Wat was de laatste regering die opkwam voor de "Nederlandse bevolking"?quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:36 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Gelukkig zit er nu een regering die opkomt voor de Nederlandse bevolking.
ja en heb ik straks de politie aan de deur. ik zeg niksquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat gaan "de mensen" doen dan? Bij het Witte Huis boze dingetjes roepen naar de kwaaie sinaasappel aan wie we dit te danken hebben?
Als we Netanyahu, Trump en Putin onvoorwaardelijk steunen in samenwerking met hun rechtse partijen dan komt er rust in de wereldquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
Graag meer domme oorlogen in het Midden Oosten!! Meer, meer meer!!
En XR die er tegen demonstreert moeten ze volgens sommige liederen op dit forum zodanig bewerken dat ze de WIA inkunnenquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Recordwinsten voor de olie- en energiebedrijven en dan ook nog 45 miljard subsidie vangen
Geen zorgen de media zal het wel zo spinnen dat het de schuld is van links, moslims, asielzoekers of XRquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:25 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb het gevoel dat als er nog een euro bovenop komt, de mensen niet meer thuis blijven toekijken hoe ze geneukt worden.
Hout, turf, gedroogde koeienpoep, kolen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Lafaard.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:29 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja en heb ik straks de politie aan de deur. ik zeg niks
Nou dan. Ging toch goed al die eeuwen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hout, turf, gedroogde koeienpoep, kolen.
Paard, al dan niet met wagen. Zeilboten. Stoomschepen en treinen. Vliegen deden ze nog niet
Ook wel leuk: De eerste praktische auto was een EV. De brandstof aangedreven auto kwam laterquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hout, turf, gedroogde koeienpoep, kolen.
Paard, al dan niet met wagen. Zeilboten. Stoomschepen en treinen. Vliegen deden ze nog niet
Kabinet Den Uyl.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wat was de laatste regering die opkwam voor de "Nederlandse bevolking"?
Komt goed. Volgens Trump is een deal nabij. Nog heel even wachten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:26 schreef Mikeytt het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Altijd sterke berichtgeving van NOS op 3!
Zeer slechte vooruitzichten. De olievoorraden zijn bijna leeg en de olieprijd zal daarna exploderen... volgens NOS is de huidige inflatie childs play met wat er nog te wachten staatVreselijke toekomstbeelden.
Alsof alles nu al niet veel te duur is. Mensen kunnen de kosten niet meer dragen!
En de Straat van Hormuz gaat ook niet snel meer open, dus er staat ons een slechte periode op te wachten.de vulgraad van de olietanks daalt scherp
Je kan alvast je paard en wagen uit de schuur halen als alternatief.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Er wordt gesproken van prijzen van 4 euro per literquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:25 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb het gevoel dat als er nog een euro bovenop komt, de mensen niet meer thuis blijven toekijken hoe ze geneukt worden.
Toen verplaatste men zich met paarden en muildieren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:20 schreef Hiddendoe het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk in de tijd dat men nog niet over aardolie beschikte?
Is dit zwarte goud nu echt zo moeilijk te vervangen?
Heb ik niet. Ben bang van paarden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:13 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Je kan alvast je paard en wagen uit de schuur halen als alternatief.
Het heet een damesfiets omdat de stang lager staat zodat vrouwen vroeger met lange rokken konden fietsen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ben bang van paarden.
Ik heb wel een fiets. Een damesfiets.
Snap je? Een DAMESfiets. Wie heeft deze achterlijke term verzonnen?
De eerste vrouwen die gingen fietsen, werden uitgehoond, het was niet damesachtig om te fietsen.
Snap je? Wie verzon dat het niet damesachtig zou zijn voor vrouwen om te fietsen?
Dat zijn dus van die kleine alledaagse sexistische zaakjes waar vrouwen, ver voor mijn tijd gelukkig, mee te maken kregen.
Zo dat escaleerde snelquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ben bang van paarden.
Ik heb wel een fiets. Een damesfiets.
Snap je? Een DAMESfiets. Wie heeft deze achterlijke term verzonnen?
De eerste vrouwen die gingen fietsen, werden uitgehoond, het was niet damesachtig om te fietsen.
Snap je? Wie verzon dat het niet damesachtig zou zijn voor vrouwen om te fietsen?
Dat zijn dus van die kleine alledaagse sexistische zaakjes waar vrouwen, ver voor mijn tijd gelukkig, mee te maken kregen.
De belasting is de minste zorg. Het gaat hier om een fysiek te kort.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:36 schreef TAmaru het volgende:
Angstporno
Het zal wel weer gebruikt worden om de belastingen te verhogen
Sorry. Kon het niet laten.quote:
"Get your own oil !!" zegt Trump. In de VS is genoeg olie.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:12 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Komt goed. Volgens Trump is een deal nabij. Nog heel even wachten.
Gelukkig heeft onze regering doeltreffende maatregelen getroffen om ons te helpenquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:23 schreef Oud_student het volgende:
[..]
"Get your own oil !!" zegt Trump. In de VS is genoeg olie.
Maar de EU laat het gewoon gebeuren dat we en geen olie en gas uit Rusland meer hebben en wil niet optreden om de straat van Hormus vrij te maken.
Het lijkt wel dat het de EU goed uitkomt om ons de zegeningen van de Green Deal te laten ervaren.
DE angstporno wordt natuurlijk gebruikt om ons de electrificering van alles door de strot te duwen, uiteraard tegen woekerprijzen en met een 3e wereld beschikbaarheid
En de 30 in jouw naam is ook vast je schoenmaat niet, ofwel?quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:27 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik twijfel soms waar de 51 in je naam voor staat.
Aan je posts te lezen, heb ik een vermoeden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |