Op mijn buikquote:
Ik heb het afgelopen nacht ook al gevraagd waarom dat schelden steeds moet want we zijn toch het toonbeeld van gezelligheid ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:37 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Op mijn buik![]()
Maar ik ben erg van de gelijke monniken/gelijke kappen, dus ik ben erg benieuwd.
quote:
Ach jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen nacht ook al gevraagd waarom dat schelden steeds moet want we zijn toch het toonbeeld van gezelligheid ?
Glas,plas en alles bleef zoals het was.quote:
Dat is allemaal prima maar je hoeft geen users uit te schelden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:43 schreef Lovely het volgende:
Hij mag bolken en veel punten pakken. Maar als een ander dat doet ojee
Maar dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima maar je hoeft geen users uit te schelden.
Wat raar dat mensen erop ingaan als ze voor verslaafde conjo uitgemaakt worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:47 schreef Dotteke het volgende:
En er allemaal op ingaan en over doorgaan ook niet.
Zet een tr als er iets gebeurd
Je kent de regels, niet reageren maar een tr szetten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat raar dat mensen erop ingaan als ze voor verslaafde conjo uitgemaakt worden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:48 schreef Bargehassus het volgende:
Kom op mensen!
We houden van elkaar, toch?![]()
Om vervolgens op vakantie gestuurd te worden vanwege een TT.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kent de regels, niet reageren maar een tr szetten.
Nou, houden van is een groot woord..quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:48 schreef Bargehassus het volgende:
Kom op mensen!
We houden van elkaar, toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |