abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:31:26 #1
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220950979
Normaal ga ik om de 10 dagen want altijd super fris :7

Nu kan ik gvd 3 weken niet naar de kapper :')
pi_220951015
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 15:35:30 #3
35723 crew  GGMM
pi_220951016
sommige mensen hebben altijd wel een excuus waarom hun uiterlijke verzorging tekortschiet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220951019
Misschien heeft Royston inmiddels een goed kappersadresje voor je.

Bekijk deze YouTube-video
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220951086
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:35 schreef GGMM het volgende:
sommige mensen hebben altijd wel een excuus waarom hun uiterlijke verzorging tekortschiet.
Hoezo? Drie weken niet naar je kapper kunnen, is tekort schieten in je verzorging?
  Forum Admin woensdag 3 juni 2026 @ 15:46:53 #6
35723 crew  GGMM
pi_220951088
Pauper gespot
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 15:49:15 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220951099
Neem een ander
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220951107
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:35 schreef Regilio_ het volgende:
Misschien heeft Royston inmiddels een goed kappersadresje voor je.

Bekijk deze YouTube-video
Of deze. Die vind ik toch wel iets leuker. :D

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:02:24 #9
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220951178
Om de 10 dagen? Ik ga elke 3 maanden ofzo en vind dat al vreselijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:35 schreef GGMM het volgende:
sommige mensen hebben altijd wel een excuus waarom hun uiterlijke verzorging tekortschiet.
Ik geef gewoon geen fuck meer en om indruk te maken hoef ik het ook niet te doen, want ik wil helemaal geen indruk maken. Ik snap hoe dat overkomt, maar het is niet anders.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:07:24 #10
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220951210
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:35 schreef GGMM het volgende:
sommige mensen hebben altijd wel een excuus waarom hun uiterlijke verzorging tekortschiet.
Volgensmij ben ik nogsteeds redelijk verzorgd niffo
pi_220951232
Elke 10 dagen naar de kapper? Je bent toch geen Turk!??
pi_220951499
Gewoon tondeuze halen, is het toch al lang tijd voor.
pi_220951620
Geen norwood 6 hebben :')
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:38:20 #14
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220951777
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:50 schreef Fushia2 het volgende:
Gewoon tondeuze halen, is het toch al lang tijd voor.
Ik snap dat jij anderen mee wilt sleuren in het kale koppen trauma
pi_220951886
Faggot
pi_220951922
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:38 schreef jigggy het volgende:

[..]
Ik snap dat jij anderen mee wilt sleuren in het kale koppen trauma
Bro, die inhammen liegen niet
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:06:32 #17
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952788
Je kan overal wel opgeschoren met lijntje laten doen toch.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:06:59 #18
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220952797
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef Näsenbar het volgende:
Je kan overal wel opgeschoren met lijntje laten doen toch.
Loyaal zijn aan je Barber neef
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:08:00 #19
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220952809
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef jigggy het volgende:

[..]
Loyaal zijn aan je Barber neef
Is hij loyaal naar zijn klanten? Hij laat jou zitten met een belachelijk kapsel.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220952822
Goed meej d’r haande, nôôt gin gezeur
Mčn Kapster heej un stripke veur
Lôôp dikkels binne veur un beurt
Mčn Kapster heej un stripke veur

Bekijk deze YouTube-video


In Uje zitte zat kappers @jigggy
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220952827
Ach jochie toch
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  woensdag 3 juni 2026 @ 20:16:37 #22
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220952901
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:09 schreef Filosoofert het volgende:
Goed meej d’r haande, nôôt gin gezeur
Mčn Kapster heej un stripke veur
Lôôp dikkels binne veur un beurt
Mčn Kapster heej un stripke veur

Bekijk deze YouTube-video


In Uje zitte zat kappers @:jigggy
Uje _O_
pi_220952905
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 20:16 schreef jigggy het volgende:

[..]
Uje _O_
Daar hoUden we van
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')