Jij bent een vrouw?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 06:39 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik snap dat ook niet. En ik ben een vrouw. Ik heb collega's die elke week iets kopen, en het binnen 2 weken weer op Vinted zetten. Soms niet eens gedragen.
Ja, hoezo?quote:
Jep. Sorry.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, hoezo?![]()
Er denken hier meer dat ik een man ben, grappig wel. En nee, mijn geboortedatum is ook niet '54. Denken ook veel. Dat ik een ouwe boomer kerel ben.
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:16 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, hoezo?![]()
Er denken hier meer dat ik een man ben, grappig wel. En nee, mijn geboortedatum is ook niet '54. Denken ook veel. Dat ik een ouwe boomer kerel ben.
Behalve je Starbucks latte.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:16 schreef Mikeytt het volgende:
Alles in mijn kringen wordt wel tweedehands gekocht.
Ben dit jaar niet eens bij de Starbucks geweest.quote:
De hoge inflatie finally hits gen Z :banderas:quote:Op woensdag 3 juni 2026 11:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ben dit jaar niet eens bij de Starbucks geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |