SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Welkom bij de boomers club.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Officieel val ik niet onder jongeren meer toch?
Nee en officieus ook nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Verhipquote:Van Dale beschrijft jongeren als personen in de leeftijd van 16 tot 30 jaar.
Oudere jongere? Waar ligt de grens? Ik voel me ook nog jong. Soms.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:58 schreef Nattekat het volgende:
Zo'n column had ik niet verwacht van jouquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:57 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eren-maken~a6df1b04/
Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS): Rekent alle personen van \(0\) tot en met \(25\) jaar tot deze groep.quote:
Angela de Jong vindt zich heel wat.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Ik denk dat mijn columns niet geschikt zouden zijn voor het AD.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n column had ik niet verwacht van jou
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angelaquote:
Nu pas?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis.
Nu pas?quote:
Dat is wel heel laag.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela
Ik ook. Ik kon wel lachen om dat fittie tussen haar en andere vrouw bij Rtl Tonight. Jammer dat Leonie ter Braak de presentatrice was, want Beau van Erven Dorens had vuurtje nog wel opgestookt.quote:
Ik heb me er al toch eens voor verontschuldigdquote:
Bij ons was Angela ooit het mooiste meisje van de klasquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maakte CL vroeger nog wel eens uit voor Angela
ik oefen regelmatig idd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
Ja over het algemeen is elke definitie tot 25-27 behalve die van Van Dalequote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was toch altijd 27? Want dan verliepen de jongerenkortingen.
Met kinderen?quote:
Eerst trouwen!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:18 schreef dud0r het volgende:
Goede TT. ben dan wel geen jongere meer maar heb vanochtend nog even geoefend met kinderen maken.
huehuehue
Geen kinderen hebben FTW!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
Slapeloze nachten, koppijn, geldzorgen, matige vakanties?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug.
Ze was bij ons niet de mooiste maar kwam wel in de buurt. En het zit niet in de naam want ooit een medewerker gehad maar die was niet eens moeders mooiste.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij ons was Angela ooit het mooiste meisje van de klasDaar was iedereen verliefd op.
voor het oefenen hoeft dat toch nietquote:
ik ben ook wel toe aan een dutjequote:
Enjoyquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Seks met Angela, wie kent dat programma nog ?
en ons hier laten omvolken zeker.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Maar ze vergeten bij zulk soort dingen altijd te melden dat de beste oplossing voor heel de klimaatcrisis en dergelijke gewoon simpelweg minder kinderen maken is. Minder mensen = minder grondstoffen en uitstoot.
Dit tokkieland vraagt er om om omvolkt te worden. Helaas zijn het juist de tokkies die konijntje spelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en ons hier laten omvolken zeker.
Gewoon zorgen dat heel de wereldpopulatie daalt, dan is dat probleem ook gelijk opgelostquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en ons hier laten omvolken zeker.
Gewoon kernoorlog er over heen en alle problemen zijn opgelost.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat heel de wereldpopulatie daalt, dan is dat probleem ook gelijk opgelost
In die kaart met geboortecijfer is er wel een vrij duidelijke lijn te zien met een hoger getal in de biblebeltquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit tokkieland vraagt er om om omvolkt te worden. Helaas zijn het juist de tokkies die konijntje spelen.
Ja ik wilde eigenlijk de wat meer humane en duurzame oplossing van gewoon minder kinderen maken voorstellenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon kernoorlog er over heen en alle problemen zijn opgelost.
Boks.quote:
quote:
quote:
Die had ik op m'n 16e alquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik geen jongere meer. Tijd voor mn midlife-crisis.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht
[ afbeelding ]
M'n favoriete kersttruiquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Kwam net een vrachtwagen tegen van Gruber logistic, dan was dit natuurlijk het eerste waar ik aan dacht
[ afbeelding ]
Boooooooooring.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde eigenlijk de wat meer humane en duurzame oplossing van gewoon minder kinderen maken voorstellen
oh.quote:
quote:Freesmij wordt geleid door Henk Vreeswijk
Hij was slim genoeg om het geen Vreesmij te gaan noemenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:43 schreef LTVDK het volgende:
Vorige week kwam ik ook deze vrachtwagen tegen bij een weg waar ze het asfalt aan het wegfrezen waren
[ afbeelding ]
[..]
Daarom is deze boomer niet zuur, maar bitterzoet en trouwe EU aanhangerquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo 5 dagen doet een Duitser niks met mijn cardmarket bestelling, gisteren nog berichtje gestuurd of die mij niet vergeet (ik kon zien dat anderen wel de hele week van alles binnen kregen) en geen reactie. Ik druk vandaag op annuleren en binnen 2 uur is het geaccepteerd door de verkoper.
Doe maar weer woke.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom is deze boomer niet zuur, maar bitterzoet en trouwe EU aanhanger
Waarschijnlijk. Zeker maar 1 kaart?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Die had er volgens mij gewoon geen zin in ofzo.
Ja voor 8 euro.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Zeker maar 1 kaart?
Zonder Schengen had ik niet de supranationale slettebak uit kunnen hangen op Maltaquote:
quote:OPROEP aan alle lineaire tv zenders en tv producenten. Regel een meeting met camera’s waarbij Angela de KutJong en ik een halve dag opgesloten worden. Voor de duidelijkheid: Ik heb een prachtig leven met tennis tekenen een podcast en mooie jonge vrouwen en verder weinig tot geen behoefte meer om aan tv programma’s mee te werken maar voor deze afschuwelijke vrouw met haar nog afschuwelijkere stem en wanstaltige meningen wil ik graag een uitzondering maken. Geef mij aub de kans om haar 1 x verbaal zo kapot te maken zodat ze daarna minstens 3 jaar haar domme muil houdt op tv. Ik doe dit desnoods als vrijwilliger. En voor de mensen die weten hoe gek ik op geld ben zegt dit genoeg. Regel die shit en help de media te verlossen van burgertrutje angela.
quote:
Dan had je nog gewoon lekker in de Achterhoek gewoond.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonder Schengen had ik niet de supranationale slettebak uit kunnen hangen op MaltaGood days, internationalist tot in de kist.
Ja zou je denken van wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich is dat nog wel de moeite.
Zou wel heel grappig zijn als ze dan de poulefase niet doorkomenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de voetbalpoule op het werk ben ik bezig met het invullen van alle poulewedstrijden. 👀
Maar in wat voor lollerpoule zit Spanje nou weer. Tegenstanders als Saoedi Arabië, Kaapverdische eilanden en Uruguay.
Wat is dit nu weerquote:
Ik was het niet hoorquote:
Brommers kiek'n en angoanquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan had je nog gewoon lekker in de Achterhoek gewoond.
Vroeger, toen alles beter was.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:54 schreef Barbusse het volgende:
En ja, ik had vroegah in een ander leven een Zunndapje
Droog. Zonnetje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:54 schreef kree het volgende:
weet niet hoe bij jullie, maar dikke regen hier
TOEN WE NOG PIEKTEN, Q! TOEN WE PIEKTEN!quote:
Dan moet je wel heel erg je best doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel heel grappig zijn als ze dan de poulefase niet doorkomen
TOEN HADDEN WE NOG GULDENS, BARB! GULDENS! DAT HEBBEN ZE ALLEMAAL VAN ONS AFGEPAKT!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TOEN WE NOG PIEKTEN, Q! TOEN WE PIEKTEN!
Echt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We wisten niet hoe goed we het hadden.
De brugklas was ook kut.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen
Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
TOEN HADDEN WE NOG GULDENS, BARB! GULDENS! DAT HEBBEN ZE ALLEMAAL VAN ONS AFGEPAKT!![]()
![]()
Ik kan Scheveningen ook niet meer zienquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan Scheveningen niet meer zien, flinke bui.
Hallo nattekittenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb thuis gewoon een rode knop waarmee ik m'n leven kan resetten naar de brugklas. Perfect om de midlifecrisis te ontlopen
Ik heb Scheveningen nooit kunnen zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan Scheveningen ook niet meer zien
Mijn middelbare schooltijd was kut.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik ook niet vanuit hierquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb Scheveningen nooit kunnen zien.
quote:
Was voor mij de voornaamste reden om op m'n 17e te solliciteren bij de marinequote:
Jullie hebben last van het seniorencomplexquote:
"a paid vacation in a foreign land"quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was voor mij de voornaamste reden om op m'n 17e te solliciteren bij de marineJust to get as far away as possible
Zeg snotkind, beetje respect jaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie hebben last van het seniorencomplex
phpdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie hebben last van het seniorencomplex
Rent Loopt op het gemakje weg in korte broekquote:
Heb ik ruim 16 jaar geleden voor getekend. Geen centje spijt vanquote:
Als snotkind mag jij een korte broek dragen en weglopen. Wel voor donker thuis zijn dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rent Loopt op het gemakje weg in korte broek
Volgens mij miste je de Bolland & Bolland referentiequote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ik ruim 16 jaar geleden voor getekend. Geen centje spijt van
opa verteldquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij miste je de Bolland & Bolland referentie
Komt met de leeftijd he?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij miste je de Bolland & Bolland referentie
Ja ik denk dat kent ie nog wel uit zijn jeugdquote:
penalty'squote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Poule ingevuld. Komen Nederland en Zweden precies op gelijk aantal punten en gelijk doelsaldo.
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik denk dat kent ie nog wel uit zijn jeugd
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:De originele versie van Bolland & Bolland werd in november 1981
Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken. Ik ga niet klikken.quote:
ik heb oranjekoek, maar ze zijn roze dus daar neem ik ook twee van straksquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koekje gepakt.
Zijn koekjes uit Bastenaken, dus twee van gepakt.
Que?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Och jezus weer sterke mariniersverhalen van de commando's?
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb oranjekoek, maar ze zijn roze dus daar neem ik ook twee van straks
met slagroom!quote:
Je onderschat de kracht van levenservaringquote:
Nou, kom maar op met die tweede ronde danquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van levenservaring
Als je een tweede ronde kan doen, zal die er heel anders uit zien.
Zal de afspraak voor je inschietenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met die tweede ronde dan
/carequote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Denk wel dat ik me uiteindelijk absoluut de tyfus zou vervelen, maar details
Muito abrigado, senorquote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:30 schreef Ama het volgende:
Gingen ze mijn fietssleutels in de put gooien enz.
Ja hadden we een tijd geleden ook, geen idee meer wie dat was eigenlijk. Niemand nam het serieus, iedereen wist ook dat het van A tot Z onzin was maar hij ging maar doorquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:30 schreef Ama het volgende:
Gingen ze mijn fietssleutels in de put gooien enz.
Op dinsdag 2 juni 2026 14:31 schreef Ama het volgende:
Geen stoere verhalen hier, ik was slechts kokkiequote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hadden we een tijd geleden ook, geen idee meer wie dat was eigenlijk. Niemand nam het serieus, iedereen wist ook dat het van A tot Z onzin was maar hij ging maar door![]()
Kostelijk.
quote:
Heeft een tijdje geduurd voor ik leerde om ook een grote bek terug te geven.quote:
quote:Heineken lanceert de Pilsjama: het ludieke kom-je-bed-uit-tenue voor voetbalfans die in stijl opstaan voor Oranje. Verkrijgbaar in een 8-pack bij diverse supermarkten.
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend?quote:
Kan ik me voorstellen. Gepest worden kan serieus traumatiserend zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Heeft een tijdje geduurd voor ik leerde om ook een grote bek terug te geven.
Kunnen ze tegenwoordig nou echt niks leuks en origineels meer verzinnen voor WK's?quote:
ja dan heb je je pilsjama ook aanquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend?
Goed moment voor een pyjama toch als je thuis zit.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Heineken hebben ze niet door dat de wedstrijden in de avond en nacht zijn ipv in de vroege ochtend?
Wil je echt wakker worden met een bierpis reclame?quote:
jaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot van bol is ook geen helder licht of wel.
Probeer die van DHL eensquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot van bol is ook geen helder licht of wel.
Very..... bright. Very.... very colorful!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:40 schreef LTVDK het volgende:
Nu zit ik wel in de cynische opbeurende koude oorlog hits
Bekijk deze YouTube-video
*quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Chatbot is ook geen helder licht of wel.
oke Hansquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
En nu stopt de vrachtwagen van Gruber voor mijn deur, ik heb toch niks verkeerds gezegd
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:47 schreef LTVDK het volgende:
En nu stopt de vrachtwagen van Gruber voor mijn deur, ik heb toch niks verkeerds gezegd
Yippie Ka Jay.quote:
waar ze boete voor kregen van Nl staat. alsof dat gaat helpenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van postnl loopt al vast na 3 vragen
Daar heb ik als vuige buut'lander gelukkig niks mee te makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van postnl loopt al vast na 3 vragen
Hmmm.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik als vuige buut'lander gelukkig niks mee te maken
Ik ben inmiddels weer thuis op mn vaste thuisflexplek.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:15 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in werk, dus ik denk dat ik het voor gezien ga houden vandaag. @:Q. zit op z'n vaste flexwerkplek, dus die kan de zaken waarnemen.
Gelukkig zit ik op straatniveau en niet bovenop Nakatomi plazaquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rip aan je nabestaanden. Je was okay. Relatief.
Zodra ik eenmaal was blijven zitten was het 100x beter. Pro-tip: blijf zitten.quote:
But now you're missing out of the company Christmas partyquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik op straatniveau en niet bovenop Nakatomi plaza
DAT VERTEL JE ME NUquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ik eenmaal was blijven zitten was het 100x beter. Pro-tip: blijf zitten.
ik denk ook altijd dat ik de wereld beter kan makenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra ik eenmaal was blijven zitten was het 100x beter. Pro-tip: blijf zitten.
droog hier weer nu in Katwijk, maar komt nog wat erna denk.quote:
Jaaaa, meeeet, eeeeen....quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze tegenwoordig nou echt niks leuks en origineels meer verzinnen voor WK's?
Die kunnen ECHT goed busjes verplaatsen manquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:52 schreef kree het volgende:
je zou maar pakket bezorger zijn he? ik ben ervan overtuigd dat die te veel uitgebuit worden nl.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kunnen ECHT goed busjes verplaatsen man
tja. naja ik denk tis kut beroep.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kunnen ECHT goed busjes verplaatsen man
Kun je niet gewoon vragen om een mens?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal klaar met die chat. Ik heb gezegd dat ik het nog via de school ga proberen en anderd de incasso ga storneren.
Ookal heb ik die rechten helemaal niet.
Daar chatten ik al mee. Want die hot die snapt echt werkelijk helemaal niks.quote:
jezelf je opnaaien en het opdrijven is meestal niet goed idee. Ik zeg dit uit ervaringquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Helemaal klaar met die chat. Ik heb gezegd dat ik het nog via de school ga proberen en anderd de incasso ga storneren.
Ookal heb ik die rechten helemaal niet.
Laat het los, laat het gaan...quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
jezelf je opnaaien en het opdrijven is meestal niet goed idee. Ik zeg dit uit ervaring
Wat moet je allemaal van ze weten dan dat je privacy gegevens van ze nodig hebt?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar chatten ik al mee. Want die hot die snapt echt werkelijk helemaal niks.
Maar een mens mag ook niet zomaar privacy gegevens geven. En op zich snap ik dat wel, maar het schiet niet op.
Dit is een incasso van 23 februari. Dus het ligt al een tijdje.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:15 schreef kree het volgende:
wat helpt. laat het ff paar dagen gaan en denk erover en bekijk het dan opnieuw. tip.
juist en geef het even tijd, daarna altijd nog tijd om drama over te maken denkquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat het los, laat het gaan...![]()
Ik heb het bij de klant gelegd. Mag die het op gaan lossen.
Bij de klant heeft bol.com een incasso gedaan van de hoofdrekening van de stichting. En ik wil weten welke school die onder deze stichting valt dit heeft besteld. Maar ik weet alleen niet wie. En zij mogen geen adresgegevens of naam van de persoon geven van wie dit heeft besteld.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal van ze weten dan dat je privacy gegevens van ze nodig hebt?
nou ja dan is het toch uit jou handen en in hand van incasso bureau?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is een incasso van 23 februari. Dus het ligt al een tijdje.
Dan zou je dus eigenlijk het beste in dat account moeten kunnen inloggen en het bezorgadres zien, maar dat gaan ze niet zomaar geven neequote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij de klant heeft bol.com een incasso gedaan van de hoofdrekening van de stichting. En ik wil weten welke school die onder deze stichting valt dit heeft besteld. Maar ik weet alleen niet wie. En zij mogen geen adresgegevens of naam van de persoon geven van wie dit heeft besteld.
dit is zo bullshit weer, van wie is het account en wie heeft die aangemaakt en beheert het? daar moet je nu zijn als eerste?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou je dus eigenlijk het beste in dat account moeten kunnen inloggen en het bezorgadres zien, maar dat gaan ze niet zomaar geven nee
Nou ja, als ik de naam van de school of het adres van de school zou krijgen, zou dat voor mij al voldoende zijn. Maar die info mag ik ook niet krijgen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou je dus eigenlijk het beste in dat account moeten kunnen inloggen en het bezorgadres zien, maar dat gaan ze niet zomaar geven nee
je zoekt te veel vanaf de onderkant?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou ja, als ik de naam van de school of het adres van de school zou krijgen, zou dat voor mij al voldoende zijn. Maar die info mag ik ook niet krijgen.
Ja, dat is dus het probleem, geen idee. Als ik dat namelijk wist. Kon ik ook al achterhalen op welke school die persoon werkzaam is en kon ik het verwerken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
dit is zo bullshit weer, van wie is het account en wie heeft die aangemaakt en beheert het? daar moet je nu zijn als eerste?
aha en wie heeft de machtigingen dan van betalingen op account? lijkt me dat moet na te zoeken zijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het probleem, geen idee. Als ik dat namelijk wist. Kon ik ook al achterhalen op welke school die persoon werkzaam is en kon ik het verwerken.
het gaat niet om blaam, maar om verwerken van de informatiequote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:25 schreef kree het volgende:
btw als jij dat niet weet en organisatie niet, dan treft jou geen blaam eigenlijk?
Het is sowieso niet mijn probleem, maar ik wil het wel opgelost hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:25 schreef kree het volgende:
btw als jij dat niet weet en organisatie niet, dan treft jou geen blaam eigenlijk?
Precies dit.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat niet om blaam, maar om verwerken van de informatie
ik snap dat wel ja. Maar je komt er niet helemaal uit dus, mss moeten we samen denken hoe wel dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is sowieso niet mijn probleem, maar ik wil het wel opgelost hebben.
Ja, geen idee. Ik weet niet hoe ze dat geregeld hebben op de scholen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dat wel ja. Maar je komt er niet helemaal uit dus, mss moeten we samen denken hoe wel dan?
ik denk eerste vragen wie autorisatie gaf voor betalen.
johquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap dat wel ja. Maar je komt er niet helemaal uit dus, mss moeten we samen denken hoe wel dan?
ik denk eerste vragen wie autorisatie gaf voor betalen.
Verkeerde topic!quote:
niet te achterhalen dan voor jou? want lijkt jij zit er nu mee terwijl je eigenlijk geen schuld eraan had...... dat is toch wel beetje niet zo leuk lijkt mequote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik weet niet hoe ze dat geregeld hebben op de scholen.
het gaat niet om schuld er aan hebben.quote:
Billy?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou de chat van bol krijgt een nul van mij.
nou verwerk die info dan. en wat is dan het drama? ik lees het btw anders want lees schuld gevoel en niet wetenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gaat niet om schuld er aan hebben.
Het gaat om informatieverwerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou verwerk die info dan. en wat is dan het drama? ik lees het btw anders want lees schuld gevoel en niet weten
hoe en wat?btw misschien moet je eerst even mijn naam goed vermelden, btw nee ik ben niet irritant aan het doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nee, ik heb het el eerder bij de administratief medewerker van de stichting neergelegd.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:29 schreef kree het volgende:
[..]
niet te achterhalen dan voor jou? want lijkt jij zit er nu mee terwijl je eigenlijk geen schuld eraan had...... dat is toch wel beetje niet zo leuk lijkt me
ik ook niet? ik heb hier zo andere mening over denk. maarja we kunnen het gewoon neit eens zijn he, no hard feelings.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
btw misschien moet je eerst even mijn naam goed vermelden, btw nee ik ben niet irritant aan het doen.
Ja, die....quote:
ow jee, Niklos, ja dan ben je de klosquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die...., daarna een mens genaamd Niklos.
Ja, nou hopelijk heeft de klant meer geluk.quote:
het lijkt mij dus iets, wat eigenlijk al geregeld is en waar jij je als laatste nog druk over moet maken?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb het el eerder bij de administratief medewerker van de stichting neergelegd.
Laatste reactie was:"De factuur van bol.com kan ik nergens terugvinden en heb ik intern uitgezet. Helaas zegt deze factuur niemand iets. Ik ga mijn best doen de factuur boven water te krijgen, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt."
Dus ik had nu zoiets van, laat ik zelf eens contact opnemen met bol.
Niklos is een zak hooi.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die...., daarna een mens genaamd Niklos.
hahahaha dat is inderdaad een voordeel dat het nu al is gezien. als dit eind november naar boven was gekomen hadden ze korter tijdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou hopelijk heeft de klant meer geluk.Ze hebben nog 6 maanden de tijd.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha dat is inderdaad een voordeel dat het nu al is gezien. als dit eind november naar boven was gekomen hadden ze korter tijd
ik was blij dat we destijds bij de vereniging minder mensen hadden die 1 rekening gebruikten, maar toen was het al zoeken en zooiquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken.
je hebt groot verantwoordingsgevoel. wat btw zeldzaam is nu. en dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dan ben ik wel iets makkelijker om het dan maar ten laste van de stichting te boeken.
Ken je hem?quote:
Wij ook al.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
jullie hebben ook genoeg knoflooksaus?quote:
Champigons en uiensaus erbij en ik kom eraan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
vanavond broodjes shoarma kanen... heb nog ijsbergsla. heb pitabroodjes. shoarma vlees en veel knoflooksaus... nu al zin an
Oeh lekker.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:40 schreef Nizno het volgende:
Ik ook niet.quote:
ik ook niet, maar doe altijd alsof ik snap waarover hij vergadertquote:
Andere sauzenquote:
dus dan klopt jouw post niet.quote:
PTS reports waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet, maar doe altijd alsof ik snap waarover hij vergadert
Shoarma klopt wel.quote:
PTSSquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
PTS reports waarschijnlijk.
[ afbeelding ]
Allemaal naar NWS rennen staat hier.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van CE in NWS op m'n enorm constructieve bijdrage
Wie is CE?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Om deze reden heb ik je nu ook een like gegevenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd
Gelukkig is er in POL weinig actieve topics.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss.
nvm, we gingen toch al nietquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, was POL, ik heb jullie de verkeerde kant op gestuurd
Maar je hebt hem gevondenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heel NWS doorspitten op zoek naar jouw post... Tsss.
Daarom:quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Tijd voor topless meiden op het strand muziek![]()
Trio Ternura á Trio Ternura (Compacto 1973) á Song á 1973
run forrest run!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
16:30 geweest. Tijd om af te sluiten.
Goed planquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goed punt wel. Ook wel zin in een hele avondquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:06 schreef Ama het volgende:
Altijd als mensen me random bellen ben ik bang dat ze per ongeluk bellen omdat ik vaak bovenaan sta.
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
ik wel, maar heb mijn 5 favorieten boven aan staan.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mensen bellen toch niet via hun contacten? Als ik m'n telefoon app open dan krijg ik alleen m'n recente gesprekken te zien.
Raaaaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb wel vaker gehad dat mensen me per ongeluk bellen.
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Raaaaar.
Bij mij sta je 13e in de contacten
Blijkbaarquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ken je zoveel mensen die met de A beginnen?
Net ging het hier eventjes goed los, wel alleen maar regen die ook net zo snel weer opdroogtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou buienradar of geen buienradar, het valt hier tot nu toe ontzettend mee. Of tegen, net hoe je het ziet.
Ik kwam als een verzopen kat thuis net.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:44 schreef dud0r het volgende:
Hier ging het ook goed hard nu valt het wel weer mee. Alsnog irritant want ik moet er nog doorheen
Hier alle prognoses eruitquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Wel een paar flinke buien gehad en een harde klap onweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |