Zonder sociaal media hadden ze 100% controle over de berichtgeving en hadden wij dus nooit van Novak gehoord. Daarom haten ze het. Het belet hen om de beeldvorming bij het volk voor 100% te bepalenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet alleen in NL:
[ afbeelding ]
En maar klagen over social media uiteraard.
Enige die er over berichtte was geenstijl. Rest was muis stil.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zonder sociaal media hadden ze 100% controle over de berichtgeving en hadden wij dus nooit van Novak gehoord. Daarom haten ze het. Het belet hen om de beeldvorming bij het volk voor 100% te bepalen
Geen White Lives Matter demonstraties in Amsterdam onder goedkeurend oog van Femke ditmaal.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:49 schreef RotatoR het volgende:
Schandalig hoe weinig aandacht dit krijgt vergeleken met de dood van die criminele fentanyl junk.
En de politie “zag” dit niet…?quote:De dader bleek een verzameling van twintig messen te hebben. Hij had Nowak vijf keer gestoken, twee keer in de benen, één keer in het gezicht en één keer in de borstkas.
Samoerai zwaarden gooien ze performatief in de ban om vervolgens aan alle kanten religieuze vrijstellingen te hebben juist voor de mensen die het probleem zijn. Dat krijg je met die linkse act, ze doen zogenaamd wat aan knife crime.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:49 schreef matspontius het volgende:
Dat volk loopt schijnbaar ook standaard met messen op zak. Fijne aanvulling op de samenleving![]()
Chauvin kreeg 22 1/2 jaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:49 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
En de politie “zag” dit niet…?
Moeilijk te geloven. Die agent moet worden vervolgd voor moord.
Eigenlijk is Frankrijk al gevallen. Toen Parijs werd vernield overal Moslim jongeren die trots riepen dat hun gelukt was wat Hitler nooit gelukt was. Maar iedereen kijkt weg. Geen kogel verspild en alle grote Franse steden overgenomen. De enige vraag die ons nog rest is, wanneer komen de eerste Islamitische wetsvoorstellen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:46 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Frankrijk is te soft. Die gaan buigen.
De U.K... ik weet het niet.
Ik dacht dat ze zo'n fanatieke hooligans hadden, maar die moeten toch ook weten waar de azc's en moskeeën staan. Waarom horen we daar zo weinig van?
Als het al gebeurt, dan eerder Duitsland.
En wij?
Wij doen niets.
Geef de Nederlander een volle koelkast en netflixabonnement en hij blijft op de bank zitten.
Totdat zijn eigen dochter de volgende Lisa wordt, maar ja dan is het te laat.
Gaat voor die ouders altijd de vraag zijn. Wat als de politie capabel was en correct had gehandeld in plaats van handelen naar linkse wenspolitiek. Had hij een vechtende kans gehad? Was hij er nog geweest?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:24 schreef Zoddie het volgende:
Ik geloof best dat die jongen sowieso dood was gegaan wat de experts ook beamen in de rechtbank.
Maar dat je laatste gedachten zijn "wtf help me in plaats van me te boeien!" is wel vreselijk.
En daar zit het grote probleem. De quasi sacrale status die niet-blanke mensen hebben gekregen in delen van progressieve linkse milieus, waar men blank of Westers te vaak gelijkstelt aan 'onderdrukker' en niet-blank gelijkstelt aan 'onderdrukt'.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:12 schreef littlemindy het volgende:
Was de jongen zwart geweest dan was de wereld te klein.
Men pikt het niet meer.quote:
Altijd zo kansloos om te zien hoe ze hun strafblad op het spel zitten voor iets wat niets significants gaat opleveren. Als dit nou de veldslag om Engeland was dan snap ik het nog. Maar voor de videobussen keien gooien naar de politie is niet het beste aanvalsplan.quote:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Altijd zo kansloos om te zien hoe ze hun strafblad op het spel zitten voor iets wat niets significants gaat opleveren. Als dit nou de veldslag om Engeland was dan snap ik het nog. Maar voor de videobussen keien gooien naar de politie is niet het beste aanvalsplan.
Jammer dat je de moord op George Floyd moet gebruiken en bagatelliseren om je punt te maken. Iedereen is het erover eens dat de acties van de agenten in kwestie niet kunnen. En naar mijn idee mag deze agent ook strafrechtelijk vervolgd worden zoals bij George Floyd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef HeatWave het volgende:
Apart dat hier nog geen topic over was (geen sneer naar TS) dit is al een tijd het gesprek van de dag in het VK.
Zou kunnen komen omdat de NOS/RTL/NU etc er 0,0 aandacht aan geschonken hebben, het was geen stijf van de fentanyl staande beroepscrimineel natuurlijk, dan is het geen nieuws.
George Floyd was een crimineel. Hier gaat het om een slachtoffer. Dus dit is nog vele malen erger.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:47 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Jammer dat je de moord op George Floyd moet gebruiken en bagatelliseren om je punt te maken. Iedereen is het erover eens dat de acties van de agenten in kwestie niet kunnen. En naar mijn idee mag deze agent ook strafrechtelijk vervolgd worden zoals bij George Floyd.
Je zorgt er ook mede voor aan de polarisatie door de dood van een jongen waar de politie mede verantwoordelijk voor is te misbruiken om over George Floyd te beginnen.
Is iemand die vermoord is geen slachtoffer?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
George Floyd was een crimineel. Hier gaat het om een slachtoffer. Dus dit is nog vele malen erger.
Of schokkender dat er bij extreemlinks geen ophef is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Alles is extreem-rechts tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |