Ik had ook nog heel lang een zonnebril gehad die ik daar had gekocht, maar dat was een polaroid. Helaas gesloopt op vakantie.quote:
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is echt 1 grote flopshow,
Dat WK had echt nooit aan dat "land" toegewezen mogen worden
Later verkochten ze ook concertkaartjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen.
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen.
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldigquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon ook echt een bar alsof je er drank bestelde
quote:
's nachts om 00:00 uur de game ophalenquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Naar de FRS gaan om op de dag van release een nieuwe game te kopen.
neequote:Op woensdag 3 juni 2026 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
En dan zagen ze je wat luisteren en dan kreeg je van hun nog meer suggesties wat in hetzelfde straatje paste, geweldig
Daar kon je ook echt op je gemak luisteren. Dat zou vandaag niet meer kunnen.
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf.quote:
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef gianni61 het volgende:
ik stopte gisteren bij de plus in een ander dorp, maar allee vers rekken waren al leeg en opgeruimd. rest vand e winkel was alles voor 50%.
blijkbaar is die vandaag voor het laatst open
ik moet hier 3 weken een andere route rijden omdat ze aan de weg aan het werken zijn. dus ik kom niet langs mijn gebruikelijke jumbo. deze plus zou mijn alternatief zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kwam er alleen omdat ze een lekkere Teisseire-siroop hadden, maar die is nu helemaal uit het assortiment.
Ja, en over 8 jaar ook weer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. En dan over een paar jaar ook nog de Olympische spelen.
Zo zijn er mensen die GTA6 gaan pre orderen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar mis ik nu niet meer, nu ik alle games digitaal aanschaf.
Pretty fly for white guys.quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:02 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
@:ESF1gamer @:ijsdraakje @:bomenverzameling
Vrijdag dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |