Nou dat!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maar ook gewoon een foto waarvan ze weet dat er reacties komen en dan zeggen dat met positief moet zijn.. ik vind het eigenlijk best walgelijk dat je probeert te triggeren over die jongen zijn rug
Die boeken wil niemand hebben🫣quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣😂 zou ik ook doen en stickers op dat geklieder 😂🤣 maar tja... uit protest ga ik zo een boek hier in de minibieb om de hoek zetten... zonder stempels en "niet verkopen" er niet in gekalkt... gewoon zodat iemand er fijn mee kan doen wat hij/zij wilt 👍
Net zoals ze zegt dat alles een keuze is. Heeft zij inderdaad ook de keuze gemaakt om niet te werken maar wel te zeuren en als een jaloerse troela te gedragen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:41 schreef Moondance het volgende:
Sorry hier komt even een Sanneke rant:
Ik snap dat verhaal over de slaapjes niet. Want volgens Sanneke dacht ze altijd ja van 2 naar 1 slaapje dat doe je gewoon even, maar dat is echt niet zo hoor!!! Zij liep daar heel erg mee te strugglen. Vervolgens vertelt ze echter dat ie 1x uit logeren ging en het geregeld was. Waar heb je dan precies mee gestruggled? Blijkbaar was het dus wel makkelijk te regelen.
Ze geeft aan nooit dutjes met haar kind mee te doen. Je zit de hele dag met je zuignap op de bank, waarom zou je ook nog dutjes moeten doen?!
En nee Sanneke, we kunnen in Nederland niet allemaal op de bank gaan zitten en je partner een minder betaalde baan laten nemen zodat je recht hebt op een sociale huurwoning en toeslagen. Dan zou de maatschappij failliet gaan, nog los van dat het niet zoveel sociale huurwoningen beschikbaar zijn.
Sowieso is zij toch nooit officieel afgekeurd? Ze heeft toch gewoon zelf besloten dat ze vanwege haar autisme niet kan werken?
Beetje profiteren van de verzorgingsstaat en dan ook nog tegen anderen zeggen “ja zo kan je het ook gewoon doen hoor”
😂😂quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:38 schreef Moppie1982 het volgende:
En Flip is ziek!! Hoera DBM heeft weer een natte broek hoor
Ik heb m toevallig net opgezocht, dus nog wel zichtbaar. AM heeft echt een enorm blok voor haar kop. S heeft haar getekend zo als ze is, en dan zeggen dat dat geen compliment is. Hoe blind ben je??quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:40 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Ik wilde effe kijken naar suus haar tekening, maar hij is verwijderd. AM was zeker vergeten
MG te te blokkeren. (vaderdag)
L zit trouwens heel FamilieGeerts-unlike met lange tanden te eten.
En ze vindt de telefoon in haar hand ook geen compliment. Tsja dat is ook zoals het is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:18 schreef Earring het volgende:
[..]
En als Suus op die tekening Lot boos tekent moet dat aangepast van AM.
Lot kijkt ook meestal boos dus ik snap Suus wel.
En AM altijd zeuren over schoolfoto’s die geposeerd zijn. Nu is het zoals ze is en dan mag het weer niet. Want ja, het is Lotje hè
Dat is het enige juiste antwoord.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een klap van de molen? Ze is blijven staan toen de wieken bleven draaien. Klap op klap op klap.
Dit gebeurt natuurlijk wel in elk gezin waarin maar 1 iemand werkt. En dit vind ik op zich niet raar. Het zou pas gek zijn als je je handje op moet houden bij je partner en voor alles toestemming moet vragen. Dat is de keus die je maakt als er maar 1 verdient.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Weet je... Sanneke die niet werkt maar door Dion zijn inkomen geen bijstand krijgt en beweert rond te kunnen komen 👍 helemaal priem! Ik zou gek worden van een collega zoals zij!
Maar dat ze geld uitgeeft alsof het door haar verdient is.. zeurt over van alles en tikkies blijft vragen.. daar vind ik wel wat van!
Dat je met weinig wilt leven 👍 maar dat wilt Sanneke niet.. ze wilt alles hebben maar niets ervoor doen! Dat irriteert
Dit ben ik met je eens, als dit je keuze is dan is het net zo goed gezamelijk geld als wanneer 2 mensen verdienen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:09 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dit gebeurt natuurlijk wel in elk gezin waarin maar 1 iemand werkt. En dit vind ik op zich niet raar. Het zou pas gek zijn als je je handje op moet houden bij je partner en voor alles toestemming moet vragen. Dat is de keus die je maakt als er maar 1 verdient.
Ik denk dat dat daar genoeg binnenkomt. En ik hoop maar dat ze geen geld uitgeeft dat er niet is. Verder zal het mij een rotzorg zijn waaraan ze het uitgeeft en dat klagen? Tsja dat is het enige waardoor ze ‘content’ kan maken. Er gebeurt immers werkelijk niets in haar leven. 😁
Echt? Dan ga ik nog keer het aantal views omhoog stuwen 😬 ... effe kijken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:55 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik heb m toevallig net opgezocht, dus nog wel zichtbaar. AM heeft echt een enorm blok voor haar kop. S heeft haar getekend zo als ze is, en dan zeggen dat dat geen compliment is. Hoe blind ben je??
Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:07 schreef Fliennepien het volgende:
Ik citeer even Sannekes post van Threads 🙄
Ze vergeet ook dat de mensen die wel beiden werken en twee auto’s voor de deur hebben háár toeslagen betalen.quote:Ze vergeet voor het gemak nog even de sociale huurwoning en alle toeslagen te vermelden die ze krijgen.
Ja ze is er al een week lang over aan het pruilenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:33 schreef Lovelii2026 het volgende:
Lotte kan echt geen kritiek hebben nu weer een filmpje dat verandering groei zou moeten zijn.. zo kan je alles wel weg redeneer
Ze hebben 2 studiedagen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Jaaa flip ook weer ziek!!
Maar uhm... ze hadden gisteren lekker gespeeld en vandaag lekker relax en een stukje wandelen 🤔 is het daar nu nogsteeds vakantie dan?
En dacht dat de flipperdeflapjes niet ziek werden in vakanties?? (Wat mij doet vermoeden dat ze gewoon weer fijn ziekgemeld staan)
Ze vergeet even te melden dat ze zo’n ¤750 per maand toeslagen ontvangt, opgebracht door diezelfde mensen die zo stom zijn om te werken en niet hun levensstijl nadoen. En die peuterspeelzaal waar ze het over heeft gaat ook haar welgeteld 0 hele euro’s kosten als je op de website kijkt. Voor M wel heel fijn als dat zou starten zodat hij zich kan ontwikkelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:47 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ik in een luxe positie zit omdat ik niet hoef te werken. Ik zou het allerliefst willen werken maar na jaren tegen van alles aanlopen door mijn autisme, kan ik niet de juiste plek vinden. Ja, het is een luxe dat mijn partner voor ons financieel zorgt. Maar het is ook letterlijk een keuze. Jij kan net zo goed rondkomen van een inkomen. Dan heb je alleen geen koophuis, 2 auto’s en verre reizen. Iedereen kan precies dezelfde keuze maken als ons.
[..]
Ze vergeet ook dat de mensen die wel beiden werken en twee auto’s voor de deur hebben háár toeslagen betalen.
Ik walg echt van haar uitspraken
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:30 schreef Uiltje25 het volgende:
Pff, ik lees altijd mee, maar nu wil ik hier toch ook wel even wat over Sanneke zeggen (omdat ze me uiteraard allang heeft geblokkeerd op insta). Ze zegt dat ze niet kan werken vanwege haar autisme en dat ze daarom thuis zit, maar dat is gewoon onzin. Ook ik heb na meerdere mislukte pogingen op dit moment geen werk, vanwege autisme. Ik blijf alleen niet thuis zitten, ik heb 3 dagdelen dagbesteding vanuit de WMO en op die dagbesteding heb ik dus contact met volwassenen. Wanneer ik er aan toe ben ga ik samen met een jobcoach uitzoeken wat voor werk ik wél kan doen met de juiste aanpassingen. Wat super dat je je zo inzet, en hulp hebt van een jobcoach! Kan ik alleen maar respect voor hebben 👏🏽 Dat doe je heel goed!! Ook als je autisme hebt is er zoveel meer mogelijk dan thuiszitten in je eenzame bubbel.
Ja precies, dat bedoel ik. Ze zou zich kapot moeten schamen met haar uitspraken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:09 schreef Stillemeelezer het volgende:
[..]
Ze vergeet even te melden dat ze zo’n ¤750 per maand toeslagen ontvangt, opgebracht door diezelfde mensen die zo stom zijn om te werken en niet hun levensstijl nadoen. En die peuterspeelzaal waar ze het over heeft gaat ook haar welgeteld 0 hele euro’s kosten als je op de website kijkt. Voor M wel heel fijn als dat zou starten zodat hij zich kan ontwikkelen.
Kan ze meteen weer een zielige post plaatsen dat t zo sneu is dat ze altijd ziek zijn met leuke dingen en dat zorgkinderen een zwaar leven hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:01 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 studiedagen.
Voordeel dat flip ziek is is dat ze dan ook een excuus heeft om die ene 1 dag van de avond4daagse ook niet te lopen.
Maar dat is wel ff meer dan een bijdrage, ik vond kinderopvang wel serieus geld kosten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Die toeslag krijg je als beide ouders werken en tja....
Mijn kinderen gingen ook in de oude regeling. Ik betaalde toen rond de 120 p/m, ouders met bijstand nog geen 10. Er was toen nog geen KOT voor de peuterspeelzaal en het bedrag per dagdeel was inkomensafhankelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:20 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Maar dat is wel ff meer dan een bijdrage, ik vond kinderopvang wel serieus geld kosten.
Mijn kind ging nog in oude regeling naar psz, kostte 40 euro pm ofzo, echt heel weinig. Toen ging het over op kinderopvang en werd het onbetaalbaar (want ik werkte niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |