abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:53:58 #1
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220944525
Reed zojuist ineens achter een Golf 7 GTI op de snelweg, daarvoor zat nog een slome sufkut die met 100 een vrachtwagen ging inhalen en daarvoor weer een zee van ruimte.... Die Golf blijft er nog vrij rustig onder dacht ik nog, maar die gaat er natuurlijk als een bezetene vandoor zodra die sukkelaar weer naar rechts gaat. Dus ik zet hem alvast in de sportstand en schakel terug in hogere toeren, zodat we als 2 totaalmalloten weg kunnen knallen. Want ik had ook wel zin om even lekker door te halen. Maar eenmaal de weg vrij was, gebeurde er, niets......

Die Golf blijft 110 rijden en gaat naar rechts.
Dus ik kijk zo opzij waar die mocro dan wel mee bezig is, blijkt er een hoofddoekje achter het stuur te zitten _O-

Klacht: Golf GTI die niet aan de verwachtingen voldoet
pindazakje
pi_220944554
Ik had vroeger ook een wagen waarmee ik in Duitsland ooit eens een rit van 60 kilometer in een kwartier afgewerkt had, maar nu ben ik ouder dan 20 en ondanks dat ik nog steeds autoliefhebber ben boeit dat keihard rijden me allemaal niet meer zo. Soms moet je gewoon volwassen worden.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:02:11 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220944573
Vroeger met de motor overal 299 op de teller als het even (net niet) kon _O_
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:07:20 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220944587
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:02 schreef Isdatzo het volgende:
Vroeger met de motor overal 299 op de teller als het even (net niet) kon _O_
Serieus? Maxsnelheid van mijn motor komt daar niet eens bij in de buurt. Zit je dan niet met samengeknepen billen?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 18:09:45 #5
38148 crew  Innisdemon
pi_220944603
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:07 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Serieus? Maxsnelheid van mijn motor komt daar niet eens bij in de buurt. Zit je dan niet met samengeknepen billen?
Dat hoeft niet in je dromen
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:11:24 #6
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220944611
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:09 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Dat hoeft niet in je dromen
De enige keer dat ik droomde over motorrijden werd er niet motor gereden maar zag ik mijn oma met die William ofzo het fucking gras maaien. Zelden zo ongelukkig geweest.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 18:25:40 #7
38148 crew  Innisdemon
pi_220944689
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:11 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
De enige keer dat ik droomde over motorrijden werd er niet motor gereden maar zag ik mijn oma met die William ofzo het fucking gras maaien. Zelden zo ongelukkig geweest.
Lang lang geleden?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:29:48 #8
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220944740
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:25 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Lang lang geleden?
Mwuha, paar jaartjes. Was wel nadat ik mijn motor en rijbewijs kwijt was geraakt volgens mij.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220944746
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had vroeger ook een wagen waarmee ik in Duitsland ooit eens een rit van 60 kilometer in een kwartier afgewerkt had, maar nu ben ik ouder dan 20 en ondanks dat ik nog steeds autoliefhebber ben boeit dat keihard rijden me allemaal niet meer zo. Soms moet je gewoon volwassen worden.
Niet met 260 van Amsterdam naar Maastricht racen
Gratis geld _O_
Gratis benzine _O_
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:31:00 #10
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220944751
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Mwuha, paar jaartjes. Was wel nadat ik mijn motor en rijbewijs kwijt was geraakt volgens mij.
Hoe raak je je motor in godsnaam kwijt, was hij niet gewoon gejat?
pindazakje
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:31:49 #11
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220944759
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Niet met 260 van Amsterdam naar Maastricht racen
Gratis geld _O_
Gratis benzine _O_
Waarom 260 als je ook 450 kunt knallen _O_ _O_
pindazakje
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:53:29 #12
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220944960
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:31 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Hoe raak je je motor in godsnaam kwijt, was hij niet gewoon gejat?
In beslag genomen en daarna verbeurd verklaard.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:30:17 #13
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220945163
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
In beslag genomen en daarna verbeurd verklaard.
Waarom, had je hem verwaarloosd of mishandeld?
pindazakje
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 19:40:19 #14
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220945224
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:30 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Waarom, had je hem verwaarloosd of mishandeld?
Alsof je dit verhaal niet al minstens 10 keer op fok hebt gelezen :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:41:28 #15
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220945233
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:40 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Alsof je dit verhaal niet al minstens 10 keer op fok hebt gelezen :')
Ik ben nogal vergeetachtig en herinner me dit niet.
pindazakje
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 19:42:40 #16
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_220945248
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik ben nogal vergeetachtig en herinner me dit niet.
Meneer had gezopen en is sindsdien verbitterd
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 19:59:20 #17
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220945418
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:42 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Meneer had gezopen en is sindsdien verbitterd
Dan heb je het zelf ook nooit gelezen _O- drank heeft daar helemaal geen invloed op gehad. Het was medicatie, flopmod. Amfetamine in mijn geval.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 21:50:31 #18
38148 crew  Innisdemon
pi_220946199
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:29 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Mwuha, paar jaartjes. Was wel nadat ik mijn motor en rijbewijs kwijt was geraakt volgens mij.
Heb je die ooit teruggevonden?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:06:15 #19
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220946281
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:50 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Heb je die ooit teruggevonden?
Teruggekocht 🤣🤣🤣
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:10:29 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220946302
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:07 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Serieus? Maxsnelheid van mijn motor komt daar niet eens bij in de buurt. Zit je dan niet met samengeknepen billen?
Serieus. Niet met samengeklapt billetjes. Snelheid went snel.

Daarna nog een tijd competitief geracet op de motor.
Huilen dan.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:11:43 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220946313
Uit een vorig leven Bekijk deze YouTube-video
Huilen dan.
  zondag 7 juni 2026 @ 13:13:52 #22
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220977820
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
Uit een vorig leven Bekijk deze YouTube-video
Vette beelden mang, deze man _O_ _O_
pindazakje
  zondag 7 juni 2026 @ 13:23:45 #23
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220977867
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Serieus. Niet met samengeklapt billetjes. Snelheid went snel.

Daarna nog een tijd competitief geracet op de motor.
Snelheid went wel snel, maar overig verkeer doet dat zelden. Op een circuit durf ik het ook wel aan, al zal ik je waarschijnlijk bij lange na niet bij kunnen houden. Op de openbare weg (neem zo'n ghost rider) zie ik het vaker toch als Russisch roulette.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')