Ja hoe moet ik het anders zeggen dan een keer recht voor z'n raap?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dit is echt heel..... nee, ik ga het niet zeggen...
Ik had het over aloa.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik het anders zeggen dan een keer recht voor z'n raap?
Hij zegt iedere keer dat ze achter de schermen het over hem hebben. Ik heb vaker gezegd dat niemand weet wie hij is.
Dan maar zo.
Niks.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf van? Dan zijn we meteen klaar.
Schanulleke mee.quote:
Dan zijn we klaarquote:
Elektrisch?quote:
Kan allebeiquote:
Laat mar dizze kant opkomme.quote:
Het is onderwegquote:
Sowiesoquote:
Welterustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |