Je kan altijd een nieuw gaatje boren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik moet dus snel beslissen of ik weer een plank boven mijn bureau wil. We gaan 1 deze dagen alle gaten in de muren (en achterdeur waar hordeur zat) dichtsmeren zodat het kan drogen voor we gaan verven. Maar ik twijfel dus heel erg.
Dan mag ik het toch wel overrated vindenquote:
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan mag ik het toch wel overrated vinden
Zelfde met CoD.
Ik zit eraan te denken om een andere plank (deze moet sowieso weg) boven mijn dressoir te hangen. 🤔 En dan boven mijn bureau niks? Behalve Kurt Cobain dan die op deze foto ook wel erg scheef lijkt te hangen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plank terugplaatsen kan altijd nog. Gaten vullen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
Is ze niet lief?quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Er is een nieuwe mondhygiëniste.
Na een leuke en een hele goede hebben ze er eindelijk eentje gevonden die voldoet aan het stereotype
quote:
Ik durf nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Jij mag een mening hebben. Maar als die nergens op slaat mag dat je best verteld worden.
Ieder zijn meug dan maarquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
Ik zou hem laten hangen, tenzij je bang bent dat hij op termijn misschien naar beneden valt. Daarom heb ik niks boven monitoren en pc's hangen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan niet gewoon netjes je mening geven?
GTA5 is ruim 13 jaar oud en staat nog steeds maandelijks in de top20 meest gespeelde games.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA5 en GTA6 is gewoon gehyped, omdat GTA San Andreas zo goed verkocht en bejubeld werd.
Daar ben ik niet bang voor. Gebruik het alleen voor LEGO.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou hem laten hangen, tenzij je bang bent dat hij op termijn misschien naar beneden valt. Daarom heb ik niks boven monitoren en pc's hangen.
Dan laten hangen. Als dat er niet af kan vallen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor. Gebruik het alleen voor LEGO.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om een andere plank (deze moet sowieso weg) boven mijn dressoir te hangen. 🤔 En dan boven mijn bureau niks? Behalve Kurt Cobain dan die op deze foto ook wel erg scheef lijkt te hangen.Ik zou persoonlijk niets boven m'n bureau willen aan planken, maar dat ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Als je nu alles dichtsmeert kan je later toch alsnog een andere keuze maken?quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:29 schreef Ama het volgende:
Maar hij gaat er sowieso af want deze plank is lelijk (zie je niet op de foto). Vraag is alleen of ik daar weer een plank ga ophangen.
Dat is waar maar het is allemaal beton dus dikke kutwerk om weer opnieuw te boren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Als je nu alles dichtsmeert kan je later toch alsnog een andere keuze maken?
Je moet ervoor een klopboor hebben. Verder is het gewoon een gaatje borenquote:Op woensdag 3 juni 2026 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is allemaal beton dus dikke kutwerk om weer opnieuw te boren.
Misschien toch maar eerst dan dichtsmeren.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet ervoor een klopboor hebben. Verder is het gewoon een gaatje boren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |