abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:15:45 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220946016
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is niet alleen in NL:

[ afbeelding ]

En maar klagen over social media uiteraard :').
Zonder sociaal media hadden ze 100% controle over de berichtgeving en hadden wij dus nooit van Novak gehoord. Daarom haten ze het. Het belet hen om de beeldvorming bij het volk voor 100% te bepalen
The End Times are wild
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:20:50 #52
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220946039
Zoveelste voorbeeld.

Bizar weer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:23:12 #53
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220946052
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Zonder sociaal media hadden ze 100% controle over de berichtgeving en hadden wij dus nooit van Novak gehoord. Daarom haten ze het. Het belet hen om de beeldvorming bij het volk voor 100% te bepalen
Enige die er over berichtte was geenstijl. Rest was muis stil.
Die blanke zal wel een racist zijn. Hij schreeuwt wat maar die met die haatbaard vertelde me dat die blanke een racist is. Ow hij bloedt, boeiend... ik ga op hem zitten en in de boeien slaan.

Fucking hell.
Dit maakt zo boos.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220946101
Je zou je zoon maar zien smeken op het moment dat hij dood gaat in politie boeien terwijl de dader nog zijn broodtrommeltje mag vullen omdat je niet ongevoelig wil zijn richting zijn cultuur omdat je politiek anders wordt afgemaakt door Starmer.

VK is een paar stappen verder dan wij zijn in dit hele omvolkingsproces.. voor schokkend om te zien hoe laks er ook daar zelfs nu nog op gereageerd wordt.
pi_220946163
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef RotatoR het volgende:
Schandalig hoe weinig aandacht dit krijgt vergeleken met de dood van die criminele fentanyl junk.
Geen White Lives Matter demonstraties in Amsterdam onder goedkeurend oog van Femke ditmaal.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:49:21 #56
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220946190
Dat volk loopt schijnbaar ook standaard met messen op zak. Fijne aanvulling op de samenleving :r :r
"Hoka Hey!"
pi_220946194
quote:
De dader bleek een verzameling van twintig messen te hebben. Hij had Nowak vijf keer gestoken, twee keer in de benen, één keer in het gezicht en één keer in de borstkas.
En de politie “zag” dit niet…?

Moeilijk te geloven. Die agent moet worden vervolgd voor moord.
pi_220946228
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:49 schreef matspontius het volgende:
Dat volk loopt schijnbaar ook standaard met messen op zak. Fijne aanvulling op de samenleving :r :r
Samoerai zwaarden gooien ze performatief in de ban om vervolgens aan alle kanten religieuze vrijstellingen te hebben juist voor de mensen die het probleem zijn. Dat krijg je met die linkse act, ze doen zogenaamd wat aan knife crime.
pi_220946231
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:49 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
En de politie “zag” dit niet…?

Moeilijk te geloven. Die agent moet worden vervolgd voor moord.
Chauvin kreeg 22 1/2 jaar.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220946308
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Frankrijk is te soft. Die gaan buigen.
De U.K... ik weet het niet.
Ik dacht dat ze zo'n fanatieke hooligans hadden, maar die moeten toch ook weten waar de azc's en moskeeën staan. Waarom horen we daar zo weinig van?

Als het al gebeurt, dan eerder Duitsland.

En wij?
Wij doen niets.
Geef de Nederlander een volle koelkast en netflixabonnement en hij blijft op de bank zitten.

Totdat zijn eigen dochter de volgende Lisa wordt, maar ja dan is het te laat.
Eigenlijk is Frankrijk al gevallen. Toen Parijs werd vernield overal Moslim jongeren die trots riepen dat hun gelukt was wat Hitler nooit gelukt was. Maar iedereen kijkt weg. Geen kogel verspild en alle grote Franse steden overgenomen. De enige vraag die ons nog rest is, wanneer komen de eerste Islamitische wetsvoorstellen.

[ Bericht 2% gewijzigd door DobbyDobby op 02-06-2026 22:16:47 ]
pi_220946316
Was de jongen zwart geweest dan was de wereld te klein.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:24:05 #62
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220946372
Ik geloof best dat die jongen sowieso dood was gegaan wat de experts ook beamen in de rechtbank.

Maar dat je laatste gedachten zijn "wtf help me in plaats van me te boeien!" is wel vreselijk.
pi_220946411
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:24 schreef Zoddie het volgende:
Ik geloof best dat die jongen sowieso dood was gegaan wat de experts ook beamen in de rechtbank.

Maar dat je laatste gedachten zijn "wtf help me in plaats van me te boeien!" is wel vreselijk.
Gaat voor die ouders altijd de vraag zijn. Wat als de politie capabel was en correct had gehandeld in plaats van handelen naar linkse wenspolitiek. Had hij een vechtende kans gehad? Was hij er nog geweest?
pi_220946422
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:34:39 #65
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220946438
Racisme puur racisme maar dat wil men niet zien.
Komt natuurlijk ook omdat men heel goed het gevaar beseft van het veel te grote percentage aan niet westerse allochtonen in het land. Er is weinig voor nodig om die geweld aan te laten grijpen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:35:10 #66
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220946449
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:12 schreef littlemindy het volgende:
Was de jongen zwart geweest dan was de wereld te klein.
En daar zit het grote probleem. De quasi sacrale status die niet-blanke mensen hebben gekregen in delen van progressieve linkse milieus, waar men blank of Westers te vaak gelijkstelt aan 'onderdrukker' en niet-blank gelijkstelt aan 'onderdrukt'.

Dit is ook de reden dat men wegkijkt van talloze vormen van criminaliteit, homofobie, vrouwonvriendelijkheid of antisemitisme als de daders niet-blank of Westers zijn, waar men staat te schuimbekken van woeden als de daders dit wel zijn.

Het is natuurlijk ook onoverkomelijk dat dit op een gegeven moment gaat resulteren in openlijke discriminatie, dan wel racisme. In de VS heeft men daar al een truc op bedacht door te stellen dat racisme tegenover blanke mensen 'niet kan'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:41:08 #67
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220946508
quote:
Men pikt het niet meer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220946516
quote:
Altijd zo kansloos om te zien hoe ze hun strafblad op het spel zitten voor iets wat niets significants gaat opleveren. Als dit nou de veldslag om Engeland was dan snap ik het nog. Maar voor de videobussen keien gooien naar de politie is niet het beste aanvalsplan.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:44:22 #69
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220946522
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:43 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Altijd zo kansloos om te zien hoe ze hun strafblad op het spel zitten voor iets wat niets significants gaat opleveren. Als dit nou de veldslag om Engeland was dan snap ik het nog. Maar voor de videobussen keien gooien naar de politie is niet het beste aanvalsplan.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220946535
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Apart dat hier nog geen topic over was (geen sneer naar TS) dit is al een tijd het gesprek van de dag in het VK.

Zou kunnen komen omdat de NOS/RTL/NU etc er 0,0 aandacht aan geschonken hebben, het was geen stijf van de fentanyl staande beroepscrimineel natuurlijk, dan is het geen nieuws :).
Jammer dat je de moord op George Floyd moet gebruiken en bagatelliseren om je punt te maken. Iedereen is het erover eens dat de acties van de agenten in kwestie niet kunnen. En naar mijn idee mag deze agent ook strafrechtelijk vervolgd worden zoals bij George Floyd.

Je zorgt er ook mede voor aan de polarisatie door de dood van een jongen waar de politie mede verantwoordelijk voor is te misbruiken om over George Floyd te beginnen en de Nos.
pi_220946538
Digwa de Paki. Een echte Brit.
U MAD?
pi_220946544
twitter


Alles is extreem-rechts tegenwoordig.
pi_220946560
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:47 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jammer dat je de moord op George Floyd moet gebruiken en bagatelliseren om je punt te maken. Iedereen is het erover eens dat de acties van de agenten in kwestie niet kunnen. En naar mijn idee mag deze agent ook strafrechtelijk vervolgd worden zoals bij George Floyd.

Je zorgt er ook mede voor aan de polarisatie door de dood van een jongen waar de politie mede verantwoordelijk voor is te misbruiken om over George Floyd te beginnen.
George Floyd was een crimineel. Hier gaat het om een slachtoffer. Dus dit is nog vele malen erger.
pi_220946566
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:51 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
George Floyd was een crimineel. Hier gaat het om een slachtoffer. Dus dit is nog vele malen erger.
Is iemand die vermoord is geen slachtoffer?
pi_220946568
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Alles is extreem-rechts tegenwoordig.
Of schokkender dat er bij extreemlinks geen ophef is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')