abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220949454
I know, you gonna want me..
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:14:07 #52
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220949517
Hier wordt gebolkt hoor
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220949540
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Hier wordt gebolkt hoor
Ouwe puntensnoepert :s)
I know, you gonna want me..
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:20:02 #54
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220949579
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:17 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
Ouwe puntensnoepert :s)
Zelluf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:21:23 #55
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220949589
Snoepy
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 12:21:49 #56
388664 crew  Dotteke
pi_220949594
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:17 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
Ouwe puntensnoepert :s)
MT6 i s goed aan de Bolk deze maand. >:)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 12:22:01 #57
388664 crew  Dotteke
pi_220949598
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:21 schreef StevenHyde het volgende:
Snoepy
Hey Steven :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:22:42 #58
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220949604
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Steven :W
Hey Dottie ^O^
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:35:06 #59
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220949691
*O* _O_ *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 12:38:16 #60
388664 crew  Dotteke
pi_220949707
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:22 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Hey Dottie ^O^
How are you?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:53:10 #61
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220949777
:blauwoog:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220949808
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:53 schreef MooieTop6 het volgende:
:blauwoog:
Watsmetjou? :{
I know, you gonna want me..
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:01:54 #63
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220949810
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:01 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
Watsmetjou? :{
Ik word keihard gebolkt!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220949825
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:01 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ik word keihard gebolkt!
Och erme..
Wil je er over praten? :Y
I know, you gonna want me..
pi_220949853
|:(
  woensdag 3 juni 2026 @ 13:12:43 #66
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220949902
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
How are you?
Mwoah voel me niet top. Maar logisch wel. Komt wel weer goed :)
Hoest bij jou?
pi_220950055
BargeBolkje O-)
I know, you gonna want me..
pi_220950072
O-)
pi_220950100
Is het hier rustig vandaag of ligt dat aan mij? :?
I know, you gonna want me..
pi_220950120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:27 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Is het hier rustig vandaag of ligt dat aan mij? :?
Het ligt aan ons?

oO/ :B ^) >:O
^) ^) ^) ^) ^)
pi_220950137
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:29 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Het ligt aan ons?

oO/ :B ^) >:O
^) ^) ^) ^) ^)
:D Dikke massabruiloft
I know, you gonna want me..
pi_220950151
O+
pi_220950216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:34 schreef Bargehassus het volgende:
O+
Moet ik je nou alweer bolken? :')
I know, you gonna want me..
pi_220950242
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:43 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
Moet ik je nou alweer bolken? :')
Ik bolk je de. ehmmm.... kan ik hier beter niet zeggen.... :D :D :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')