abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:36 #151
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949041
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:58 #152
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949042
Het is echt 1 grote flopshow,

Dat WK had echt nooit aan dat "land" toegewezen mogen worden
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949044
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Ama het volgende:

[..]
Ze verkochten wel kwaliteit.
Ik had ook nog heel lang een zonnebril gehad die ik daar had gekocht, maar dat was een polaroid. Helaas gesloopt op vakantie.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:55:41 #154
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949048
zie nu dat het niet de bovenverdieping was maar de kelder.

boven was huishoudartikelen en speelgoed.

Heel veel bordspelen enzo
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:55:42 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949049
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is echt 1 grote flopshow,

Dat WK had echt nooit aan dat "land" toegewezen mogen worden
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949051
https://indebuurt.nl/ede/(...)t-is-niet-zo~159381/
Hier zat ik zo vaak in een tussenuur met een vriendin :D Zij gaf hier al haar geld uit.
Tap tap tap
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:56:06 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949052
Kennen we de Free Record Shop nog?
Your beauty never ever scared me.
pi_220949053
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
Later verkochten ze ook concertkaartjes O+
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:56:22 #159
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949054
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949057
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:

[..]
gewoon ook echt een bar alsof je er drank bestelde :)
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldig *O*

Daar kon je ook echt op je gemak luisteren. Dat zou vandaag niet meer kunnen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:57:16 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949059
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
:Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:57:34 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949061
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:Y
Leuke winkel vond ik dat.
Your beauty never ever scared me.
pi_220949062
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen. O+
's nachts om 00:00 uur de game ophalen :D
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:58:05 #164
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220949063
Perenijsjes zijn vies :@
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:58:11 #165
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949064
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef rival het volgende:

[..]
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldig *O*

Daar kon je ook echt op je gemak luisteren. Dat zou vandaag niet meer kunnen.
nee
absoluut niet meer mogelijk met de huidige mentaliteit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949067
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open -O-
pi_220949068
Wij eens voor Robbie Williams 's ochtends vroeg naar het postkantoor maar daar zaten al de hele nacht losers en die lachten ons uit dat wij daar om 8 uur kwamen. Dus wij naar FRS, waren we de eerste :')
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:59:21 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949069
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef Ama het volgende:
Kennen we de Free Record Shop nog?
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open -O-
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.
Tap tap tap
pi_220949076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.
ik moet hier 3 weken een andere route rijden omdat ze aan de weg aan het werken zijn. dus ik kom niet langs mijn gebruikelijke jumbo. deze plus zou mijn alternatief zijn.
Maar dus niet -O-
  woensdag 3 juni 2026 @ 11:01:40 #171
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949077
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.
Ja, en over 8 jaar ook weer.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 11:02:08 #172
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949080
Your beauty never ever scared me.
pi_220949081
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf. :@
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.
Straks heb je de verkeerde webshop die een leveringsprobleem heeft......

Ik koop em digitaal op de dag dat ie uitkomt.
pi_220949082
Ik ben trouwens overgestapt op Hollands Nieuwe, ben benieuwd.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 11:03:34 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220949088
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
@:ESF1gamer @:ijsdraakje @:bomenverzameling
Vrijdag dus.
Pretty fly for white guys.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')