abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220949461
quote:
82s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Niemand mist die niks presterende engnek.
Precies dat.

Hij was nog niet zo lang geleden met wat bodyguards hier bij het Afrikaanderplein om even te filmen hoeveel allochtonen daar rond lopen. Afrikaanderwijk is een plek waar veel allochtonen wonen, dat klopt. En dan? En dan 's avonds op de socials plaatsen dat deze plek in niks nog op Nederland lijkt blabla. Moraal van het verhaal, dit heeft weer aardig wat centen gekost en is compleet nutteloos geweest. Het leiddt alleen maar tot meer haat en verdeling.

Alleen maar even een filmpje van de buurt op de socials gooien met wat tekst erbij en dat was het dan :N Aapjes kijken was het. Niks meer en niks minder.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-06-2026 13:31:56 ]
  woensdag 3 juni 2026 @ 12:55:36 #77
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220949788
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Aapjes kijken was het. Niks meer en niks minder.
Poah :D
pi_220949921
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:37 schreef Toine51 het volgende:
Wie zijn toch die mensen?

:')
Exemplarisch voor D66 politici inderdaad _O- _O-
pi_220950140
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:55 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Poah :D
Nog nooit van die uitdrukking gehoord?

[ Bericht 12% gewijzigd door Sunshine1982 op 03-06-2026 13:39:56 ]
pi_220950174
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:10 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je hebt toch echt de Telegraaf niet nodig om tot de conclusie te komen dan Sjoerd niet zo lekker ligt bij alle andere politici, en dat de reden daarvoor voornamelijk bij hemzelf kan worden gezocht.

Ik begrijp dat het een beetje een ongemakkelijke waarheid is als je aanhanger van D66 en Sjoerd bent, maar we moeten natuurlijk Sjoerd niet met fluwelen handschoentjes aanpakken omdat iemand een persoonlijke voorkeur voor hem heeft.

De manier waarop hij nu zijn begroting moet zien te redden en de aanleiding daartoe ligt niet aan de artikelen in de Telegraaf of in een hetze tegen de persoon Sjoerd, maar vooral in zijn aanpak en zijn loze beloftes waarmee hij nogal veel kwaad bloed zet bij andere politici. De vraag "is Sjoerd nog wel te vertrouwen" is een valide vraag.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 10:10 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je hebt toch echt de Telegraaf niet nodig om tot de conclusie te komen dan Sjoerd niet zo lekker ligt bij alle andere politici, en dat de reden daarvoor voornamelijk bij hemzelf kan worden gezocht.

Ik begrijp dat het een beetje een ongemakkelijke waarheid is als je aanhanger van D66 en Sjoerd bent, maar we moeten natuurlijk Sjoerd niet met fluwelen handschoentjes aanpakken omdat iemand een persoonlijke voorkeur voor hem heeft.

De manier waarop hij nu zijn begroting moet zien te redden en de aanleiding daartoe ligt niet aan de artikelen in de Telegraaf of in een hetze tegen de persoon Sjoerd, maar vooral in zijn aanpak en zijn loze beloftes waarmee hij nogal veel kwaad bloed zet bij andere politici. De vraag "is Sjoerd nog wel te vertrouwen" is een valide vraag.
Iedereen moet zijn begroting zien te redden. :o

Dat deden ze namelijk ook tijdens het kabinet Schoof
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:04:04 #81
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220950401
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nog nooit van die uitdrukking gehoord?
De vraag is natuurlijk voor slap Nederland of deze uitdrukking in jouw context wel passend is :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')