abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:21:44 #201
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949165
Het is overigens gewoon Breukhoven zonder de toevoeging van
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Je kan altijd een nieuw gaatje boren.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:23:02 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949169
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef rival het volgende:

[..]
Het best verkochte mediaproduct ooit.
Dan mag ik het toch wel overrated vinden :P

Zelfde met CoD.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949172
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dan mag ik het toch wel overrated vinden :P

Zelfde met CoD.
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:24:25 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Plank terugplaatsen kan altijd nog. Gaten vullen niet.
Ik zit eraan te denken om een andere plank (deze moet sowieso weg) boven mijn dressoir te hangen. 🤔 En dan boven mijn bureau niks? Behalve Kurt Cobain dan die op deze foto ook wel erg scheef lijkt te hangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:24:25 #206
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949177
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef rival het volgende:

[..]
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
Uiteraard.

GTA is kut :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:24:30 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949178
Er is een nieuwe mondhygiëniste.

Na een leuke en een hele goede hebben ze er eindelijk eentje gevonden die voldoet aan het stereotype :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:25:11 #208
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949181
Ik hoor graag jullie mening.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:25:18 #209
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Er is een nieuwe mondhygiëniste.

Na een leuke en een hele goede hebben ze er eindelijk eentje gevonden die voldoet aan het stereotype :{
Is ze niet lief?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:25:41 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949183
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef Ama het volgende:
Ik hoor graag jullie mening.
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef rival het volgende:

[..]
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
Ik durf niet ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949184
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:26:18 #212
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
Ik durf niet ;(
Je kan niet gewoon netjes je mening geven? :?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:26:29 #213
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949188
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
Ieder zijn meug dan maar :P

* TheStigsDutchCousin gaat weer verder met STALKER
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:27:40 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Je kan niet gewoon netjes je mening geven? :?
Ik zou hem laten hangen, tenzij je bang bent dat hij op termijn misschien naar beneden valt. Daarom heb ik niks boven monitoren en pc's hangen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220949195
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
GTA5 is ruim 13 jaar oud en staat nog steeds maandelijks in de top20 meest gespeelde games.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:28:25 #216
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik zou hem laten hangen, tenzij je bang bent dat hij op termijn misschien naar beneden valt. Daarom heb ik niks boven monitoren en pc's hangen.
Daar ben ik niet bang voor. Gebruik het alleen voor LEGO.
Your beauty never ever scared me.
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:29:15 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949207
Maar hij gaat er sowieso af want deze plank is lelijk (zie je niet op de foto). Vraag is alleen of ik daar weer een plank ga ophangen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:29:32 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949208
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:28 schreef Ama het volgende:

[..]
Daar ben ik niet bang voor. Gebruik het alleen voor LEGO.
Dan laten hangen. Als dat er niet af kan vallen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 11:30:08 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220949214
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:24 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zit eraan te denken om een andere plank (deze moet sowieso weg) boven mijn dressoir te hangen. 🤔 En dan boven mijn bureau niks? Behalve Kurt Cobain dan die op deze foto ook wel erg scheef lijkt te hangen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou persoonlijk niets boven m'n bureau willen aan planken, maar dat ben ik.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220949218
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
Maar hij gaat er sowieso af want deze plank is lelijk (zie je niet op de foto). Vraag is alleen of ik daar weer een plank ga ophangen.
Als je nu alles dichtsmeert kan je later toch alsnog een andere keuze maken?
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:31:02 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949219
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:30 schreef rival het volgende:

[..]
Als je nu alles dichtsmeert kan je later toch alsnog een andere keuze maken?
Dat is waar maar het is allemaal beton dus dikke kutwerk om weer opnieuw te boren.
Your beauty never ever scared me.
pi_220949227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:31 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat is waar maar het is allemaal beton dus dikke kutwerk om weer opnieuw te boren.
Je moet ervoor een klopboor hebben. Verder is het gewoon een gaatje boren :+
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:33:02 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949239
Kibbelinggenot :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:34:59 #224
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:32 schreef rival het volgende:

[..]
Je moet ervoor een klopboor hebben. Verder is het gewoon een gaatje boren :+
Misschien toch maar eerst dan dichtsmeren.
Your beauty never ever scared me.
pi_220949289
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
Daar had ik als snotkind ooit eens een bijbaantje :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')