abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220942353


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 12:58:25 #2
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942366
Verkoeling *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 12:58:50 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942376
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 2 juni 2026 @ 12:59:26 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220942387
het woordje af mist in de TT
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:01:55 #5
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220942430
Lieve overheid, ga alsjeblieft huizen bouwen :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:02:41 #6
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942450
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Welkom bij de boomers club.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942457
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Nee en officieus ook niet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juni 2026 @ 13:04:11 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220942479
quote:
Van Dale beschrijft jongeren als personen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar.
Verhip :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:06:48 #9
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942514
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Oudere jongere? Waar ligt de grens? Ik voel me ook nog jong. Soms.
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:07:03 #10
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942517
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verhip :{
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis. :')
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:04 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942532
quote:
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:26 #12
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942536
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verhip :{
Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS): Rekent alle personen van \(0\) tot en met \(25\) jaar tot deze groep.


Wereldgezondheidsorganisatie (WHO): Hanteert \(15\) tot \(24\) jaar voor 'jongeren' en \(10\) tot \(19\) jaar voor 'adolescenten'.


Nederlands Jeugdinstituut (NJi): Bestempelt de fase van adolescentie en jongvolwassenheid voornamelijk als de periode tussen \(16\) en \(27\) jaar.

Aldus Google
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:08:41 #13
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942538
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Angela de Jong vindt zich heel wat.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942539
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Verhip :{
Dat was toch altijd 27? Want dan verliepen de jongerenkortingen.
Tap tap tap
pi_220942542
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Ik denk dat mijn columns niet geschikt zouden zijn voor het AD.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:09:53 #16
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Angela de Jong vindt zich heel wat.
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:10:55 #17
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942549
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Angela de Jong vindt zich heel wat.
Ik ben zo klaar met dat mens. :')
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:13:03 #18
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220942562
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:07 schreef Q. het volgende:

[..]
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis. :')
Nu pas?

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]
Ik ben zo klaar met dat mens. :')
Nu pas?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:13:06 #19
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942564
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela :@
Dat is wel heel laag. :{w
For great justice!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:13:19 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942568
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Nu pas?

Ik ben altijd een beetje traag van begrip. :7
For great justice!
  Moderator dinsdag 2 juni 2026 @ 13:14:22 #21
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220942576
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:10 schreef Q. het volgende:

[..]
Ik ben zo klaar met dat mens. :')
Ik ook. Ik kon wel lachen om dat fittie tussen haar en andere vrouw bij Rtl Tonight. Jammer dat Leonie ter Braak de presentatrice was, want Beau van Erven Dorens had vuurtje nog wel opgestookt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220942580
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:13 schreef Q. het volgende:

[..]
Dat is wel heel laag. :{w
Gemeen zijn ze hier he.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 13:15:06 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220942582
TT :{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:15:34 #24
141482 Q.
JurassiQ
pi_220942586
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Gemeen zijn ze hier he.
Ik snap niet wat je hier nog doet.
For great justice!
  Redactie Frontpage dinsdag 2 juni 2026 @ 13:17:46 #25
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220942617
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')