Is het wel een Hitler-snor, als deze al bestond voordat Hitler bekend was?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:00 schreef Hyaenidae het volgende:
LOL check deze dan uut, met z'n Hilter snor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klacht: Er nu pas achter komen dat Piet Mondriaan een nazi was
Klopt. Charlie Chaplinquote:Op woensdag 3 juni 2026 08:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
Is het wel een Hitler-snor, als deze al bestond voordat Hitler bekend was?
Het is een gasmasker-snor die in de mode raakte in de eerste wereldoorlog toen voor het eerst chemische wapens werden ingezet (mosterdgas etc) en soldaten vanwege de benodigde gasmaskers geen gewone snor meer konden hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2026 08:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
Is het wel een Hitler-snor, als deze al bestond voordat Hitler bekend was?
In ieder geval was Mondriaan al snordragend voordat Hitler bekend werd. Dus je zou net zo goed kunnen zeggen dat Hitler een Mondriaansnor had.quote:Op woensdag 3 juni 2026 09:38 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Het is een gasmasker-snor die in de mode raakte in de eerste wereldoorlog toen voor het eerst chemische wapens werden ingezet (mosterdgas etc) en soldaten vanwege de benodigde gasmaskers geen gewone snor meer konden hebben.
Zelfs die zijn beter dan wat de NYP en Domino's in hun assortiment hebben.quote:
Domino's zijn vieze oplichters. NYP ook, Amerikanen, bah.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zelfs die zijn beter dan wat de NYP en Domino's in hun assortiment hebben.
Nooit zul je er een pizza napolitana kunnen krijgen. Was er een keer zo'n Italiaanse vrouw uit Napels op het werk met een machtig mooi achterwerk. Je raadt het al, toen ik bij het rookhok aankwam stond ze helemaal voorover gebogen in haar tas ofzo met die kont mijn kant op. Het was echt niet onappetijtelijk tot op het punt dat ze de pizza napolitana ging afkraken.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Domino's zijn vieze oplichters. NYP ook, Amerikanen, bah.
New York Pizza is een Nederlandse keten, geen Amerikaanse keten.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:14 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Domino's zijn vieze oplichters. NYP ook, Amerikanen, bah.
Klinkt als iets wat mij zou kunnen overkomen, maar bij mij zijn het altijd borsten. Altijd weer.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nooit zul je er een pizza napolitana kunnen krijgen. Was er een keer zo'n Italiaanse vrouw uit Napels op het werk met een machtig mooi achterwerk. Je raadt het al, toen ik bij het rookhok aankwam stond ze helemaal voorover gebogen in haar tas ofzo met die kont mijn kant op. Het was echt niet onappetijtelijk tot op het punt dat ze de pizza napolitana ging afkraken.
Nee, dat is Dr. Oetker die fout waren.quote:
Wagner zegt dat er in 5 jaar tijd zo'n 6 miljoen pizzas werden gegeten. Mensen vragen zich wel af of dit aantal haalbaar is, vooral omdat lang niet elk Duits huishouden in die tijd een oven had en vanwege de lange bereidingstijd van de pizza's.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |