quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Likken aan het lelletje heel zachtjes,
Het werd mijn vriendin. en later mijn ex. Het meest spijtige is nog iets anders. Dat zit me nog steeds dwars.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:54 schreef _UserName_ het volgende:
Het was je ex en toen leerde je haar kennen? Dan snap ik wel dat het een ex is
Oh meh, een extra met een verhaal of staartje is altijd kudtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het werd mijn vriendin. en later mijn ex. Het meest spijtige is nog iets anders. Dat zit me nog steeds dwars.
Ik denk dat ik dit nog wel weet.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het werd mijn vriendin. en later mijn ex. Het meest spijtige is nog iets anders. Dat zit me nog steeds dwars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Je had wel gelijk Maar nu over jouw shit.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:17 schreef DJMO het volgende:
En nee, ik doe niet aan lijstjes bijhouden, daarvoor heb ik zelf te veel shit aan m'n kop.
crosspost uit OUD:quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had wel gelijk Maar nu over jouw shit.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:11 schreef DJMO het volgende:
Jullie weten inmiddels wel dat mijn twee oudste zoons al 7 jaar in een pleeggezin wonen. Ik heb me daarbij neergelegd, noem pleegouders ook liever bonus ouders.
Gisteren kreeg ik een heel uitgebreid whatsappje van pleegmoeder (ze weet dat ik dingen liever lees dan mondeling bespreek).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was een moment waarop ik opnieuw besefte dat ik eigenlijk overal buiten sta en niet meer bij beslissingen zoals deze wordt betrokken. Ik weet dat ik hier zelden nog post, maar dit moest ik toch even van me afschrijven.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik zie hier juist iets moois in. Dit gaat jullie band versterken.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-06-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:30 schreef DJMO het volgende:
En gisteren eerste hypno sessie gehad. Voelde me prettig bij de therapeute, en zij vond het voor de eerste keer ook verassend goed gaan.
Totaal niet zweverig bedoeld verder; maar juist omdat ik een beelddenker ben past hypnotherapie goed bij mij, omdat ik dingen heel goed kan visualiseren.Ten eerste sla je er goed op aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten tweede pak je rust. Het doet wel iets met je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |