SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Welkom bij de boomers club.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Nee en officieus ook nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Verhipquote:Van Dale beschrijft jongeren als personen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar.
Oudere jongere? Waar ligt de grens? Ik voel me ook nog jong. Soms.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Zo'n column had ik niet verwacht van jouquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:57 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eren-maken~a6df1b04/
Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS): Rekent alle personen van \(0\) tot en met \(25\) jaar tot deze groep.quote:
Angela de Jong vindt zich heel wat.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Ik denk dat mijn columns niet geschikt zouden zijn voor het AD.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angelaquote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis.
Nu pas?quote:
Dat is wel heel laag.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela
Ik ook. Ik kon wel lachen om dat fittie tussen haar en andere vrouw bij Rtl Tonight. Jammer dat Leonie ter Braak de presentatrice was, want Beau van Erven Dorens had vuurtje nog wel opgestookt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |