abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220948626
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heb nu wel SkyShowtime dat ik welgeteld 1x heb gebruikt *O*
Het is verleidelijk maar ik heb nu wel genoeg streamingdiensten. Zit ik de halve avond een beetje te bladeren en uiteindelijk zet ik Friends aan.
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:53:08 #27
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het is verleidelijk maar ik heb nu wel genoeg streamingdiensten. Zit ik de halve avond een beetje te bladeren en uiteindelijk zet ik Friends aan.
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948667
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:26 schreef dud0r het volgende:
perenijsjes :N
Geen zorgen. Ik heb ook Double Gold Caramel Billionaires liggen :9
pi_220948674
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat :@
Ohai :7
pi_220948679
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Tap tap tap
pi_220948692
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
ben en jerry waren vorige week in de aanbieding bij de jumbo, dus daar heb ik nu 2 pints van
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:58:02 #32
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Donutijsjes? Zit er dan een rond gat in het midden?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948709
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Tell me more?
pi_220948711
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Donutijsjes? Zit er dan een rond gat in het midden?
https://www.plus.nl/produ(...)-bakje-248-ml-402659
Tap tap tap
pi_220948718
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag wel nieuw seizoen Clarkson's Farm op Prime *O*
quote:
86s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Das net zo interessant als verf zien drogen :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220948720
Een ijsdonut op een stokje, maar dan met ijs met koekjessmaak
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:02:10 #37
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948726
quote:
:o

"Product niet beschikbaar bij jouw Plus".

:{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:02:41 #38
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948729
Nu vraag ik me wel af welke Plus dat dan zou moeten zijn. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:03:03 #39
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948731
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o

"Product niet beschikbaar bij jouw Plus".

:{
same... en ik heb niet eens een plus geselecteerd staan :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:03:41 #40
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948737
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef Nizno het volgende:

[..]
same... en ik heb niet eens een plus geselecteerd staan :D
Nee, ik ook niet. :D

Ik zou ook niet eens weten waar er hier een Plus in de buurt zit eigenlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:04:21 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948741
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nee, ik ook niet. :D

Ik zou ook niet eens weten waar er hier een Plus in de buurt zit eigenlijk.
hier zitten er twee op een redelijke afstand... 15minuutjes fietsen ofzo voor de ene en een half uurtje voor de andere
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 10:05:47 #42
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948746
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Magnums zijn ook van die mini ijsjes tegenwoordig
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948751
Ik moet volgens mij naar Bennekom voor een Plus.
Maar die ijsjes zijn nu 1 euro bij de Nettorama.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:06:40 #44
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet volgens mij naar Bennekom voor een Plus.
Maar die ijsjes zijn nu 1 euro bij de Nettorama.
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:06:58 #45
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948757
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:04 schreef Nizno het volgende:

[..]
hier zitten er twee op een redelijke afstand... 15minuutjes fietsen ofzo voor de ene en een half uurtje voor de andere
Dichtsbijzijnde op een half uur fietsen. En een kwartier verder zit er nog een blijkbaar.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948762
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
Omdat ze daar niet op de website staan. Had ook de website van de Jumbo kunnen delen.
Tap tap tap
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 3 juni 2026 @ 10:07:51 #47
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220948766
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:08:13 #48
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948768
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:

[..]
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km. _O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220948771
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
nettorama is zo klein, die hebben niet eens een volledig website blijkbaar
  woensdag 3 juni 2026 @ 10:08:45 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220948776
Nettorama zit ook niet in mijn provincie.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')