Hardop lachen ookquote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik laat wel een cuckbank installeren
First come, first served, dan tochquote:
En de andere heet Remy Martin.quote:
Ik vind lievquote:
Heer Mikey.quote:
Dwergpincher en Peruaanse naakthondje.quote:
Aston is de duurste. Kreeg maagproblemen en na een aantal onderzoeken een operatie. Waar ze ze een haarbal hebben verwijderd. 3000 euro. Wilt u pinnen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aston is de duurste. Kreeg maagproblemen en na een aantal onderzoeken een operatie. Waar ze ze een haarbal hebben verwijderd. 3000 euro. Wilt u pinnen ?
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Mijn kater maakte de keuze voor mij, voordat ik een moeilijke beslissing moest maken. Zijn pielemuis zat verstopt, de arts wilde een meisje van hem maken, maar toen was meneer er al tussenuit geknepen
Geen lekkere Bastognekoek?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
Wel nog benauwd met wandelen. Maar toch wat kilometers gemaakt en mezelf op een saucijzenbroodje getrakteerd
Wat een geweldige naam.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:50 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Arme poek.. *Knuf*
![]()
Die van mij was ook kantje-boord, zelfde reden.. gelukkig is mijn Miauwrice er nog.. Wel pielemuisloos, dat wel..
Die van ons heet Domino.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:54 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Vond ik zelf ook wel tbh..
Volgende poek gaat Klauwdia heten..
Mayo..quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:56 schreef MooieTop6 het volgende:
Die van mij heette Maya & Mayo, maar nu is het alleen nog Maya
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |