abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:37:23 #26
141482 Q.
JurassiQ
pi_220950173
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Allemaal AI nu.
Gewoon alle mensen vervangen door AI. *O*
For great justice!
pi_220950175
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Lol
Zonder wrijving geen glans
pi_220950178
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
niet? :o
gelukkig ging ik al nooit naar het circus
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 13:38:08 #29
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220950179
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:39:01 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950184
Even gegoogled... de kleinste bestelbus van dat type is 5,98m lang en 2,35m hoog, mongolen _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:39:45 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950190
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:37 schreef Q. het volgende:

[..]
Gewoon alle mensen vervangen door AI. *O*
Skynet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950204
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Even gegoogled... de kleinste bestelbus van dat type is 5,98m lang en 2,35m hoog, mongolen _O-
Je meermaals zitten opwinden omdat iemand ergens in de buurt geparkeerd staat. En dan een ander mongool noemen.
pi_220950210
Ik ben toen dieren al niet meer mochten naar het kerstwintercircus geweest. Omdat mijn werkgever ook de schoonmaak van het theater doet, mocht ik er heen voor de prijs van 1 consumptie per kaartje. Pa en zijn toenmalige vriendin gingen ook mee. We hadden echt dikke mazzel omdat we piste-plaatsen kregen.Dus echt helemaal vooraan. Collega's van mij kregen gewone tribune plaatsen toegewezen.

Thuis uitgezocht waren toch gewoon kaarten die normaal iets van 35 euro kostten

Maar het was best een leuke middag toen. Gewoon veel acrobatiek en clowns..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:42:28 #34
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220950213
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Even gegoogled... de kleinste bestelbus van dat type is 5,98m lang en 2,35m hoog, mongolen _O-
Het is net alsof ze weten wat de limieten zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220950218
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:43:33 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950220
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:41 schreef rival het volgende:

[..]
Je meermaals zitten opwinden omdat iemand ergens in de buurt geparkeerd staat. En dan een ander mongool noemen.
U mist wat context.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:44:01 #37
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950226
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Je merkt er niets van, je hoeft niet te kijken, niets aan de hand.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:44:29 #38
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
vooraf suikerwater drinken en tijdens het prikken de andere kant op kijken met een stressbal in je hand waar ze in gaan prikken om je energie op wat anders te richten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220950230
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Andere kant op kijken. Liedje zingen.
pi_220950233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Moet je nuchter blijven?

Anders voldoende eten en drinken
Ook niet kijken naar je arm als de naald er in gaat.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:45:18 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950234
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Alle medewerkers in een dierenpak, net als vroegah.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:45:30 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950235
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het is net alsof ze weten wat de limieten zijn.
Maar... ik geloof dat het niet de kleinste is als ik zo de foto's bekijk. Goed, even wachten tot ie weer hier is, dan even net zo'n NSB'er uithangen als Haags.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220950236
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Moet je nuchter blijven?

Anders voldoende eten en drinken
Ook niet kijken naar je arm als de naald er in gaat.
Nee hoefde niet nuchter. Niet dat ik veel kan eten als ik zo zenuwachtig ben :')
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:45:46 #44
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950238
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Andere kant op kijken. Serieus. Ik doe dat ook altijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 13:46:29 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220950244
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Alle medewerkers in een dierenpak, net als vroegah.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220950245
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:44 schreef Nizno het volgende:

met een stressbal in je hand
Misschien beter dan liedje zingen.
pi_220950246
Ik mag morgen ook weer laten prikken. Een van mijn waardes was niet goed te laatste keer, dus voor de zekerheid nog een keer....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 13:47:07 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220950251
Kan eigenlijk ook wel even checken bij het bedrijf zelf, dat heeft misschien meer kans :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 13:47:22 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220950255
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:46 schreef rival het volgende:

[..]
Misschien beter dan liedje zingen.
voor degene die moet prikken vermoed ik wel ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:47:26 #50
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220950257
quote:
Ik zou komen kijken. :Y
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')