Hier eerder op de avond. En zo te zien komt er nog meerquote:
Is ook nog maar de 3e of 4e keer en nog niet klaarquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier eerder op de avond. En zo te zien komt er nog meer
Hey Homijnquote:
Dank voor je geweldige gedicht!quote:
Maar het voorspelde noodweer is hier uitgeblevenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is ook nog maar de 3e of 4e keer en nog niet klaar
Hier ook vooralsnog. Afgelopen zondag was heviger met 3-4 uur onweer achtereen en de tuin blank. Maar mijn vlonders zijn niet ingezaktquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het voorspelde noodweer is hier uitgebleven
O dat hebben wij niet gehad. Wel wat tegen maar niet zo erg. Gelukkig dat ze niet ingezakt zijn. Hopelijk gebeurd dat ook niet meerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hier ook vooralsnog. Afgelopen zondag was heviger met 3-4 uur onweer achtereen en de tuin blank. Maar mijn vlonders zijn niet ingezakt
Zitten 2 lagen tegels onder, denk het ook nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat hebben wij niet gehad. Wel wat tegen maar niet zo erg. Gelukkig dat ze niet ingezakt zijn. Hopelijk gebeurd dat ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |