Precies dat.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niemand mist die niks presterende engnek.
Poahquote:Op woensdag 3 juni 2026 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Aapjes kijken was het. Niks meer en niks minder.
Nog nooit van die uitdrukking gehoord?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:10 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je hebt toch echt de Telegraaf niet nodig om tot de conclusie te komen dan Sjoerd niet zo lekker ligt bij alle andere politici, en dat de reden daarvoor voornamelijk bij hemzelf kan worden gezocht.
Ik begrijp dat het een beetje een ongemakkelijke waarheid is als je aanhanger van D66 en Sjoerd bent, maar we moeten natuurlijk Sjoerd niet met fluwelen handschoentjes aanpakken omdat iemand een persoonlijke voorkeur voor hem heeft.
De manier waarop hij nu zijn begroting moet zien te redden en de aanleiding daartoe ligt niet aan de artikelen in de Telegraaf of in een hetze tegen de persoon Sjoerd, maar vooral in zijn aanpak en zijn loze beloftes waarmee hij nogal veel kwaad bloed zet bij andere politici. De vraag "is Sjoerd nog wel te vertrouwen" is een valide vraag.
Iedereen moet zijn begroting zien te redden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 10:10 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je hebt toch echt de Telegraaf niet nodig om tot de conclusie te komen dan Sjoerd niet zo lekker ligt bij alle andere politici, en dat de reden daarvoor voornamelijk bij hemzelf kan worden gezocht.
Ik begrijp dat het een beetje een ongemakkelijke waarheid is als je aanhanger van D66 en Sjoerd bent, maar we moeten natuurlijk Sjoerd niet met fluwelen handschoentjes aanpakken omdat iemand een persoonlijke voorkeur voor hem heeft.
De manier waarop hij nu zijn begroting moet zien te redden en de aanleiding daartoe ligt niet aan de artikelen in de Telegraaf of in een hetze tegen de persoon Sjoerd, maar vooral in zijn aanpak en zijn loze beloftes waarmee hij nogal veel kwaad bloed zet bij andere politici. De vraag "is Sjoerd nog wel te vertrouwen" is een valide vraag.
De vraag is natuurlijk voor slap Nederland of deze uitdrukking in jouw context wel passend isquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nog nooit van die uitdrukking gehoord?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |