quote:
Op maandag 1 juni 2026 23:46 schreef Homijn het volgende:Een lofdicht voor de maandwinnaar
Een lang verwachte claim to fame
Allang in zicht, dus niet zo raar:
We buigen nederig voor _UserName_
Geen idee waar die streepjes voor zijn
Maar z'n naam valt zo wél extra op
Da's voor de rest van ons wel zo fijn
Het onderstreept z'n plek aan de top
Kom je alfabetisch in de winnaarslijst vooraan
met zo'n streepje voor je gebruikersnaam?
Kun je bij het bolken extra op je strepen staan?
Dragen die underscores bij aan je faam?
Ik had deze maandwinst niet verwacht
Heb er veel vragen door gekregen
Wat maakt eigenlijk plek acht
Nu zoveel beter dan plaats negen? 
Alleen de Top3 heeft #ANONIEM afgetroeft
Op diens vertrek reageren we met een kater en bedroefd
De zege van _UserName_; het moest zo zijn
Gefeliciteerd, proost met een glas rode wijn
Ik zal deze vragen uitzetten,
maar ook op het bolken letten.
De streepjes staan voor leeg,
omdat ik mijn naam niet geregistreerd kreeg.
Qua score maakt het niet uit,
wel geeft het een dikkere huid.
Plek acht is hoger dan plek negen,
maar naar de winst leiden meer wegen.
Voor wijn is het nu nog wat vroeg,
wat qua punten wel bijdroeg.
Maar mijn beste
@Homijn,
wat is dit gedicht toch fijn!