Mogguhquote:
quote:
Zo, wat ben jij van de vlotte vanmorgen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 06:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel kort. Ik was al voor 5 uur wakker. Ik zit al beneden.
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 juni 2026 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, wat ben jij van de vlotte vanmorgen.
Gelukkig dat je thuiswerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |