SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dus je was gruwelijk natquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:27 schreef drakin het volgende:
Onweer begon precies op het moment dat ik de autodeur opende.
Moest nog helemaal naar huis lopen
Gnorf.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:38 schreef LordofLeaves het volgende:
@:TheStigsDutchCousin , ken die hele Niklos niet.
Maar het lijkt mij een zak hooi.quote:
Aan dieren voeren.quote:
Is je date saampjes op de bank de race kijken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een date én ik kan F1 kijken zondag. Goed geregeld weer
@:TheStigsDutchCousin speciaal voor jou
Nee.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is je date saampjes op de bank de race kijken?
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:57 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee.
Maar als het niets wordt, kan dat nog met iemand die me geliket heeft.
Nou, als dat geen neuken word...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Okequote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:00 schreef Ama het volgende:
Ik kijk de docu Nachtkinderen op Videoland.
https://www.nu.nl/media/6(...)uitstel-te-zien.html
Het was 2 hele meters lopenquote:
Had eerst ook nog een like van iemand met PhD, denk dat die het te lang vond durenquote:
Voor die vrouwen moet je wel uitkijken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had eerst ook nog een like van iemand met PhD, denk dat die het te lang vond duren
Ja die denkt waarschijnlijk sneller dan jijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had eerst ook nog een like van iemand met PhD, denk dat die het te lang vond duren
Van die hooggeleidersquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor die vrouwen moet je wel uitkijken.
Hele analyse na de date.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor die vrouwen moet je wel uitkijken.
Meestal tijdens de date al.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hele analyse na de date.
Oh nee, dat zijn diegene die psychologie studeren.
"Je zit met je armen over elkaar. Ben je altijd zo gesloten?"quote:
Helemaal systematisch berekenen in welke volgorde je je eten opeetquote:
wat als je alles prakt tot 1 massa?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal systematisch berekenen in welke volgorde je je eten opeet
Dan ben je waarschijnlijk al 35 jaar getrouwd en kan je vrouw niet kokenquote:
even bij mijn moeder klagen... ik zweer je dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bij...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk al 35 jaar getrouwd en kan je vrouw niet koken
En dan GLOP en weg.quote:
Jammer dat ik niet meer precies weet wat ze deed, had op zich nog wel gekundquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hele analyse na de date.
Oh nee, dat zijn diegene die psychologie studeren.
Ga je fouten maken in de chats door dingen door elkaar te halenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer precies weet wat ze deed, had op zich nog wel gekund
Maar laten we het zo zeggen; als ze leuk was geweest, had ik niet gewacht. Maar ik ga nu geen nieuwe chats starten als ik al een heel goed gesprek heb lopen, dat is gewoon ruk.
Hoezo was ze niet leuk dan, omdat ze hooggeleid was?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet meer precies weet wat ze deed, had op zich nog wel gekund
Maar laten we het zo zeggen; als ze leuk was geweest, had ik niet gewacht. Maar ik ga nu geen nieuwe chats starten als ik al een heel goed gesprek heb lopen, dat is gewoon ruk.
Ik had er even twee tegelijk 2-3 dagen terug en dat bezorgde me al genoeg koppijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je fouten maken in de chats door dingen door elkaar te halen
Die heeft veel meer aandacht waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er even twee tegelijk 2-3 dagen terug en dat bezorgde me al genoeg koppijn
Maar daar ben ik inmiddels geghost lijkt het, dus heb weer wat ademruimte. Dat is ook wel een beetje jammer, zij was een enorme sportfan.
Voor mij is dat een pluspuntquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo was ze niet leuk dan, omdat ze hooggeleid was?
Ik heb wel eens een paar chats gehad met zogenaamd hoger opgeleide dames. Maar daar was in het gesprek weinig van te merken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij is dat een pluspunt
Ze straalde vrij weinig karakter uit. Ik ga niet zeggen dat ik met m'n chronische FOK!-tijd veel beter ben, maar ik kan nog de illusie verkopen
Die opent wel 20 chats op een dag dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heeft veel meer aandacht waarschijnlijk.
Ja, maar die hebben ook de mannen voor het uitkiezen iddquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die opent wel 20 chats op een dag dan.
Beetje net als die meiden die op zoek naar een spannende avond zijn
Ben jij je kater kwijt?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
bwuuuh en toen ging het weer regenen. Geen stapjesgenot vandaag. 6800 nu.
hartstikke licht manquote:
oh ja dusquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
bwuuuh en toen ging het weer regenen. Geen stapjesgenot vandaag. 6800 nu.
Muntkat?quote:
Daarom is erop in gaan ook niet echt de moeite waard. Mijn apenbrein ziet kansen, maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachterquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben ook de mannen voor het uitkiezen idd
Letterlijk tijden veranderenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom is erop in gaan ook niet echt de moeite waard. Mijn apenbrein ziet kansen, maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachter
Daarom zei ik ook van de week dat ik 5 jaar geleden al meteen die date had gepland
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:TheStigsDutchCousin
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemistquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Letterlijk tijden veranderen
Snap ikquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemist
Heb ik als ik een motor hoor. Zoals de mijne of een Harley.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik krijg hier geen grap gewoon kippenvel van.
Ik zal je even verklappen dat er toen heel wat gedate werd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemist
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goedquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij is dat een pluspunt
Ze straalde vrij weinig karakter uit. Ik ga niet zeggen dat ik met m'n chronische FOK!-tijd veel beter ben, maar ik kan nog de illusie verkopen
Pics?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Naar de kapper geweest. Koude nek. Nu eten.
Van die hippe blije foto's zijn ook wel een uiterste.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goed
Hopelijk niet zo goed als koen danquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachter
Van je kapselquote:
Saaie foto is te vergeven. Maar dat profiel was gewoon niets. Letterlijk niets.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goed
Lege persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Saaie foto is te vergeven. Maar dat profiel was gewoon niets. Letterlijk niets.
Niet Muntje? Of Biljetje?quote:
Dat is een verwijzing naar?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou mijn kat Shai-Hulud noemen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is een verwijzing naar?
quote:"Shai-Hulud" kan verwijzen naar drie heel verschillende dingen. De term is het meest bekend als de mythische reuzenworm uit het Dune-universum. Daarnaast is het de naam van een Amerikaanse metalcoreband en de naam van een berucht computer-beveiligingslek in open-source software.
Denk dat het door de metalcore band isquote:
Ohquote:
Ik weet. Was er zelf gewoon nog niet klaar voor toen. Begon in de 1-2 jaar daarvoor net eindelijk een beetje uit m'n cocon te komen, wat dat betreft is wat er toen gebeurde echt gigantisch funest geweestquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal je even verklappen dat er toen heel wat gedate werd.
Het is hier hartstikke donker in ieder geval. Veel donkerder dan "over anderhalf uur gaat de zon pas onder".quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
hartstikke licht man
of hangt de depressie bij jou in de lucht ofzo?
Voor mij was het ook soort van het eind van het echt uitgaansleven. Daarna nooit meer geworden zoals het vroeger was natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet. Was er zelf gewoon nog niet klaar voor toen. Begon in de 1-2 jaar daarvoor net eindelijk een beetje uit m'n cocon te komen, wat dat betreft is wat er toen gebeurde echt gigantisch funest geweest
Ik ben het me in het afgelopen jaar pas echt goed gaan beseffen hoe extreem slecht die periode voor mij geweest is. Ik denk dat dat door m'n nieuwe baan komt.
Zou het Harry Leemans zijn?quote:Harry L. werd in 2023 ook al in Turkije opgepakt, toen om zijn banden met de criminele organisatie van zijn jongere broer Jos Leijdekkers,
Door schade en schande wordt men wijzer.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet. Was er zelf gewoon nog niet klaar voor toen. Begon in de 1-2 jaar daarvoor net eindelijk een beetje uit m'n cocon te komen, wat dat betreft is wat er toen gebeurde echt gigantisch funest geweest
Ik ben het me in het afgelopen jaar pas echt goed gaan beseffen hoe extreem slecht die periode voor mij geweest is. Ik denk dat dat door m'n nieuwe baan komt.
Nee Harry Lekdeijersquote:
Ik begon toen net een beetje uit mijn revalidatie'isolement' te komen en voorzichtig wat meer werken toen dat geintje begon, was ook niet heel bevorderlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij was het ook soort van het eind van het echt uitgaansleven. Daarna nooit meer geworden zoals het vroeger was natuurlijk.
Anders had je geen tijd gehad voor de haakslangquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef essnhills het volgende:
Voor mij is het ook niet heel bevorderlijk geweest
Wat dat betreft had ik nog een beetje mazzel. Als dat allemaal 2 jaar eerder was gebeurd is er een goede kans dat dat helemaal langs me heen was gegaan. En dan had ik ook mijn eerste twee groepsreizen nooit kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij was het ook soort van het eind van het echt uitgaansleven. Daarna nooit meer geworden zoals het vroeger was natuurlijk.
Woah!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders had je geen tijd gehad voor de haakslang
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef essnhills het volgende:
Voor mij is het ook niet heel bevorderlijk geweest
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dat betreft had ik nog een beetje mazzel. Als dat allemaal 2 jaar eerder was gebeurd is er een goede kans dat dat helemaal langs me heen was gegaan. En dan had ik ook mijn eerste twee groepsreizen nooit kunnen doen.
Eigenlijk is er onder de 25 geen enkel goed moment om dat mee te maken
quote:
Woahhhquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
The universe works in mysterious ways
[ afbeelding ]
Ik ook. Thuiswerken was de uitkomst.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
Ik bedoel dus dat er in mijn werk niks veranderde...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook. Thuiswerken was de uitkomst.
Corona kan er niets aan doen dat jij een lui mormel bentquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
Ughquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
samequote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
tja, mag toch hopen dat dat niet uit de lucht komt vallenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee. Gewoon een onvermogen van beide leerlingen om te leren van hun fouten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, mag toch hopen dat dat niet uit de lucht komt vallen
Heeft in ieder geval niet geholpenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Corona kan er niets aan doen dat jij een lui mormel bent
Hup, 5km lopen.
doe je dan een speciaal soort onderwijs?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een onvermogen van beide leerlingen om te leren van hun fouten.
Zijn gewoon niet geschikt voor dit type onderwijs.
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant opquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
Je en dan zeggen ze dat ik moeilijke omwegen neemquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Woahhh
Ja we moeten wat over hebben voor de slang
Ik ging toen ook veel meer wandelenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op
[ afbeelding ]
Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
Jij bent maar een amateur vergeleken met mijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je en dan zeggen ze dat ik moeilijke omwegen neem
en uiteindelijk loop je er nu nog(/weer) mee te klooienquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op
[ afbeelding ]
Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
Ja ik kan hier nog wat van leren denk ikquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent maar een amateur vergeleken met mij
Ja trauma voor het leven helaasquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
en uiteindelijk loop je er nu nog(/weer) mee te klooien
ga je ook een slang maken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan hier nog wat van leren denk ik
Nee gewoon regulier onderwijs.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je dan een speciaal soort onderwijs?
Dat is dan wel weer een goed niveau van omslachtig bezig zijnquote:
Moet ik ook nog voor morgen doenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
voor de verandering maar even een boodschappenlijstje gemaakt... had steeds dingen in mijn hoofd die ik moest halen maar vergat net zo veel als ik er bij bedacht...
oh zo..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee gewoon regulier onderwijs.
Maar er komt meer bij kijken dan wat feitjes leren.
Ieuw, lijstjes makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
voor de verandering maar even een boodschappenlijstje gemaakt... had steeds dingen in mijn hoofd die ik moest halen maar vergat net zo veel als ik er bij bedacht...
Bohhh straks weer lekker slapenquote:
FTFYquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog 19 dagen dan gaat het weer de verkeerde goede kant op
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog 19 dagen dan gaat het weer de verkeerde kant op
Owja de eeuwige strijd hier tussen #teamwinter en @teamzomerquote:
#teamherfstquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owja de eeuwige strijd hier tussen #teamwinter en @:teamzomer
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week
@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
heerlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit
In december is het nu al 4 uur donker
Komend weekend toch Monaco??quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Heb daar ooit een bekeuring gehadquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Te hard rijden?quote:
De zon komt er juist net weer doorquote:
Te hard rijden natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Te hard rijden?
Bellen achter het stuur?
'Middelvinger naar de politie?
vind ik veel te duur.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.
Dan moet ie van een schol in een fogel veranderenquote:
RTL 7quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.
wel want je kon het zelf fixenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Dat die link stuk is komt 100% zeker niet door mij
In de staten Californië en Colorado hebben ze bedacht om leeftijdsverficatie op besturingssysteem niveau te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.
Wat is dat land allemaal aan het doen man
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
UK is op vele fronten afgegledenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
Ze zijn echt knettergek aan het worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In de staten Californië en Colorado hebben ze bedacht om leeftijdsverficatie op besturingssysteem niveau te doen.
maar daar hebben de aanvragers van de huidige social media wetgeving min of meer ook al toegegeven dat het niet werkt toch?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Mja, dat zou relevant zijn als het ook daadwerkelijk om de kinderen zou draaien.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
maar daar hebben de aanvragers van de huidige social media wetgeving min of meer ook al toegegeven dat het niet werkt toch?
Ja, eigenlijk wel. Film duurt nog bijna twee uur. Dat ga ik niet afkijken hoor.quote:
Trustequote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:56 schreef Nizno het volgende:
ja mooie tijd om de laptop af te sluiten
Gute Nacht Freunde
Hier gaan ze daar ook vrij makkelijk overheen af en toe.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn echt knettergek aan het worden.
Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
mja, dat is het altijd al geweest, en de mensen stemmen als makke schaapjes (gemiddeld genomen) voor deze wetgevingquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn echt knettergek aan het worden.
Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
Denk niet dat mensen direct op dit stemmen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, dat is het altijd al geweest, en de mensen stemmen als makke schaapjes (gemiddeld genomen) voor deze wetgeving
uiteraard, iedere actualiteitenrubriek verkondigde zowat het eindequote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, gaan we er allemaal aan?!
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.quote:
Hogelijk mag ik nog wel eerst op datequote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uiteraard, iedere actualiteitenrubriek verkondigde zowat het einde
Je hebt mijn post erover gelezen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
Niet eens eigenlijkquote:
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereikenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet eens eigenlijk![]()
Ik las het ergens op het net.
[..]
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.
Paniek zaaien.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereiken
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet eens eigenlijk
Ik las het ergens op het net
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft hier een verwaarloosbare invloed. De twee grote invloeden op weerpatronen in NA heffen elkaar boven de Atlantische Oceaan op. Echt het enige wat we kunnen merken is dat het Azorenhoog een tikkie zwakker is, maar het is nu juist dat Azorenhoog wat ons kutweer geeft deze week.
Zou alleen geen vakantie naar het zuiden boeken
De combinatie van El Niño en klimaatverandering kan nu tot allerlei extremen gaan leiden die we niet eerder hebben gezien. Het zou raar zijn klimaatverandering niet te benoemen nu. Totale paniek is niet nodig natuurlijk. Ook met die overstromingen in Engeland is het niet raar om klimaatverandering erbij te betrekken. Die overstromingen kwamen vroeger ook voor, maar minder. De frequentie van dit soort overstromingen is verdubbeld in de laatste 50 jaar, zeiden ze in één van die items.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 05:45 schreef mschol het volgende:
zo er maar uit..
optijd naar werk, rommel van gisteren opruimen
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijnquote:Op woensdag 3 juni 2026 05:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.
Ik ga zo eens richting kantoor.quote:Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijn
ik ben net gedouched enzo, dus ben waarschijnlijk 2 uur eerder op werkquote:Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga zo eens richting kantoor.
lekker vroeg ookquote:Op woensdag 3 juni 2026 06:26 schreef Karzai het volgende:
ik zit al in de startblokken om naar het zwembad te gaan
ik weet, zeker, niet waar dat isquote:Op woensdag 3 juni 2026 06:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet, denk ik, wel waar dat is.
Ik ben er alquote:Op woensdag 3 juni 2026 06:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben net gedouched enzo, dus ben waarschijnlijk 2 uur eerder op werk![]()
quote:
Ik vertrek meestal rond half 3.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:02 schreef mschol het volgende:
[..]jij kan zeker wel eerder weg?
ik niet..
ik vind uur of 2 vroeger, vroeg genoeg
Dat is wel vroeg zat ja.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:02 schreef mschol het volgende:
[..]jij kan zeker wel eerder weg?
ik niet..
ik vind uur of 2 vroeger, vroeg genoeg
Als het straks maar weer droog is. Moet nog naar huis lopen zoquote:
quote:
Fijn voor je.quote:
Had niet anders van je verwachtquote:Op woensdag 3 juni 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker. En ik hou hem helemaal voor mezelf.
Dit moet je date zeggen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker. En ik hou hem helemaal voor mezelf.
dat is toch de droom van iedere man?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om mij vervolgens te drogeren en op te sluiten in een kelder
Interessante dromen heb jij.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is toch de droom van iedere man?
En je dan wekenlang als seksslaaf gebruikt.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nimmer gemeen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je nou niet altijd zo'n gemene vis was geweest...
Ga je met Muis daten?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
En je dan wekenlang als seksslaaf gebruikt.
Dus je bent nimmer gemeen naar de dames.quote:[..]
Ik ben nimmer gemeen.
Vraag maar aan alle dames hier.
quote:
En dan rolt iemand je er af.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.
Kat en muis samen kan ook niet goed gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plausibel. Maar je wil dus niet als seksslaaf gebruikt worden?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Dus je bent nimmer gemeen naar de dames.
Toch liever zelf de touwtjes in handen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kat en muis samen kan ook niet goed gaan.
[..]
Plausibel. Maar je wil dus niet als seksslaaf gebruikt worden?
Of ja aan dat blafgeval van d'r voerenquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klinkt niet bepaald optimaal.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:24 schreef dud0r het volgende:
Maar je wil dus niet als seksslaaf gebruikt worden?
hmm, ik heb niks met rope playquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch liever zelf de touwtjes in handen.
dan heb ik niet "zelf de touwtjes in handen"quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt dat je vrij bent van touwen als seksslaaf?
Ben jij er zo eentje van de touwen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt dat je vrij bent van touwen als seksslaaf?
lekker is dat he?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie?
(sorry wil ik al heel lang doen)
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie?
(sorry wil ik al heel lang doen)
Terug naar bed dan maar.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Kom de ontwikkelomgeving niet in, het is zo'n dag.
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niet goed met dit plaatje overweg
Zomer is weer voorbij. Tot volgend jaarquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Ik had het vanmorgen al gelezenquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.
Zon?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
Heeft ie ook Arabian Nights gezongen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjesquote:
Hoe is dit anders dan andere dagen?quote:
Hier is de derde release op rij een fiasco.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Kom de ontwikkelomgeving niet in, het is zo'n dag.
1 0 0 1 nightsquote:
Snel een trui aanquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Stralende zon hier johquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
Volgens mij had ik het tot vorig jaar en waren er ook zulke geintjes dat ik ben overgestaptquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
classicquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Als mensen hier kunnen melden dat ze perenijsjes hebben gekocht kan ik hier ook andere zinloze mededelingen plaatsen jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe is dit anders dan andere dagen?
Ze hebben hier geen haringquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
*hand opsteekt*quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
Kak. Volgens mij zit ik in m'n laatste maand nuquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu bij Simpel maar bij HN krijg je korting als je bij Ziggo zit, dus dan wilde ik overstappen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het tot vorig jaar en waren er ook zulke geintjes dat ik ben overgestapt
Heb je al 34.000 mails met verlengacties gehad dan?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kak. Volgens mij zit ik in m'n laatste maand nu
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel kortingquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit nu bij Simpel maar bij HN krijg je korting als je bij Ziggo zit, dus dan wilde ik overstappen.
10GB voor 17,50 daarquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
Data breach goes brrrrrtquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is standaard bij providers, al jaren. Als je belt kunnen ze vaak nog wel iets aan korting geven.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Bij HN krijg ik 7,5 GB voor ¤ 7, eerste jaar ¤ 4,50quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij vodafone heb ik 15gb voor 17,50, maar omdat ik ook ziggo heb is dat 30 gb
De reclames zijn weer full force terug.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier ook, kan ik eindelijk schilderenquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Bij mij is die 15,50 zonder combikorting omdat ik net daarvoor voor het eerst was overgestapt van ziggo naar kpnquote:
Maar perenijsjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als mensen hier kunnen melden dat ze perenijsjes hebben gekocht kan ik hier ook andere zinloze mededelingen plaatsen ja
Daar zijn al 3 mailadressen gelektquote:
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Past wel bij de temperatuur in sommige huiskamers hier ja.quote:
Dutton ranchquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
Zijn je IBAN en pornhub geschiedenis nog wel veilig?quote:
Ik heb nu 25GB voor ¤10quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Loopt tot 15 juli. Ik kan me dus alvast gereed gaan makenquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je al 34.000 mails met verlengacties gehad dan?
jeejquote:Op woensdag 3 juni 2026 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
ik zit deze maand al op 1,10gb met 7,5gb red ik het echt niet. Hoe verbruiken mensen zo weinig?quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij HN krijg ik 7,5 GB voor ¤ 7, eerste jaar ¤ 4,50
Heb ik zat aan
Ziggo pleurt er weer even een inflatiecorrectie bij en je krijgt ESPN opgedrongen voor een paar euro extra, dus ik ga even een pakketje lager nemen denk ik.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb vast internet samen met mobiel met 20GB voor ¤25.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |