Hahaha jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
Ik had gewoon een Garfield-agenda.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was wel echt een ding elk jaar. Je "nieuwe stijl" uitzoeken
Waarom?quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
Ik vaak een PSV agenda, heb ook wel eens anderen gehad. Zelfs een van GTSTquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had gewoon een Garfield-agenda.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
ik denk zelfs dat ik die van de middelbare school wel ergens in een kast heb liggen. dat waren kunstwerken aan eht eind van het jaarquote:
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Recordsquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:47 schreef Nizno het volgende:
ik mis hier de winkel waar ze boeken en schoolartikelen verkochten.. en dan op de bovenverdieping de platenafdeling.
dat je met je koptelefoon kon luisteren of de plaat goed genoeg was voor je
Ieder vrij plekje vol kladderen enz.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat ik die van de middelbare school wel ergens in een kast heb liggen. dat waren kunstwerken aan eht eind van het jaar
Iranquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de VS hebben weer een voetballer geweigerd om het land binnen te komen.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records
Omdat ie in 2023 in aanraking is gekomen met justitie.quote:
Nog steeds.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poah ja. de belangrijkste beslissing van het jaar was welke agenda je uitzocht
Wij hadden Sound Session en later werd het de Velvet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Daarvoor ging ik in Amsterdam naar Mid-Town Records
Ik heb nog een sjaal en een riem van de V&D.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog steeds pennen in de la liggen die ik toen had gekocht toen de V&D dicht ging.Veel gebruikt wel.
gewoon ook echt een bar alsof je er drank besteldequote:
Ze verkochten wel kwaliteit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog een sjaal en een riem van de V&D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |