abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:03:41 #101
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_220945960
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:19 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
maar omvolking is niet echt shhhsh
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:07:10 #102
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220945974
Iedereen die voor migratie is van lui die hier niet thuishoren, draagt hier verantwoordelijkheid voor.

There, I said it.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:17:00 #103
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220946020
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:00 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Zoekt u even mee?
Waarom zoekt de politie na 6 maanden ineens naar informatie? Geef dan gewoon toe dat het niet interessant is en er geen moeite voor wil doen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:19:43 #104
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220946032
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:15 schreef Gia het volgende:

[..]
Wat een onzin. Gewoon visum intrekken en eruit!! Hoeven van mij niet hier de bak in, als ze maar nooit meer het land in kunnen komen.
Wat een onzin. Deze jongens dienen het schavot in te gaan waarna het slachtoffer ze zou moeten mogen verminken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 21:24:12 #105
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220946057
Ambtenaar heeft het maar druk met al die nieuwsberichten over rotzooi trappende asielzoekers proberen te ontkrachten.
pi_220946065
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ambtenaar heeft het maar druk met al die nieuwsberichten over rotzooi trappende asielzoekers proberen te ontkrachten.
Iemand in elkaar slaan en op zijn hoofd trappen als diegene op de grond ligt is geen "rotzooi trappen"

Of het asielzoekers zijn is de vraag
pi_220946090
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:08 schreef Alpha0 het volgende:
Maar volgens de redactie van NUnl zijn mensen die voor remigratie zijn, de grenzen dicht willen en zich prettiger voelen in een homogene samenleving ‘extreem’ en daar gaat NUnl geen aandacht aan besteden.
Nunl pfff Ik heb daar onder een soortgelijke artikel (over die onrust op stranden) een keertje vraag gesteld: "Wat zou er met een groep jonge Nederlanders gebeuren als ze zich zo zouden gedragen op het strand in die landen waar deze gasten vandaan komen?" Mijn post bleef daar niet eens 10 minuut hangen en werd gedelete.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220946141
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 14:28 schreef Ambtenaar030 het volgende:
En hoe wil je dat in een soeverein land gaan doen?
Syrië een soeverein land? Alsjeblieft zeg.
I carried the fire before I knew its name.
pi_220946150
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:45 schreef Joppiez het volgende:
Het is triest maar dit is de toekomst van Nederland. Er zijn nog wel plekjes waar je min of meer gevrijwaard bent van dit soort stront, maar daar betaal je ondertussen een godsvermogen voor een woning.
Precies, maar op de plekjes die gevrijwaard zijn van gewelddadige mannen, mogen de bedreigden niet wonen.
pi_220946164
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:07 schreef Richestorags het volgende:
Iedereen die voor migratie is van lui die hier niet thuishoren, draagt hier verantwoordelijkheid voor.

There, I said it.


  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:00:40 #111
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220946251
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220946294
Gek genoeg kan ik niks hierover vinden op https://www.rtvnoord.nl
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:11:16 #113
39337 Bloemkool
Bloemkool
pi_220946311
Tijd voor een 2nd amendment voor de oorspronkelijke bewoners en geen vervolg als je daar gebruik van maakt bij dit soort beesten.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_220946342
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:31 schreef DavidAZ het volgende:

[..]
Nunl pfff Ik heb daar onder een soortgelijke artikel (over die onrust op stranden) een keertje vraag gesteld: "Wat zou er met een groep jonge Nederlanders gebeuren als ze zich zo zouden gedragen op het strand in die landen waar deze gasten vandaan komen?" Mijn post bleef daar niet eens 10 minuut hangen en werd gedelete.
Geloof van de liefde he
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:33:58 #115
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220946433
quote:
Het teken van een disfunctionele samenleving.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:41:46 #116
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220946513
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het teken van een disfunctionele samenleving.
De weg naar de hel is bezaaid met goede bedoelingen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 22:43:41 #117
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220946519
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 22:41 schreef BlaZ het volgende:

[..]
De weg naar de hel is bezaaid met goede bedoelingen.
Dus moet je de samenleving in bescherming nemen tegen do-gooders.
pi_220946916
Januari :')
pi_220946934
Heeft Nasrdin Dchar al gereageerd om dit te veroordelen?



HAHAHAHA LOLZ
pi_220946936
Drie trotse, masculiene mannen slaan in op een iel ventje van negentien. Wat een staaltje mannelijkheid.
pi_220946961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:08 schreef Stoorzendert het volgende:
In januari. Het is inmiddels juni. Die gasten zitten waarschijnlijk alweer elders in een noodopvang. Lekker gewerkt! :')
Eerder in drie aparte sociale huurwoningen, met prio toegekend
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220946970
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:29 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik mik juist op Noord Amerika, bij voorkeur Canada, of anders noordelijke staten zoals Montana of Alaska. Ik heb een gruwelijke hekel aan warmte en hou juist van échte koude winters. Dus Zuid-Amerika of Azië zullen niet zo in de smaak vallen ;) hoewel Hokkaido in Japan me ook wel wat aanspreekt.
Hokkaido is mooi, wel weinig ov. Auto is handig. Zomers goed te vertoeven vergeleken met ander zuidelijk Japans gebied.
  woensdag 3 juni 2026 @ 01:18:07 #123
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_220947049
Waarom zijn die lui toch altijd zo lelijk? Ik begin bijna een patroon te zien.

Net als bij onze mensen met onbegrepen gedrag, die zijn ook altijd heel lelijk.
Niet alleen qua uitstraling maar ook qua kleding. En dan ben ik niet racistisch, want mensen die dit gedrag vertonen zijn totaal niet aantrekkelijk voor vrouwen.

Witte badstof sokken, lelijke zwarte jassen en vaak zo’n smerig oud joggingbroekje.
Vies snorretje en nooit alleen maar altijd in een roedel.

En zo’n te strakke skinnyjeans met hoog water pijpen. :r

En zo’n goedkoop kapsel, opgeschoren met bovenop wat langer haar…
pi_220947292
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
En zo’n goedkoop kapsel, opgeschoren met bovenop wat langer haar…
Broccolihaar. Typisch voor dat walgelijk volk.
pi_220947316
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:24 schreef papierentijdschrift het volgende:
Je krijgt knokploegen op deze manier
Die worden met harde hand in elkaar geslagen door onze eigen politie. Of waarschijnlijk krijgen ze al een huisbezoekje. Ja de politie kan wel optreden, mits je bij het ‘verkeerde’ groepje hoort. Burgmeester van Doetinchem wil zelfs het leger tegen de burgers inzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')