Hopelijk is dit niet een zieke variant op de Endlosing.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Endl%C3%B6sung_der_Judenfrage
Het was een grap. Een overdrijving, spot, ironie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van jouw nickname, maar ik wil je wel zeggen dat ik je hobby om Duitse Nazikutzooi te verzamelen niet echt op prijs stel.
Ieder zijn hobby, dat dan weer wel.
Maar waarom rotzooi aanschaffen van het meest beschamende en meest wrede beweging...
Wat is de zin hiervan?
Voor mijn gevoel heb ik dat jij een kick krijgt van sadisten, pedofielen, moordenaars en verkrachters.
Kortom, al die 'mensen' die niks liever doen dan zoveel mogelijk martelen.
Het gaat mij nu dus puur om het NaziDuitsland. Dat waren geen soldaten maar gewone mensen.
Nou ja, gewoon??? Het waren slagers, bakkers, postbodes, schooljuffrouwen, typisten, secretaressen, artsen, bankiers, boekhouders en kippenboeren.
Wat bezielde zoveel 'normale' mensen zich te verliezen in een zo een diep en duister gat van puur sadisme?
En wat is jouw drijfveer om deze walgelijke troep te verzamelen?
Hoever ga je daarin?
En wat bedoel je hiermee?
ik dol ben op eindoplossingen.
Hopelijk is dit niet een zieke variant op de Endlosing.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Endl%C3%B6sung_der_Judenfrage
Mijn beste vriendin heeft haar tomtom (of hoe dat dan nu tegenwoordig heet) ingesteld op een stem met een Belgische tongval. Gewoon omdat het Belgisch veel vriendelijker klinkt dan dat Randstad Nederlands.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kutbelg word ik vaak genoemd, onbekwame imbeciel heb ik ook gehoord soms
Okee. Maar begrijp je mijn bezwaren?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:44 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Het was een grap. Een overdrijving, spot, ironie.
Waanzinnig. Opstoken die gast.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Caland het volgende:
Er werd ooit door een user op dit forum gesuggereerd dat ik fan zou zijn van Tijl Beckand of de Lama's.
Nog nie bekant 🤣quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:06 schreef Caland het volgende:
Er werd ooit door een user op dit forum gesuggereerd dat ik fan zou zijn van Tijl Beckand of de Lama's.
Nee, begrijp ik niet. Maar ik ga nu eerst ff naar mijn kelder. Die kleuter van hiernaast moet gevoerd worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okee. Maar begrijp je mijn bezwaren?
Wij, het 'beschaafde' westen, die toen toch zulke wreedheden konden begaan?
En ik heb het niet alleen over het vergassen van joden of andere 'inferieure' volken.
Ik heb het over alledaagse wreedheden, zoals die mof die een vrouw met een kinderwagen aanhield, vervolgens de baby doorzeefde met kogels en er vandoor ging met die kinderwagen. Verhaal wat mijn moeder aan mij vertelde.
Ik besef nu echt wel dat niet elke Duitser een monster was, maar in die tijd kwam je echt niet ver met dit soort nuances.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |