abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 18:23:43 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944666


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:27:31 #2
370431 drakin
vurig typje
pi_220944719
Onweer begon precies op het moment dat ik de autodeur opende.

Moest nog helemaal naar huis lopen -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:29:26 #3
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220944738
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:27 schreef drakin het volgende:
Onweer begon precies op het moment dat ik de autodeur opende.

Moest nog helemaal naar huis lopen -O-
Dus je was gruwelijk nat
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 18:30:25 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944747
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dus je was gruwelijk nat
Gnorf.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:38:38 #5
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220944820
@TheStigsDutchCousin , ken die hele Niklos niet.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 18:38:55 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944824
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:38 schreef LordofLeaves het volgende:
@:TheStigsDutchCousin , ken die hele Niklos niet.
Mooi.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:42:36 #7
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220944865
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mooi.
Maar het lijkt mij een zak hooi. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 18:43:38 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944877
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Maar het lijkt mij een zak hooi. :)
Aan dieren voeren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 18:48:38 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944929
Beetje zielige regen hier maar geen onweer.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:52:53 #10
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220944956
:O

Hier ook weer droog. Maar even naar buiten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220944964
Onweer :I
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 18:55:57 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944976
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:54 schreef Haags het volgende:
Onweer :I
Hoax
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 18:57:17 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944984
Ik heb een date én ik kan F1 kijken zondag. Goed geregeld weer 8-)

@TheStigsDutchCousin speciaal voor jou :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 18:58:04 #14
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220944989
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een date én ik kan F1 kijken zondag. Goed geregeld weer 8-)

@:TheStigsDutchCousin speciaal voor jou :Y
Is je date saampjes op de bank de race kijken?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 18:59:30 #15
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220944995
Oh nu wel een flink buitje.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 18:59:50 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220944998
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Is je date saampjes op de bank de race kijken?
Nee.

Maar als het niets wordt, kan dat nog met iemand die me geliket heeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 19:00:08 #17
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220945000
Ik kijk de docu Nachtkinderen op Videoland.

https://www.nu.nl/media/6(...)uitstel-te-zien.html
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:00:36 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220945002
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:48 schreef Ama het volgende:
Beetje zielige regen hier maar geen onweer.
Jammer eh?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:01:25 #19
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945009
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een date én ik kan F1 kijken zondag. Goed geregeld weer 8-)

@:TheStigsDutchCousin speciaal voor jou :Y
O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:02:57 #20
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945016
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee.

Maar als het niets wordt, kan dat nog met iemand die me geliket heeft.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:03:25 #21
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220945017
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een date én ik kan F1 kijken zondag. Goed geregeld weer 8-)

@:TheStigsDutchCousin speciaal voor jou :Y
Nou, als dat geen neuken word...
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:08:57 #22
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_220945056
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:00 schreef Ama het volgende:
Ik kijk de docu Nachtkinderen op Videoland.

https://www.nu.nl/media/6(...)uitstel-te-zien.html
Oke
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:09:35 #23
370431 drakin
vurig typje
pi_220945062
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dus je was gruwelijk nat
Het was 2 hele meters lopen :s)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:09:58 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945064
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Had eerst ook nog een like van iemand met PhD, denk dat die het te lang vond duren :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220945137
:O
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220945161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Had eerst ook nog een like van iemand met PhD, denk dat die het te lang vond duren :{
Voor die vrouwen moet je wel uitkijken.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:37:07 #27
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945198
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Had eerst ook nog een like van iemand met PhD, denk dat die het te lang vond duren :{
Ja die denkt waarschijnlijk sneller dan jij
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:38:05 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945206
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor die vrouwen moet je wel uitkijken.
Van die hooggeleiders

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:38:41 #29
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945210
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor die vrouwen moet je wel uitkijken.
Hele analyse na de date.

Oh nee, dat zijn diegene die psychologie studeren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220945213
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hele analyse na de date.

Oh nee, dat zijn diegene die psychologie studeren.
Meestal tijdens de date al.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:40:11 #31
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945223
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Meestal tijdens de date al.
"Je zit met je armen over elkaar. Ben je altijd zo gesloten?"

" :{"
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:41:44 #32
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945238
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Meestal tijdens de date al.
Helemaal systematisch berekenen in welke volgorde je je eten opeet :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 19:42:58 #33
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945252
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:41 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Helemaal systematisch berekenen in welke volgorde je je eten opeet :{
wat als je alles prakt tot 1 massa?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:43:45 #34
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945258
bwuuuh en toen ging het weer regenen. Geen stapjesgenot vandaag. 6800 nu.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:43:48 #35
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945261
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:42 schreef Nizno het volgende:

[..]
wat als je alles prakt tot 1 massa?
Dan ben je waarschijnlijk al 35 jaar getrouwd en kan je vrouw niet koken
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 19:44:32 #36
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945267
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dan ben je waarschijnlijk al 35 jaar getrouwd en kan je vrouw niet koken
even bij mijn moeder klagen... ik zweer je dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bij...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:46:52 #37
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945287
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:42 schreef Nizno het volgende:

[..]
wat als je alles prakt tot 1 massa?
En dan GLOP en weg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:47:27 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945299
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hele analyse na de date.

Oh nee, dat zijn diegene die psychologie studeren.
Jammer dat ik niet meer precies weet wat ze deed, had op zich nog wel gekund :P

Maar laten we het zo zeggen; als ze leuk was geweest, had ik niet gewacht. Maar ik ga nu geen nieuwe chats starten als ik al een heel goed gesprek heb lopen, dat is gewoon ruk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:48:56 #39
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945322
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jammer dat ik niet meer precies weet wat ze deed, had op zich nog wel gekund :P

Maar laten we het zo zeggen; als ze leuk was geweest, had ik niet gewacht. Maar ik ga nu geen nieuwe chats starten als ik al een heel goed gesprek heb lopen, dat is gewoon ruk.
Ga je fouten maken in de chats door dingen door elkaar te halen _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 19:50:19 #40
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945338
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jammer dat ik niet meer precies weet wat ze deed, had op zich nog wel gekund :P

Maar laten we het zo zeggen; als ze leuk was geweest, had ik niet gewacht. Maar ik ga nu geen nieuwe chats starten als ik al een heel goed gesprek heb lopen, dat is gewoon ruk.
Hoezo was ze niet leuk dan, omdat ze hooggeleid was?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:50:24 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945340
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga je fouten maken in de chats door dingen door elkaar te halen _O-
Ik had er even twee tegelijk 2-3 dagen terug en dat bezorgde me al genoeg koppijn :{

Maar daar ben ik inmiddels geghost lijkt het, dus heb weer wat ademruimte. Dat is ook wel een beetje jammer, zij was een enorme sportfan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:51:33 #42
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945347
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik had er even twee tegelijk 2-3 dagen terug en dat bezorgde me al genoeg koppijn :{

Maar daar ben ik inmiddels geghost lijkt het, dus heb weer wat ademruimte. Dat is ook wel een beetje jammer, zij was een enorme sportfan.
Die heeft veel meer aandacht waarschijnlijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:52:42 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945362
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hoezo was ze niet leuk dan, omdat ze hooggeleid was?
Voor mij is dat een pluspunt :P

Ze straalde vrij weinig karakter uit. Ik ga niet zeggen dat ik met m'n chronische FOK!-tijd veel beter ben, maar ik kan nog de illusie verkopen :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:54:06 #44
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945373
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor mij is dat een pluspunt :P

Ze straalde vrij weinig karakter uit. Ik ga niet zeggen dat ik met m'n chronische FOK!-tijd veel beter ben, maar ik kan nog de illusie verkopen :P
Ik heb wel eens een paar chats gehad met zogenaamd hoger opgeleide dames. Maar daar was in het gesprek weinig van te merken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 19:54:33 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945377
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die heeft veel meer aandacht waarschijnlijk.
Die opent wel 20 chats op een dag dan.

Beetje net als die meiden die op zoek naar een spannende avond zijn :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:55:38 #46
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945386
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die opent wel 20 chats op een dag dan.

Beetje net als die meiden die op zoek naar een spannende avond zijn :P
Ja, maar die hebben ook de mannen voor het uitkiezen idd :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:55:41 #47
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945388
Licht maar weer aan dan. Bijna kerst.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220945391
Of boys zoals ik die hun kontpunani voor gratis aanbieden.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  Spellchecker dinsdag 2 juni 2026 @ 19:56:15 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220945394
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
bwuuuh en toen ging het weer regenen. Geen stapjesgenot vandaag. 6800 nu.
Ben jij je kater kwijt?

pi_220945400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Licht maar weer aan dan. Bijna kerst.
hartstikke licht man :Y

of hangt de depressie bij jou in de lucht ofzo?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220945406
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
bwuuuh en toen ging het weer regenen. Geen stapjesgenot vandaag. 6800 nu.
oh ja dus
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 19:57:59 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945407
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:56 schreef maily het volgende:

[..]
Ben jij je kater kwijt?

[ afbeelding ]
Muntkat?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:00:29 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945430
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja, maar die hebben ook de mannen voor het uitkiezen idd :D
Daarom is erop in gaan ook niet echt de moeite waard. Mijn apenbrein ziet kansen, maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachter :+

Daarom zei ik ook van de week dat ik 5 jaar geleden al meteen die date had gepland :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:03:33 #54
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945461
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daarom is erop in gaan ook niet echt de moeite waard. Mijn apenbrein ziet kansen, maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachter :+

Daarom zei ik ook van de week dat ik 5 jaar geleden al meteen die date had gepland :')
Letterlijk tijden veranderen :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:03:37 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:03:57 #56
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945469
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

@:TheStigsDutchCousin
:9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:04:02 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945470
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Letterlijk tijden veranderen :D
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemist :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:04:26 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945474
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:9
Ik krijg hier geen grap gewoon kippenvel van.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:05:18 #59
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945482
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemist :(
Snap ik ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik krijg hier geen grap gewoon kippenvel van.
Heb ik als ik een motor hoor. Zoals de mijne of een Harley.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220945485
Naar de kapper geweest. Koude nek. Nu eten.
Tap tap tap
pi_220945487
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja 5 jaar geleden kon dat niet vanwege corona, al die mooie kansen gemist :(
Ik zal je even verklappen dat er toen heel wat gedate werd.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:05:53 #62
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945489
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor mij is dat een pluspunt :P

Ze straalde vrij weinig karakter uit. Ik ga niet zeggen dat ik met m'n chronische FOK!-tijd veel beter ben, maar ik kan nog de illusie verkopen :P
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goed
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:06:18 #63
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945492
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef CherryLips het volgende:
Naar de kapper geweest. Koude nek. Nu eten.
Pics?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:06:46 #64
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945497
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goed
Van die hippe blije foto's zijn ook wel een uiterste.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:07:22 #65
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945503
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:00 schreef Nattekat het volgende:
maar het stuk brein dat iets beter kan nadenken is wel nog een beetje competent als brugwachter :+
Hopelijk niet zo goed als koen dan :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220945504
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Pics?
Van de Mac?
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:08:00 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945516
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Van de Mac?
Van je kapsel :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:08:04 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945519
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Karakter als in saaie foto? Saaie foto's zijn vaak juist goed
Saaie foto is te vergeven. Maar dat profiel was gewoon niets. Letterlijk niets.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:09:02 #69
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945530
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Saaie foto is te vergeven. Maar dat profiel was gewoon niets. Letterlijk niets.
Lege persoonlijkheid.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:10:02 #70
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:56 schreef maily het volgende:

[..]
Ben jij je kater kwijt?

[ afbeelding ]
Dibs!

Mijn kater zou Dibs heten :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:10:55 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945544
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dibs!

Mijn kater zou Dibs heten :D
Niet Muntje? Of Biljetje?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:12:55 #72
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220945554
Ik zou mijn kat Shai-Hulud noemen. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:13:40 #73
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945562
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou mijn kat Shai-Hulud noemen. :@
Dat is een verwijzing naar? :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 20:15:03 #74
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945571
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat is een verwijzing naar? :@
quote:
"Shai-Hulud" kan verwijzen naar drie heel verschillende dingen. De term is het meest bekend als de mythische reuzenworm uit het Dune-universum. Daarnaast is het de naam van een Amerikaanse metalcoreband en de naam van een berucht computer-beveiligingslek in open-source software.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:15:38 #75
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945574
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:15 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]

Denk dat het door de metalcore band is :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:17:25 #76
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945597
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:15 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]

Oh :D

1 van onze konijnen gaat Stig heten O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:17:57 #77
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945600
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Denk dat het door de metalcore band is :Y
@IJsdraakje ken je ze?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:19:50 #78
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945621
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niet Muntje? Of Biljetje?
Wat een kutnaam voor een kat zeg.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:20:54 #79
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945631
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik zal je even verklappen dat er toen heel wat gedate werd.
Ik weet. Was er zelf gewoon nog niet klaar voor toen. Begon in de 1-2 jaar daarvoor net eindelijk een beetje uit m'n cocon te komen, wat dat betreft is wat er toen gebeurde echt gigantisch funest geweest :{

Ik ben het me in het afgelopen jaar pas echt goed gaan beseffen hoe extreem slecht die periode voor mij geweest is. Ik denk dat dat door m'n nieuwe baan komt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:21:20 #80
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945637
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:57 schreef mschol het volgende:

[..]
hartstikke licht man :Y

of hangt de depressie bij jou in de lucht ofzo?
Het is hier hartstikke donker in ieder geval. Veel donkerder dan "over anderhalf uur gaat de zon pas onder".
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220945643
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik weet. Was er zelf gewoon nog niet klaar voor toen. Begon in de 1-2 jaar daarvoor net eindelijk een beetje uit m'n cocon te komen, wat dat betreft is wat er toen gebeurde echt gigantisch funest geweest :{

Ik ben het me in het afgelopen jaar pas echt goed gaan beseffen hoe extreem slecht die periode voor mij geweest is. Ik denk dat dat door m'n nieuwe baan komt.
Voor mij was het ook soort van het eind van het echt uitgaansleven. Daarna nooit meer geworden zoals het vroeger was natuurlijk.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:23:33 #82
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220945654
quote:
Harry L. werd in 2023 ook al in Turkije opgepakt, toen om zijn banden met de criminele organisatie van zijn jongere broer Jos Leijdekkers,
Zou het Harry Leemans zijn? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:25:25 #83
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945678
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik weet. Was er zelf gewoon nog niet klaar voor toen. Begon in de 1-2 jaar daarvoor net eindelijk een beetje uit m'n cocon te komen, wat dat betreft is wat er toen gebeurde echt gigantisch funest geweest :{

Ik ben het me in het afgelopen jaar pas echt goed gaan beseffen hoe extreem slecht die periode voor mij geweest is. Ik denk dat dat door m'n nieuwe baan komt.
Door schade en schande wordt men wijzer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:25:57 #84
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220945687
Tijd voor Dune deel 2
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:26:12 #85
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945690
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Zou het Harry Leemans zijn? :?
Nee Harry Lekdeijers :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:27:15 #86
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945701
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor mij was het ook soort van het eind van het echt uitgaansleven. Daarna nooit meer geworden zoals het vroeger was natuurlijk.
Ik begon toen net een beetje uit mijn revalidatie'isolement' te komen en voorzichtig wat meer werken toen dat geintje begon, was ook niet heel bevorderlijk
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220945713
Voor mij is het ook niet heel bevorderlijk geweest |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:29:35 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945721
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef essnhills het volgende:
Voor mij is het ook niet heel bevorderlijk geweest |:)
Anders had je geen tijd gehad voor de haakslang :{w
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:30:46 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945732
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor mij was het ook soort van het eind van het echt uitgaansleven. Daarna nooit meer geworden zoals het vroeger was natuurlijk.
Wat dat betreft had ik nog een beetje mazzel. Als dat allemaal 2 jaar eerder was gebeurd is er een goede kans dat dat helemaal langs me heen was gegaan. En dan had ik ook mijn eerste twee groepsreizen nooit kunnen doen.

Eigenlijk is er onder de 25 geen enkel goed moment om dat mee te maken :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220945762
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Anders had je geen tijd gehad voor de haakslang :{w
Woah!

was het allemaal daarvoor? :o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:36:05 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945774
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:

[..]
Woah!

was het allemaal daarvoor? :o
Al onze offers waren voor jou
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:36:50 #92
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945780
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:34 schreef essnhills het volgende:

[..]
Woah!

was het allemaal daarvoor? :o
The universe works in mysterious ways

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:37:36 #93
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945787
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:28 schreef essnhills het volgende:
Voor mij is het ook niet heel bevorderlijk geweest |:)
:*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220945789
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat dat betreft had ik nog een beetje mazzel. Als dat allemaal 2 jaar eerder was gebeurd is er een goede kans dat dat helemaal langs me heen was gegaan. En dan had ik ook mijn eerste twee groepsreizen nooit kunnen doen.

Eigenlijk is er onder de 25 geen enkel goed moment om dat mee te maken :P
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
pi_220945792
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Al onze offers waren voor jou
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
The universe works in mysterious ways

[ afbeelding ]
Woahhh


Ja we moeten wat over hebben voor de slang
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:38:40 #96
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945798
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:39:11 #97
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220945802
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 20:39:13 #98
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220945803
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
Ik ook. Thuiswerken was de uitkomst.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:40:04 #99
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945809
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ook. Thuiswerken was de uitkomst.
Ik bedoel dus dat er in mijn werk niks veranderde...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:40:19 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945811
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
Corona kan er niets aan doen dat jij een lui mormel bent :{

Hup, 5km lopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220945818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Ugh
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:41:58 #102
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945821
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220945825
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had de mazzel dat mijn werk gewoon door kon gaan. Alleen extra voorzichtig bij verzorgingshuizen
same :Y

wat meer afstandhouden enzo.. maar niks dramatisch veranderd
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220945827
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
tja, mag toch hopen dat dat niet uit de lucht komt vallen _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 20:43:45 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945835
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, vandaag wat oudergesprekken gehad van kinderen die we hoogstwaarschijnlijk van school moeten gaan sturen na volgende maand.
Leuk, leuk. Altijd fijn om de brenger van slecht nieuws te zijn.
Hoezo dat nou weer :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:43:48 #106
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220945837
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:42 schreef mschol het volgende:

[..]
tja, mag toch hopen dat dat niet uit de lucht komt vallen _O-
Nee. Gewoon een onvermogen van beide leerlingen om te leren van hun fouten.
Zijn gewoon niet geschikt voor dit type onderwijs.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220945846
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Corona kan er niets aan doen dat jij een lui mormel bent :{

Hup, 5km lopen.
Heeft in ieder geval niet geholpen
pi_220945853
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nee. Gewoon een onvermogen van beide leerlingen om te leren van hun fouten.
Zijn gewoon niet geschikt voor dit type onderwijs.
doe je dan een speciaal soort onderwijs?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:46:21 #109
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945856
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik was vlak voor de corona-periode eigenlijk topfit en zat helemaal weer in mijn ritme qua sporten. Was daarna wel even anders.
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op :+


Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220945857
corona heeft mij aan een huis geholpen.. soort van .. :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:46:50 #111
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945860
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:38 schreef essnhills het volgende:

[..]
[..]
Woahhh

Ja we moeten wat over hebben voor de slang
Je en dan zeggen ze dat ik moeilijke omwegen neem
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:47:04 #112
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220945862
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoezo dat nou weer :{
Omdat ze het niet redden en inmiddels te oud zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220945864
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op :+
[ afbeelding ]

Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
Ik ging toen ook veel meer wandelen :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220945866
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je en dan zeggen ze dat ik moeilijke omwegen neem
Jij bent maar een amateur vergeleken met mij
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 20:49:02 #115
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945872
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Bij mij sloeg het toen juist de andere kant op :+
[ afbeelding ]

Kwam ook wel omdat ik zo fit als mogelijk wilde zijn voor een operatie, die toen telkens werd uitgesteld door de te volle ziekenhuizen
en uiteindelijk loop je er nu nog(/weer) mee te klooien
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:49:31 #116
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945874
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:47 schreef essnhills het volgende:

[..]
Jij bent maar een amateur vergeleken met mij
Ja ik kan hier nog wat van leren denk ik
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:49:56 #117
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945876
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
en uiteindelijk loop je er nu nog(/weer) mee te klooien
Ja trauma voor het leven helaas
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 20:50:00 #118
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945877
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ik kan hier nog wat van leren denk ik
ga je ook een slang maken?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:50:16 #119
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220945878
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:45 schreef mschol het volgende:

[..]
doe je dan een speciaal soort onderwijs?
Nee gewoon regulier onderwijs.
Maar er komt meer bij kijken dan wat feitjes leren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220945879
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ga je ook een slang maken?
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja trauma voor het leven helaas
hij reincarneert in een slang
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 20:51:17 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220945882
voor de verandering maar even een boodschappenlijstje gemaakt... had steeds dingen in mijn hoofd die ik moest halen maar vergat net zo veel als ik er bij bedacht...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220945892
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:50 schreef mschol het volgende:

[..]
[..]
hij reincarneert in een slang
Dat is dan wel weer een goed niveau van omslachtig bezig zijn :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:54:09 #123
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945903
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
voor de verandering maar even een boodschappenlijstje gemaakt... had steeds dingen in mijn hoofd die ik moest halen maar vergat net zo veel als ik er bij bedacht...
Moet ik ook nog voor morgen doen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220945909
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nee gewoon regulier onderwijs.
Maar er komt meer bij kijken dan wat feitjes leren.
oh zo..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:55:23 #125
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945912
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:51 schreef Nizno het volgende:
voor de verandering maar even een boodschappenlijstje gemaakt... had steeds dingen in mijn hoofd die ik moest halen maar vergat net zo veel als ik er bij bedacht...
Ieuw, lijstjes maken :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:55:36 #126
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220945915
Avondje :W
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220945920
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Avondje :W
ja..

wie heeft het licht aangelaten :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220945925
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:55 schreef Koen66 het volgende:
Avondje :W
Bohhh straks weer lekker slapen :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:58:33 #129
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220945931
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:56 schreef mschol het volgende:

[..]
ja..

wie heeft het licht aangelaten :{
Nog 19 dagen dan gaat het weer de verkeerde kant op
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220945934
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Nog 19 dagen dan gaat het weer de verkeerde goede kant op
FTFY
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 20:59:48 #131
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220945937
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:58 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Nog 19 dagen dan gaat het weer de verkeerde kant op
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:01:32 #132
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220945944
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:59 schreef mschol het volgende:

[..]
FTFY
Owja de eeuwige strijd hier tussen #teamwinter en @teamzomer
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:03:10 #133
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945956
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:01 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Owja de eeuwige strijd hier tussen #teamwinter en @:teamzomer
#teamherfst :! :+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:06:18 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945970
Lang daglicht is een genot
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:10:03 #135
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220945981
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Lang daglicht is een genot
Dit :Y
In december is het nu al 4 uur donker :{
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:11:20 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220945989
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week :o

@TheStigsDutchCousin @ESF1Gamer @LTVDK @Luctor.et.Emergo
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 21:12:15 #137
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220945993
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week :o

@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220945994
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:10 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Dit :Y
In december is het nu al 4 uur donker :{
heerlijk _O_
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:12:21 #139
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220945995
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week :o

@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Komend weekend toch Monaco??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 21:13:29 #140
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220946000
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Oh verhip, volgende week is het al Le Mans week :o

@:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer @:LTVDK @:Luctor.et.Emergo
Heb daar ooit een bekeuring gehad :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:13:49 #141
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220946004
Nou, bedtijd maar weer allen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:14:49 #142
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220946009
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb daar ooit een bekeuring gehad :7
Te hard rijden?
Bellen achter het stuur?
'Middelvinger naar de politie?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 21:14:52 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220946010
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bedtijd maar weer allen :W
De zon komt er juist net weer door :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:15:02 #144
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946012
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef mschol het volgende:

[..]
heerlijk _O_
Noord Noorwegen niks voor jou?
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 21:15:03 #145
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220946013
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Te hard rijden?
Bellen achter het stuur?
'Middelvinger naar de politie?
Te hard rijden natuurlijk :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:16:50 #146
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946019
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.
vind ik veel te duur. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:17:38 #147
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220946022
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:15 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Noord Noorwegen niks voor jou?
Dan moet ie van een schol in een fogel veranderen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:21:05 #148
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946041
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Tijd om sport add-on op HBO Max te nemen.
RTL 7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:21:15 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946043
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Komend weekend toch Monaco??
Ja
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:21:25 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946044
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb daar ooit een bekeuring gehad :7
_O_
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:29:36 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946074
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.

Wat is dat land allemaal aan het doen man :')
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:31:19 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946087
Nieuw EU-voorstel voor chatcontrole komt vermoedelijk binnen een maand

En dat gedrocht komt ook weer eens terug. Manmanmanmanman :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:32:07 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946093
Dat die link stuk is komt 100% zeker niet door mij :')

Wel gefixt :7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 21:33:01 #154
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220946102
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:32 schreef Nattekat het volgende:
Dat die link stuk is komt 100% zeker niet door mij :')

wel want je kon het zelf fixen
totaly a you problem
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 21:33:35 #155
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220946105
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.

Wat is dat land allemaal aan het doen man :')
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
In de staten Californië en Colorado hebben ze bedacht om leeftijdsverficatie op besturingssysteem niveau te doen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 21:33:38 #156
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220946106
twee keer https in een link werkt idd niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:35:19 #157
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946116
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:33 schreef Nizno het volgende:
twee keer https in een link werkt idd niet
Dat FOK! er een bende van maakt heeft daar niets mee te maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:36:01 #158
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946120
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.

Wat is dat land allemaal aan het doen man :')
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
UK is op vele fronten afgegleden
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:36:24 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946122
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
In de staten Californië en Colorado hebben ze bedacht om leeftijdsverficatie op besturingssysteem niveau te doen.
Ze zijn echt knettergek aan het worden.

Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220946139
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Het VK wil het onmogelijk maken voor kinderen om online nog te praten met vreemden via games en discord.

Wat is dat land allemaal aan het doen man :')
Vond het altijd al een van de pot gerukt idee vanwege de identificatie die erbij komt, maar dit is gewoon een contactgestoorde generatie creëeren dat gewoon braaf de staatsmedia volgt...
maar daar hebben de aanvragers van de huidige social media wetgeving min of meer ook al toegegeven dat het niet werkt toch?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:46:19 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946173
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:39 schreef mschol het volgende:

[..]
maar daar hebben de aanvragers van de huidige social media wetgeving min of meer ook al toegegeven dat het niet werkt toch?
Mja, dat zou relevant zijn als het ook daadwerkelijk om de kinderen zou draaien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:52:18 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946206
Alweer bijna 22:00 uur. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 21:54:38 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946221
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer bijna 22:00 uur. :{
:z
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:55:37 #164
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946226
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:z
Ja, eigenlijk wel. Film duurt nog bijna twee uur. Dat ga ik niet afkijken hoor. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 21:56:12 #165
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220946229
ja mooie tijd om de laptop af te sluiten

Gute Nacht Freunde :W
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:56:32 #166
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946233
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:56 schreef Nizno het volgende:
ja mooie tijd om de laptop af te sluiten

Gute Nacht Freunde :W
Truste :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220946242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze zijn echt knettergek aan het worden.

Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
Hier gaan ze daar ook vrij makkelijk overheen af en toe.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 21:59:58 #168
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220946245
Ik ga eerst nog even The Handmaid's Tale verder kijken. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_220946253
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ze zijn echt knettergek aan het worden.

Allemaal om de kinderen zogenaamd te beschermen. Dit is gewoon overheidscontrole ten koste van kinderen.
mja, dat is het altijd al geweest, en de mensen stemmen als makke schaapjes (gemiddeld genomen) voor deze wetgeving
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:06:56 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946287
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:00 schreef mschol het volgende:

[..]
mja, dat is het altijd al geweest, en de mensen stemmen als makke schaapjes (gemiddeld genomen) voor deze wetgeving
Denk niet dat mensen direct op dit stemmen.

En ik ben wel benieuwd hoe breed de steun zou zijn als alle voors en tegens gewoon netjes gedeeld worden. Iets als een telefoonverbod op scholen was natuurlijk een topidee, dus die schaapjes denken dat dit dan ook wel goed zal zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:19:53 #171
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946354
ohje, drama oh drama, El Nino komt er aan
Same shit, different day
SC hopper present
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:20:22 #172
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220946355
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:19 schreef Koen66 het volgende:
ohje, drama oh drama, El Nino komt er aan
Ja, gaan we er allemaal aan?!
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:20:56 #173
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946356
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, gaan we er allemaal aan?!
uiteraard, iedere actualiteitenrubriek verkondigde zowat het einde
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:28:40 #174
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946386
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:19 schreef Koen66 het volgende:
ohje, drama oh drama, El Nino komt er aan
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:28:59 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946388
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:20 schreef Koen66 het volgende:

[..]
uiteraard, iedere actualiteitenrubriek verkondigde zowat het einde
Hogelijk mag ik nog wel eerst op date
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:29:18 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946392
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
Je hebt mijn post erover gelezen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:29:41 #177
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946395
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Las dat het hier wel mee zal vallen. We merken er iets van maar niet zoveel als andere landen.
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 22:30:37 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220946400
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je hebt mijn post erover gelezen?
Niet eens eigenlijk :D

Ik las het ergens op het net.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:35:32 #179
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946452
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niet eens eigenlijk :D

Ik las het ergens op het net.
[..]
Dat hoorde ik vandaag ook bij een item over overstromingen in Engeland.
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereiken
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220946509
bed
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:47:12 #181
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220946534
slapen enzo
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:48:26 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:35 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ik vraag me altijd af wat ze daarmee willen bereiken
Paniek zaaien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 22:49:15 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946546
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet eens eigenlijk

Ik las het ergens op het net
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Heeft hier een verwaarloosbare invloed. De twee grote invloeden op weerpatronen in NA heffen elkaar boven de Atlantische Oceaan op. Echt het enige wat we kunnen merken is dat het Azorenhoog een tikkie zwakker is, maar het is nu juist dat Azorenhoog wat ons kutweer geeft deze week.

Zou alleen geen vakantie naar het zuiden boeken :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 23:10:20 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946662
Kom net een enorme mot tegen in m'n slaapkamer.

Hoe de neuk is dat ooit binnengekomen :{

(inmiddels vakkundig opgezogen)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 23:13:40 #185
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220946683
Oh, die dingen kunnen de stofzuiger overleven :{

Ja verdomme
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220946797
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef Koen66 het volgende:

[..]
ieder programma haalde uiteraard klimaatverandering er bij
De combinatie van El Niño en klimaatverandering kan nu tot allerlei extremen gaan leiden die we niet eerder hebben gezien. Het zou raar zijn klimaatverandering niet te benoemen nu. Totale paniek is niet nodig natuurlijk. Ook met die overstromingen in Engeland is het niet raar om klimaatverandering erbij te betrekken. Die overstromingen kwamen vroeger ook voor, maar minder. De frequentie van dit soort overstromingen is verdubbeld in de laatste 50 jaar, zeiden ze in één van die items.
  roze dinsdag 2 juni 2026 @ 23:47:16 #187
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220946830
Oh dat was seizoen 4. Bedtijd dan maar.
Your beauty never ever scared me.
pi_220947215
:{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 05:33:38 #189
388664 crew  Dotteke
pi_220947221
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 05:39:27 #190
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947226
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947237
zo er maar uit..

optijd naar werk, rommel van gisteren opruimen :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 05:47:14 #192
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947238
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:45 schreef mschol het volgende:
zo er maar uit..

optijd naar werk, rommel van gisteren opruimen :')
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oh hier ook. Iemand gaat op vakantie dus moet er naar defects gekeken worden.
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijn
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 05:50:19 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947241
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef mschol het volgende:

[..]
normaal gesproken niet hier, maar ben weer zo vroeg wakker en wat dingen inhalen is wel fijn
Ik ga zo eens richting kantoor.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947251
pi_220947273
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 05:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ga zo eens richting kantoor.
ik ben net gedouched enzo, dus ben waarschijnlijk 2 uur eerder op werk :') :X
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220947276
ik zit al in de startblokken om naar het zwembad te gaan :)
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:37:11 #198
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947282
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:42:08 #199
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220947285
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:49:33 #200
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet, denk ik, wel waar dat is. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  woensdag 3 juni 2026 @ 06:49:57 #201
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947298
Tevens goedemorgen :O :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220947306
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:26 schreef Karzai het volgende:
ik zit al in de startblokken om naar het zwembad te gaan :)
lekker vroeg ook
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220947307
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik weet, denk ik, wel waar dat is. :o
ik weet, zeker, niet waar dat is :o
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220947312
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:55 schreef mschol het volgende:

[..]
lekker vroeg ook
ja die is al om 7 uur ope, maar er trekt nu een regenbuitje over dus ik wacht nog maar even
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 06:59:43 #205
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947313
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:23 schreef mschol het volgende:

[..]
ik ben net gedouched enzo, dus ben waarschijnlijk 2 uur eerder op werk :') :X
Ik ben er al :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947321
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 06:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik ben er al :P
:P jij kan zeker wel eerder weg?

ik niet..

ik vind uur of 2 vroeger, vroeg genoeg
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 07:18:43 #207
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947375
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:02 schreef mschol het volgende:

[..]
:P jij kan zeker wel eerder weg?

ik niet..

ik vind uur of 2 vroeger, vroeg genoeg
Ik vertrek meestal rond half 3.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:19:19 #208
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947377
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:02 schreef mschol het volgende:

[..]
:P jij kan zeker wel eerder weg?

ik niet..

ik vind uur of 2 vroeger, vroeg genoeg
Dat is wel vroeg zat ja.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220947411
het regent vrij hard
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 07:36:28 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947424
:O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:40:05 #211
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947437
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:31 schreef gianni61 het volgende:
het regent vrij hard
Als het straks maar weer droog is. Moet nog naar huis lopen zo
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 07:43:40 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947453
Hier schijnt de zon
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator woensdag 3 juni 2026 @ 07:44:56 #213
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220947457
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 07:47:22 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
:W
:W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:52:41 #215
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947474
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef Nattekat het volgende:
Hier schijnt de zon
Fijn voor je.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:54:21 #216
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947477
Grijs hier. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 07:57:44 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947490
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:52 schreef dud0r het volgende:

[..]
Fijn voor je.
Zeker. En ik hou hem helemaal voor mezelf.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:07:11 #218
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947510
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zeker. En ik hou hem helemaal voor mezelf.
Had niet anders van je verwacht
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 08:08:31 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947511
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zeker. En ik hou hem helemaal voor mezelf.
Dit moet je date zeggen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:14:36 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947554
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dit moet je date zeggen.
Om mij vervolgens te drogeren en op te sluiten in een kelder :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:15:05 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947558
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:07 schreef dud0r het volgende:

[..]
Had niet anders van je verwacht
Als je nou niet altijd zo'n gemene vis was geweest...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220947560
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Om mij vervolgens te drogeren en op te sluiten in een kelder :{
dat is toch de droom van iedere man?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:16:52 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947567
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]
dat is toch de droom van iedere man?
Interessante dromen heb jij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:16:59 #224
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947568
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Om mij vervolgens te drogeren en op te sluiten in een kelder :{
En je dan wekenlang als seksslaaf gebruikt. :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als je nou niet altijd zo'n gemene vis was geweest...
Ik ben nimmer gemeen.
Vraag maar aan alle dames hier.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 08:21:59 #225
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947579
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Om mij vervolgens te drogeren en op te sluiten in een kelder :{
Ga je met Muis daten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220947581
:O
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:22:38 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947583
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ga je met Muis daten?
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:23:08 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947586
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:16 schreef dud0r het volgende:

[..]
En je dan wekenlang als seksslaaf gebruikt. :Y
:{
quote:
[..]
Ik ben nimmer gemeen.
Vraag maar aan alle dames hier.
Dus je bent nimmer gemeen naar de dames.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220947588
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 07:43 schreef Nattekat het volgende:
Hier schijnt de zon
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 08:23:38 #230
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947590
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.
En dan rolt iemand je er af.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:24:17 #231
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220947593
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.
Kat en muis samen kan ook niet goed gaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:{
[..]
Dus je bent nimmer gemeen naar de dames.
Plausibel. Maar je wil dus niet als seksslaaf gebruikt worden?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 08:27:45 #232
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947601
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:24 schreef dud0r het volgende:

[..]
Kat en muis samen kan ook niet goed gaan.
[..]
Plausibel. Maar je wil dus niet als seksslaaf gebruikt worden?
Toch liever zelf de touwtjes in handen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:34:16 #233
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947617
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die zou het gewoon meteen afmaken en me ergens in de duinen begraven.
Of ja aan dat blafgeval van d'r voeren :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:34:43 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947619
quote:
17s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:24 schreef dud0r het volgende:
Maar je wil dus niet als seksslaaf gebruikt worden?
Klinkt niet bepaald optimaal.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220947631
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Toch liever zelf de touwtjes in handen.
hmm, ik heb niks met rope play
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:40:59 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:36 schreef gianni61 het volgende:

[..]
hmm, ik heb niks met rope play
Jij denkt dat je vrij bent van touwen als seksslaaf?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220947690
:O
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:45:16 #238
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947699
Rip Peabo Bryson
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220947700
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij denkt dat je vrij bent van touwen als seksslaaf?
dan heb ik niet "zelf de touwtjes in handen"

ben verdomme geen padvinder
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:45:32 #240
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947704
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij denkt dat je vrij bent van touwen als seksslaaf?
Ben jij er zo eentje van de touwen? :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220947717
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rip Peabo Bryson
Wie?

(sorry wil ik al heel lang doen)
Tap tap tap
pi_220947750
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wie?

(sorry wil ik al heel lang doen)
lekker is dat he?
pi_220947779
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:54:24 #244
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947801
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:47 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wie?

(sorry wil ik al heel lang doen)
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:54:35 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947805
Kom de ontwikkelomgeving niet in, het is zo'n dag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:54:54 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947808
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben jij er zo eentje van de touwen? :{
Nee, daarom zou ik dat ook niet willen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220947809
quote:
82s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan niet goed met dit plaatje overweg ;(
pi_220947810
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Kom de ontwikkelomgeving niet in, het is zo'n dag.
Terug naar bed dan maar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220947816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik kan niet goed met dit plaatje overweg ;(
Ik ook niet :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220947819
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:56:02 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947824
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Zomer is weer voorbij. Tot volgend jaar
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220947829
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.
Ik had het vanmorgen al gelezen :@
Tap tap tap
pi_220947831
25,5 graden in de woonkamer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 08:57:51 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220947836
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Zon?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:58:00 #255
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220947839
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
25,5 graden in de woonkamer.
21,6 hier.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:58:12 #256
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947843
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zanger die onder andere liedjes in Disney films heeft gezongen, Aladdin en Belle en het beest. Maar ook andere duetten.
Heeft ie ook Arabian Nights gezongen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220947845
Seksslaaf. klinkt wel makkelijk zeg.
pi_220947846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
25,5 graden in de woonkamer.
-O-
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zon?
Nee?
pi_220947855
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heeft ie ook Arabian Nights gezongen?
nee, dat was Ch!pz
pi_220947857
inb4: wie?
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:58:58 #261
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947860
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:57 schreef CherryLips het volgende:
25,5 graden in de woonkamer.
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 08:59:06 #262
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220947863
quote:
82s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is dit anders dan andere dagen?
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:54 schreef Nattekat het volgende:
Kom de ontwikkelomgeving niet in, het is zo'n dag.
Hier is de derde release op rij een fiasco.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 08:59:26 #263
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947871
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef gianni61 het volgende:

[..]
nee, dat was Ch!pz
1 0 0 1 nights *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220947873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Snel een trui aan
Tap tap tap
pi_220947900
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
Tap tap tap
pi_220947904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Snel een trui aan
vanavond het dekentje weer op de bank
pi_220947945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:55 schreef gianni61 het volgende:
maar het herfst thema past wel bij het weer van deze ochtend
Stralende zon hier joh :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220947952
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:05:21 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220947970
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Volgens mij had ik het tot vorig jaar en waren er ook zulke geintjes dat ik ben overgestapt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220947972
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
classic
pi_220947978
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hoe is dit anders dan andere dagen?

Als mensen hier kunnen melden dat ze perenijsjes hebben gekocht kan ik hier ook andere zinloze mededelingen plaatsen ja :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220947992
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
Ze hebben hier geen haring ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:07:52 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948010
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Zijn er hier mensen die een mobiel abonnement bij Hollands Nieuwe hebben?
*hand opsteekt*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:08:56 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948015
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Kak. Volgens mij zit ik in m'n laatste maand nu :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948017
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Volgens mij had ik het tot vorig jaar en waren er ook zulke geintjes dat ik ben overgestapt
Ik zit nu bij Simpel maar bij HN krijg je korting als je bij Ziggo zit, dus dan wilde ik overstappen.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:10:15 #276
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948018
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kak. Volgens mij zit ik in m'n laatste maand nu :{
Heb je al 34.000 mails met verlengacties gehad dan?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948019
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*hand opsteekt*
Werkt gewoon allemaal?
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:11:44 #278
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948029
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zit nu bij Simpel maar bij HN krijg je korting als je bij Ziggo zit, dus dan wilde ik overstappen.
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948037
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
10GB voor 17,50 daar
Tap tap tap
pi_220948062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
Data breach goes brrrrrt :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220948073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
10GB voor 17,50 daar
bij vodafone heb ik 15gb voor 17,50, maar omdat ik ook ziggo heb is dat 30 gb
pi_220948074
quote:
81s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Data breach goes brrrrrt :9
Ze weten al meer over me dan m'n moeder
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:17:03 #283
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220948077
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan m'n abonnement verlengen maar hun 'aanbiedingen' zijn duurder dan wanneer je een nieuwe klant bent dus dan stap ik maar over.
Dat is standaard bij providers, al jaren. Als je belt kunnen ze vaak nog wel iets aan korting geven.
Je kan ook moeilijke vragen gaan stellen als waarom wordt een nieuwe klant meer gewaardeerd dan een bestaande klant? Vinden die telefoon mensen altijd leuk want dat is een vraag die meestal niet in hun script staat.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220948081
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]
bij vodafone heb ik 15gb voor 17,50, maar omdat ik ook ziggo heb is dat 30 gb
Bij HN krijg ik 7,5 GB voor ¤ 7, eerste jaar ¤ 4,50
Heb ik zat aan
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 09:17:56 #285
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220948083
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Je kunt ook kijken bij odido, daar krijg je denk ik ook wel korting
De reclames zijn weer full force terug.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220948084
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 08:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier is het flink afgekoeld vannacht, is met 22,3 graden zelfs wat frisjes
Ja hier ook, kan ik eindelijk schilderen :+
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:18:43 #287
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948087
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]
10GB voor 17,50 daar
Bij mij is die 15,50 zonder combikorting omdat ik net daarvoor voor het eerst was overgestapt van ziggo naar kpn :'). Maar de telefoon was daar toen flink goedkoper dan bij andere aanbieders en nog een rentepunten bon voor nog meer korting
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948098
quote:
16s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Als mensen hier kunnen melden dat ze perenijsjes hebben gekocht kan ik hier ook andere zinloze mededelingen plaatsen ja :{w
Maar perenijsjes :9~
pi_220948100
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 3 juni 2026 @ 09:19:34 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220948104
quote:
81s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Data breach goes brrrrrt :9
Daar zijn al 3 mailadressen gelekt :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220948121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
pi_220948125
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef rival het volgende:

[..]
Maar perenijsjes :9~
Past wel bij de temperatuur in sommige huiskamers hier ja.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220948131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:20 schreef rival het volgende:

[..]
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
Dutton ranch *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:22:18 #294
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Werkt gewoon allemaal?
Alles lijkt in orde
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Daar zijn al 3 mailadressen gelekt :')
Zijn je IBAN en pornhub geschiedenis nog wel veilig?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:22:46 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948144
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:19 schreef CherryLips het volgende:
Bij Vodafone 6GB voor 12,50 en SkyShowtime erbij.
Ik heb nu 25GB voor ¤10 :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948161
Ik heb vast internet samen met mobiel met 20GB voor ¤25.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:24:10 #298
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948163
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je al 34.000 mails met verlengacties gehad dan?
Loopt tot 15 juli. Ik kan me dus alvast gereed gaan maken :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220948168
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:20 schreef rival het volgende:

[..]
Kan je wel Yellowstone en alle spinoffs er van kijken!
jeej
Tap tap tap
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:25:13 #300
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220948182
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Bij HN krijg ik 7,5 GB voor ¤ 7, eerste jaar ¤ 4,50
Heb ik zat aan
ik zit deze maand al op 1,10gb met 7,5gb red ik het echt niet. Hoe verbruiken mensen zo weinig?
m'n werksim zit deze maand op 6,32gb maar daar hotspot ik mee dus dat is niet zo gek.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220948186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:24 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb vast internet samen met mobiel met 20GB voor ¤25.
Ziggo pleurt er weer even een inflatiecorrectie bij en je krijgt ESPN opgedrongen voor een paar euro extra, dus ik ga even een pakketje lager nemen denk ik.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juni 2026 @ 09:25:31 #302
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220948187
Als ik ga verlengen wordt het juist goedkoper.

¤4,50 in het eerste jaar, daarna ¤9.

Nice :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')