U is master in namen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:59 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mayo..![]()
Ik hou ervan..
Mijn Siamees heet Snickers want chocoladebruin
quote:
En Mayo was een zwarte katerquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:59 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mayo..![]()
Ik hou ervan..
Mijn Siamees heet Snickers want chocoladebruin
Maar verder ben je okay? Wil je even een knuffel ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben gewoom tegen een beeldscherm aan het praten.
Je kan in het andere topic lezen wat me zo raakt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:11 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Maar verder ben je okay? Wil je even een knuffel ofzo?
Ik zag het.. mijn conclusie: Je wil dus een knuffel..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan in het andere topic lezen wat me zo raakt.
Denk niet zo he? Want ook aan de andere kant zitten normale mensen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben gewoom tegen een beeldscherm aan het praten.
Ik kijk een docuserie kree. . En het raakt me.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:18 schreef kree het volgende:
[..]
Denk niet zo he? Want ook aan de andere kant zitten normale mensen?
Naja dm maar ff als je behoefte hebt aan praatje.
Ja snap ik. Weet niet wat je kijkt, maar kan er ook emo over worden soms. Beeetje ellendige wereld denken soms.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk een docuserie kree. . En het raakt me.
https://v2.videoland.com/(...)aflevering-1-c_93741quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap ik. Weet niet wat je kijkt, maar kan er ook emo over worden soms. Beeetje ellendige wereld denken soms.
Maar eet je bent nooit alleen. Ik niet jij niet en heel hoop andere niet hier ook.
Heb geen abonnement meer daarquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://v2.videoland.com/(...)aflevering-1-c_93741
In het kort gaat het over kids die drugs gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben gewoom tegen een beeldscherm aan het praten.
Quote : Ik gebruik anti depressiva en ga vanavond Ketamine doen , kan dat ?quote:
Dat is de ellende van AI, er wordt altijd een antwoord gezocht waar de gebruiker tevreden mee kan zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2026 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Quote : Ik gebruik anti depressiva en ga vanavond Ketamine doen , kan dat ?
Antwoord van GPT : Opzich wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |