abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220943990
Bekijk deze YouTube-video

Ik vind het gewoon een beetje nichterig hoe hij overkomt en hoe hij zegt dat hij een vrouw wil die hem gehoorzaamt en 10 kinderen om zijn legacy veilig te stellen, alsof ik de legacy van mijn opa's aan het veiligstellen ben, niemand wordt toch herinnerd omdat hij kinderen heeft gehad? Wat denken jullie is hij stiekem een beetje een kasthomootje of niet? En daarom zo gefrustreerd.
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 16:34:55 #2
441859 crew  Lenny77
pi_220944026
Mees heten :')

Met zo een kop een gehoorzame vrouw willen :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker dinsdag 2 juni 2026 @ 16:37:52 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220944048
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:34 schreef Lenny77 het volgende:
Mees heten :')

Met zo een kop een gehoorzame vrouw willen :')
Mag hij toch gewoon willen? _O-

Ik wil ook weleens wat. :+
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 17:02:01 #4
441859 crew  Lenny77
pi_220944193
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:37 schreef maily het volgende:

[..]
Mag hij toch gewoon willen? _O-

Ik wil ook weleens wat. :+
Mja das dan ook weer waar :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220944241
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:34 schreef Lenny77 het volgende:
Mees heten :')

Met zo een kop een gehoorzame vrouw willen :')
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mees_Toxopeus

Een oud-nederlandse naam. En die Mees was zeker geen kasthomo. ;)
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 17:12:06 #6
441859 crew  Lenny77
pi_220944259
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef OllieA het volgende:

[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mees_Toxopeus

Een oud-nederlandse naam. En die Mees was zeker geen kasthomo. ;)
De naam Mees klinkt erg vrouwelijk :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker dinsdag 2 juni 2026 @ 17:18:28 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220944303
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
De naam Mees klinkt erg vrouwelijk :@
:wtf:
Ben je niet in de war met Merel?
Mees is in Nederland toch echt een bekende jongensnaam.
pi_220944391
Mijn autocorrect maakt van kasthomo: katholiek.
Als je dan de eerste vijf minuten van dit Gebabbel bekijkt is dat wel erg grappig. Onze finfluencer-mees is namelijk sinds een paar jaar weer helemaal 'back' als katholiek. In Monaco.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:45:10 #9
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220944469
Ik las in een ander topic over Mees fucking Wijnants. Schijnt een hele grote te zijn.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220944632
Geen vogelnaam hebben :')

Groetjes van raaf
  dinsdag 2 juni 2026 @ 18:52:09 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220944949
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:34 schreef Lenny77 het volgende:
Mees heten :')

Met zo een kop een gehoorzame vrouw willen :')
Voor jouw doen een heftige reactie. :{
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 19:17:39 #12
441859 crew  Lenny77
pi_220945111
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Voor jouw doen een heftige reactie. :{
Klb modus :@ :@ :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 19:18:12 #13
441859 crew  Lenny77
pi_220945114
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:18 schreef maily het volgende:

[..]
:wtf:
Ben je niet in de war met Merel?
Mees is in Nederland toch echt een bekende jongensnaam.
Hier heet geen enkele man Mees :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220945119
Zie de laatste tijd alleen maar van die AI complot drek van deze kneus voorbij komen op de socials
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:59:59 #15
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220945938
Hoe kom je in 's hemelsnaam bij filmpjes van zo'n nobuddy
Laffe huichelaar
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:02:24 #16
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220945951
Het trieste is ook dat zelfbenoemde alfamannen ervoor zorgen dat de bankrekening van deze kleuter vol blijft stromen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220945985
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Hoe kom je in 's hemelsnaam bij filmpjes van zo'n nobuddy
Krijg ik te zien van het algoritme, denk omdat ik een alfa-man ben
pi_220946068
Lachuh kerel.. beetje apart soms.. maar wel ok
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220947622
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 18:16 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Geen vogelnaam hebben :')

Groetjes van raaf
Mee eens.

Groetjes van Vale Gier
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_220947825
Wat een debieltje is dit dan :')
OH NOES!!!!1*&@@!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')