Het is verleidelijk maar ik heb nu wel genoeg streamingdiensten. Zit ik de halve avond een beetje te bladeren en uiteindelijk zet ik Friends aan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb nu wel SkyShowtime dat ik welgeteld 1x heb gebruikt
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is verleidelijk maar ik heb nu wel genoeg streamingdiensten. Zit ik de halve avond een beetje te bladeren en uiteindelijk zet ik Friends aan.
Ohaiquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:43 schreef Dotteke het volgende:
Heb nog twee dozen perenijsjes in de vriezer en ben ze in een keer zat
ben en jerry waren vorige week in de aanbieding bij de jumbo, dus daar heb ik nu 2 pints vanquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die donutijsjes liggen maar ze zijn best klein en dun
Donutijsjes? Zit er dan een rond gat in het midden?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Tell me more?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.plus.nl/produ(...)-bakje-248-ml-402659quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donutijsjes? Zit er dan een rond gat in het midden?
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag wel nieuw seizoen Clarkson's Farm op Prime
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das net zo interessant als verf zien drogen
quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.plus.nl/produ(...)-bakje-248-ml-402659
same... en ik heb niet eens een plus geselecteerd staanquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
"Product niet beschikbaar bij jouw Plus".
Nee, ik ook niet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
same... en ik heb niet eens een plus geselecteerd staan
hier zitten er twee op een redelijke afstand... 15minuutjes fietsen ofzo voor de ene en een half uurtje voor de anderequote:Op woensdag 3 juni 2026 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.![]()
Ik zou ook niet eens weten waar er hier een Plus in de buurt zit eigenlijk.
Magnums zijn ook van die mini ijsjes tegenwoordigquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:56 schreef CherryLips het volgende:
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet volgens mij naar Bennekom voor een Plus.
Maar die ijsjes zijn nu 1 euro bij de Nettorama.
Dichtsbijzijnde op een half uur fietsen. En een kwartier verder zit er nog een blijkbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier zitten er twee op een redelijke afstand... 15minuutjes fietsen ofzo voor de ene en een half uurtje voor de andere
Omdat ze daar niet op de website staan. Had ook de website van de Jumbo kunnen delen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
Plus is dan voor mij goedkoper. Dichtsbijzijnde Nettorama ligt op 57 km.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom deel je dat de plus als ze bij de nettorama goedkoper zijn?!
gun je ons geen aanbieding??
nettorama is zo klein, die hebben niet eens een volledig website blijkbaarquote:Op woensdag 3 juni 2026 10:07 schreef Nizno het volgende:
nettorama is bang voor Friesland...
zelfs westfriesland durven ze niet te dicht bij te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |