RutteGodquote:
Daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:
Ik doe niet meer meequote:
quote:
Dat is een mooi stel hoorquote:
Ik heb even gegoogles en kan dit beamenquote:
Leuke nummer.quote:
Mooi filmpjequote:
Groetjes aan je zus.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat is beter voor iedereen. Wel bellen met mijn zus
Zusje komt zo... Eventjes geduld nog want het zusje komt zo.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat is beter voor iedereen. Wel bellen met mijn zus
Zus?quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee dat is beter voor iedereen. Wel bellen met mijn zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |