Welquote:
RS.quote:
Hier doet ie het, mijn Friesche broederquote:
Nee jijquote:
FFquote:
Whutquote:
Rooie schoen in het Spaans..quote:
Ja ik wil wel zeggen:'Zelluf" maar geen idee..quote:
Ahaquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:22 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Rooie schoen in het Spaans..
[..]
Ja ik wil wel zeggen:'Zelluf" maar geen idee..
*knip*quote:
Die naam is verboden.quote:
Tsja niemand krijgt meer een pica van mijquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:22 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Rooie schoen in het Spaans..
[..]
Ja ik wil wel zeggen:'Zelluf" maar geen idee..
quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tsja niemand krijgt meer een pica van mij
Met dank aan iemandquote:Op woensdag 3 juni 2026 16:28 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Ik voel mij gegeneraliseerd..
Ja, dat vermoeden had ik.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met dank aan iemand![]()
Je bent wel lief hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |