Lolquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
niet?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Skynet.quote:
Je meermaals zitten opwinden omdat iemand ergens in de buurt geparkeerd staat. En dan een ander mongool noemen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Even gegoogled... de kleinste bestelbus van dat type is 5,98m lang en 2,35m hoog, mongolen
Het is net alsof ze weten wat de limieten zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Even gegoogled... de kleinste bestelbus van dat type is 5,98m lang en 2,35m hoog, mongolen
U mist wat context.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Je meermaals zitten opwinden omdat iemand ergens in de buurt geparkeerd staat. En dan een ander mongool noemen.
Je merkt er niets van, je hoeft niet te kijken, niets aan de hand.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
vooraf suikerwater drinken en tijdens het prikken de andere kant op kijken met een stressbal in je hand waar ze in gaan prikken om je energie op wat anders te richtenquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Andere kant op kijken. Liedje zingen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Moet je nuchter blijven?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
Alle medewerkers in een dierenpak, net als vroegah.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
wonderbaarlijk dat die nog in business zijn in Nederland nu ze geen eens levende dieren meer mogen gebruiken
Maar... ik geloof dat het niet de kleinste is als ik zo de foto's bekijk. Goed, even wachten tot ie weer hier is, dan even net zo'n NSB'er uithangen als Haags.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is net alsof ze weten wat de limieten zijn.
Nee hoefde niet nuchter. Niet dat ik veel kan eten als ik zo zenuwachtig benquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet je nuchter blijven?
Anders voldoende eten en drinken
Ook niet kijken naar je arm als de naald er in gaat.
Andere kant op kijken. Serieus. Ik doe dat ook altijd.quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik moet vrijdag bloed prikken en schijt nu al in m'n broek. Wie heeft er tips om niet van m'n stokje te gaan?
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alle medewerkers in een dierenpak, net als vroegah.
voor degene die moet prikken vermoed ik wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |