Ja tochquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelijk eerste post ook nog. Mooi hoor.
Zeker welquote:
Ik had hem gezien ja, met de antwoorden in dichtvorm uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
*Spint zachtjes in je oor..*
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
*Spint zachtjes in je oor..*
Dit klinkt niet heel enthousiastquote:
Dat was ergens anders een reactie opquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt niet heel enthousiast
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 04:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zal deze vragen uitzetten,
maar ook op het bolken letten.
De streepjes staan voor leeg,
omdat ik mijn naam niet geregistreerd kreeg.
Qua score maakt het niet uit,
wel geeft het een dikkere huid.
Plek acht is hoger dan plek negen,
maar naar de winst leiden meer wegen.
Voor wijn is het nu nog wat vroeg,
wat qua punten wel bijdroeg.
Maar mijn beste @:Homijn,
wat is dit gedicht toch fijn!
100% op eigen kracht, neefquote:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:21 schreef _UserName_ het volgende:
Hier lijkt het droog dus zo even naar de gamma, lunchgeld ophalen
Niet iedereen word enthousiast van purren in oor.. snap ik ook hoor..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt niet heel enthousiast
Ik kan mijn oor laten ploppen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:27 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Niet iedereen word enthousiast van purren in oor.. snap ik ook hoor..
quote:
Likken aan het lelletje heel zachtjes,quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:31 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Word ik ook niet enthousiast van..
![]()
Doe dan maar iemand die in mijn oor spint, liever!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |