Hoezo? Drie weken niet naar je kapper kunnen, is tekort schieten in je verzorging?quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:35 schreef GGMM het volgende:
sommige mensen hebben altijd wel een excuus waarom hun uiterlijke verzorging tekortschiet.
Of deze. Die vind ik toch wel iets leuker.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:35 schreef Regilio_ het volgende:
Misschien heeft Royston inmiddels een goed kappersadresje voor je.
Bekijk deze YouTube-video
Ik geef gewoon geen fuck meer en om indruk te maken hoef ik het ook niet te doen, want ik wil helemaal geen indruk maken. Ik snap hoe dat overkomt, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:35 schreef GGMM het volgende:
sommige mensen hebben altijd wel een excuus waarom hun uiterlijke verzorging tekortschiet.
Volgensmij ben ik nogsteeds redelijk verzorgd niffoquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:35 schreef GGMM het volgende:
sommige mensen hebben altijd wel een excuus waarom hun uiterlijke verzorging tekortschiet.
Ik snap dat jij anderen mee wilt sleuren in het kale koppen traumaquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:50 schreef Fushia2 het volgende:
Gewoon tondeuze halen, is het toch al lang tijd voor.
Bro, die inhammen liegen nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 17:38 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik snap dat jij anderen mee wilt sleuren in het kale koppen trauma
Loyaal zijn aan je Barber neefquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef Näsenbar het volgende:
Je kan overal wel opgeschoren met lijntje laten doen toch.
Is hij loyaal naar zijn klanten? Hij laat jou zitten met een belachelijk kapsel.quote:
Ujequote:Op woensdag 3 juni 2026 20:09 schreef Filosoofert het volgende:
Goed meej d’r haande, nôôt gin gezeur
Mčn Kapster heej un stripke veur
Lôôp dikkels binne veur un beurt
Mčn Kapster heej un stripke veur
Bekijk deze YouTube-video
In Uje zitte zat kappers @:jigggy
Daar hoUden we vanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |