Nou ik merk niet dat het erg leeft, een groot gedeelte van de bevolking zit de hele dag schaamteloos in zijn telefoon gekropen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:10 schreef Flitsbezorger het volgende:
Er is genoeg aandacht over dit probleem. Komt door je symptomen denk ik
Er komt steeds meer aandacht voor. In een aantal landen is het al verboden tot een bepaalde leeftijd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nou ik merk niet dat het erg leeft, een groot gedeelte van de bevolking zit de hele dag schaamteloos in zijn telefoon gekropen.
Neukenquote:
Tot aan maatschappij ontwrichtend zelfs.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
De tool is het probleem niet, er zit veel meer achter.
Ja maar je brein wordt wel een beetje minder gevoelig voor al die dopamine hitjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:44 schreef Näsenbar het volgende:
Je brein wil constante dopaminehitjes, en als er nou een apparaat voor in je broekzak zit..
De tool of het probleem?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tot aan maatschappij ontwrichtend zelfs.
[..]
Ja maar je brein wordt wel een beetje minder gevoelig voor al die dopamine hitjes.
Sneu voor jequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |