Heb de schommel constructie verstevigd in 2 delen vanwege een bui, tussendoor Jyske haar hoekje wat meer unicorn gemaakt, halve badkamer gedaan, douchekop ontkalken..quote:
Vertel?quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot gaat niet echt bolken ga zo boodschappen doen
quote:
Ditquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:57 schreef Dotteke het volgende:
O zie nu op buien alarm dat er over 5 min een bui regen aan komt.
Maar een wachten dus
O had hij schade opgelopen door een bui dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb de schommel constructie verstevigd in 2 delen vanwege een bui, tussendoor Jyske haar hoekje wat meer unicorn gemaakt, halve badkamer gedaan, douchekop ontkalken..
Ha je gaat een party geven voor je verjaardag. Gezellig toch?quote:
Nee, constructie had last van zijwaartse bewegingen dus heb er nu een pergola idee van gemaakt met nog 3 extra bolken en dwarsbolkjesquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O had hij schade opgelopen door een bui dan?
Je moet maar zo denken alles wat je vandaag gedaan hebt is klaar
ja maar ik kunnt nog geen tisch bestellenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha je gaat een party geven voor je verjaardag. Gezellig toch?
En zo kan er in de tuin van UN lekker gebolkt wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, constructie had last van zijwaartse bewegingen dus heb er nu een pergola idee van gemaakt met nog 3 extra bolken en dwarsbolkjes
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik kunnt nog geen tisch bestellen
Precies!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo kan er in de tuin van UN lekker gebolkt worden
Zellufquote:
O dan bel je toch morgen? Is toch niet zo puntquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
de restaurant heeft erst morgen offen
frijdag will ik 20 00 nach voetbal maar of niet te laat isquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan bel je toch morgen? Is toch niet zo punt
Wanneer geef je je feest dan?
ZOu hier om 16 uur geen plenzen geen druppel. Is nu verschoven naar 16.20 uurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |