abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:22 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220948996
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
Hahaha ja _O_
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:26 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948998
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef rival het volgende:

[..]
Dat was wel echt een ding elk jaar. Je "nieuwe stijl" uitzoeken :D
Ik had gewoon een Garfield-agenda.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 10:48:55 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948999
En een Thunderdome-agenda. Maar dat hielp niet om erbij te horen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:03 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949000
Volgens mij is dat ook langzaam gestorven met de komst van de Action. Wat ik wel snap. :')
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:27 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949002
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:49:51 #131
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949005
ik kon gratis de lerarenagenda's krijgen.. vond ik veel handiger om alles in te kunnen zetten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:08 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949008
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Waarom?
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:09 #133
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik had gewoon een Garfield-agenda.
Ik vaak een PSV agenda, heb ook wel eens anderen gehad. Zelfs een van GTST :') :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:14 #134
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949010
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
kreet kraut
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949012
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef Ama het volgende:

[..]
Hahaha ja _O_
ik denk zelfs dat ik die van de middelbare school wel ergens in een kast heb liggen. dat waren kunstwerken aan eht eind van het jaar
pi_220949014
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:47 schreef Nizno het volgende:
ik mis hier de winkel waar ze boeken en schoolartikelen verkochten.. en dan op de bovenverdieping de platenafdeling.
dat je met je koptelefoon kon luisteren of de plaat goed genoeg was voor je
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records O+
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:52 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik denk zelfs dat ik die van de middelbare school wel ergens in een kast heb liggen. dat waren kunstwerken aan eht eind van het jaar
Ieder vrij plekje vol kladderen enz.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:50:58 #138
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949017
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Iran
Irak
Egypte
?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:51:54 #139
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949020
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef rival het volgende:

[..]
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220949021
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:45 schreef rival het volgende:
Ik mis de V&D weleens. thats it denk ik.
Ja, lekker alles bij elkaar. En het prijzencircus.
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:52:19 #141
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949024
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat ie in 2023 in aanraking is gekomen met justitie.

Maar in 2025 heeft hij nog wel in de VS een oefenwedstrijd tegen de VS mogen spelen. Maar toen verloor de VS met 4-0, onder andere door een doelpunt van deze speler.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949025
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:

[..]
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
Nog steeds.
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:52:38 #143
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220949026
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Iran
Irak
Egypte
?
Zwitserland.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220949027
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef rival het volgende:

[..]
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records O+
Wij hadden Sound Session en later werd het de Velvet.
Tap tap tap
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:53:06 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949030
Ik heb nog steeds pennen in de la liggen die ik toen had gekocht toen de V&D dicht ging. _O- Veel gebruikt wel.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:53:07 #146
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220949031
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zwitserland.
Ik lees het nu ja,
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220949032
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:51 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nostalgie O+
pi_220949034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog steeds pennen in de la liggen die ik toen had gekocht toen de V&D dicht ging. _O- Veel gebruikt wel.
Ik heb nog een sjaal en een riem van de V&D.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:04 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220949038
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef rival het volgende:

[..]
Nostalgie O+
gewoon ook echt een bar alsof je er drank bestelde :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 10:54:22 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220949039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb nog een sjaal en een riem van de V&D.
Ze verkochten wel kwaliteit.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')