abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220952616
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:47 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

Klagen kunnen Nederlanders heel goed, daar blijft het meestal bij.
Dit.

De bittere, ongemakkelijke waarheid:

Ons volk is zwak.

We zagen het na de moord op Lisa. Er gebeurde niets. Nog niet eens een demonstratie. Zelfde na de moord op Theo van Gogh en de Utrechtse tramaanslag. De volgende dag zaten de terroristen weer vrolijk in hun moskee te bidden.

Als dit in bijvoorbeeld Polen was gebeurd, reken maar dat er daar mensen de straat op waren gegaan. Die pikken dat echt niet.

Wij laten het gebeuren. De moslims weten dit. Ze hoeven alleen maar af te wachten en meer kinderen te maken dan wij.

Al een leuke hoofddoek voor je dochter gekocht?



[ Bericht 1% gewijzigd door Koortsdroom op 03-06-2026 20:07:07 ]
pi_220952621
dubbel
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:31:44 #178
24329 KNAK
ff w88,......
pi_220953873
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 19:17 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
"we" valt wel mee. D66 is een van de 5 grotere partijen in een diep versplintert politiek landschap.

Dan erbij D66 heeft zichzelf gewoon een hoog opgeleid, politiek correct deug keurslijf aangemeten. Wat onzettend lekker valt bij de bourgeoisie in de witte bubbel. Die staan te kwijlen om daarop te stemmen. Bekt zo lekker op de borrel van je deugkring.

Ondertussen is D66 niet meer dan wat abstract gewauwel dat echte problemen uit de weggaat. En dat verdedigt met misplaatste morele hooghartigheid waar iedereen die net iets verder kijkt natuurlijk zo doorheen prikt.
Stemmen..

Het volk stemt om de route van A naar B te bepalen. Linksom of rechtsom, dat wordt dan na het tellen van het stmmen duidelijk.
Maar men heeft niet door dat B reeds bepaald is, dus aan het einde van de rit verandert het geen ene moer wat er gestemd wordt _O- Het is dit of het is gewoonweg 100% fraude en een wassenneus-show, een illusie, onderdeel van Brood en Spelen.

Wie we ook zit op het pluche, ze zitten er voor wat low-level wetjes en regeltjes. Het is redelijk naïef om te denken dat het klootjesvolk middels het inkleuren van een vakje op een papiertje iets te bepalen heeft. Machthebbers geven macht niet zomaar weg...
Mai pben rai~!
  woensdag 3 juni 2026 @ 21:33:40 #179
24329 KNAK
ff w88,......
pi_220953910
quote:
19s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:57 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Het initiële idee was geen verkeerde we zijn inderdaad alleen totaal niet voorbereid op de hordes met kanslozen die we binnen laten die op alle meetbare onderdelen onze samenleving verzwakken. Het idee van een continentaal Europa dat met elkaar samenwerkt en elkaar versterkt daar ben ik nog steeds een voorstander van.

Ik woon ook graag in een buurt waar de buurman het ook goed heeft. Dus dat we samen landen als Polen, Kroatië en noem ze maar op naar betere levensstandaarden helpen waarna ze in het geheel uiteindelijk ook direct en indirect weer bijdragen aan onze levenstandaarden daar geloof ik wel.

Die culturele diversiteit die we sowieso al hebben binnen de Europese grenzen is iets wat we moeten koesteren en wat veel waard is. Met het binnenlaten van die islamitische hordes vernietigen we juist wat Europa mooi en sterk kan maken. Ironisch genoeg draaien de mensen die propaganderen voor diversiteit te zijn alle diversiteit die we hebben de nek om. Dat is waar Europa een complete 'overreach' doet door identiteit en cultuur te willen sturen met geweld afdwingen.

Die boodschap resoneert alleen voor mensen die zichzelf al waardeloos vinden. Zijn er blijkbaar ook een boel, maar niet de meerderheid dus dat is gedoemd om te falen.. alleen helaas gaat dat nog wel even duren.
Dat is precies in hun val trappen. Die 'buurtsteun' aan Polen en Kroatië bedoelt voor de levensstandaard? Dat is gewoon de eerste fase van het wegvagen van soevereiniteit.

Die islamitische hordes zijn geen weeffoutje of overreach van Brussel of wie dan ook; het is de bedoeling. Het doelbewust importeren van een onverenigbare cultuur is hét middel om de Europese identiteit en de natiestaat definitief te breken. Pas als de chaos compleet is, kan de centrale macht de totale controle grijpen.
Mai pben rai~!
pi_220954004
Tjsa, dit soort plaatjes gaan rond op social media, dus ergens worden ze aangemoedigd:

pi_220954072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:33 schreef KNAK het volgende:

[..]
Dat is precies in hun val trappen. Die 'buurtsteun' aan Polen en Kroatië bedoelt voor de levensstandaard? Dat is gewoon de eerste fase van het wegvagen van soevereiniteit.

Die islamitische hordes zijn geen weeffoutje of overreach van Brussel of wie dan ook; het is de bedoeling. Het doelbewust importeren van een onverenigbare cultuur is hét middel om de Europese identiteit en de natiestaat definitief te breken. Pas als de chaos compleet is, kan de centrale macht de totale controle grijpen.
Machtsblokken als China en Amerika en in mindere mate India spelen ons anders veel te makkelijk tegen elkaar uit als we daar geen blok tegenover zetten. Een drugsverslaafde zwerver steekt je graag neer voor wat meth, dus we moeten zorgen dat we geen zwervers in onze buurt hebben.

Geen afgunst en jaloezie binnen in onze nabijheid daarnaast hebben we ook voor onszelf het hele continent wel nodig om competitief te zijn dus grote weerstand en verschillen van land tot land met overal extra lagen van complexiteit en overhead is geen recept voor succes. Helemaal niet in een wereld als nu die i.t.t. de oude wereld erg klein is geworden.

Dat het wat soevereiniteit kost en je soms wat moet geven om later/ergens anders te kunnen nemen dan heb ik dat er best voorover. Wat ik er niet voor over heb en wel echt een probleem mee heb is inleveren op identiteit. Zijn genoeg mensen die roepen dat dit waanzin is en dit niet aan de hand is of gaat gebeuren, maar dat zijn dan ook weer dezelfde mensen die roepen dat de Nederlandse identiteit helemaal niet bestaat.

Misschien als ik Duits of Frans was geweest dat ik helemaal los van Europa zou willen opereren dat weet ik niet, nooit echt over nagedacht maar als Nederlander gaat dat voor ons nooit een betere uitkomst opleveren. Wij zijn niet voor niets zelf de aanjager geweest voor de EEG en dat heeft ons veel gebracht.
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:02:45 #182
24329 KNAK
ff w88,......
pi_220954268
quote:
19s.gif Op woensdag 3 juni 2026 21:46 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Machtsblokken als China en Amerika en in mindere mate India spelen ons anders veel te makkelijk tegen elkaar uit als we daar geen blok tegenover zetten. Een drugsverslaafde zwerver steekt je graag neer voor wat meth, dus we moeten zorgen dat we geen zwervers in onze buurt hebben.

Geen afgunst en jaloezie binnen in onze nabijheid daarnaast hebben we ook voor onszelf het hele continent wel nodig om competitief te zijn dus grote weerstand en verschillen van land tot land met overal extra lagen van complexiteit en overhead is geen recept voor succes. Helemaal niet in een wereld als nu die i.t.t. de oude wereld erg klein is geworden.

Dat het wat soevereiniteit kost en je soms wat moet geven om later/ergens anders te kunnen nemen dan heb ik dat er best voorover. Wat ik er niet voor over heb en wel echt een probleem mee heb is inleveren op identiteit. Zijn genoeg mensen die roepen dat dit waanzin is en dit niet aan de hand is of gaat gebeuren, maar dat zijn dan ook weer dezelfde mensen die roepen dat de Nederlandse identiteit helemaal niet bestaat.

Misschien als ik Duits of Frans was geweest dat ik helemaal los van Europa zou willen opereren dat weet ik niet, nooit echt over nagedacht maar als Nederlander gaat dat voor ons nooit een betere uitkomst opleveren. Wij zijn niet voor niets zelf de aanjager geweest voor de EEG en dat heeft ons veel gebracht.
als klein handelsland hebben we die Europese vuist geopolitiek hard nodig, maar dat mag nooit ten koste gaan van onze identiteit.

En daar wringt de schoen. Die balans is niet alleen zoek, er wordt bewust aangestuurd op een multiculturele smeltkroes. Als we die interne cultuur en veiligheid nu al zo hard aan het slopen zijn, blijft er straks geen sterke Europese vuist meer over. Dan eindigen we sowieso in een chaos, ellende en criminaliteit, hoe groot ons economische machtsblok op papier ook is

Europa gaat ten onder.
Mai pben rai~!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')