Ik snap echt niet dat jij van het weekend weg was,quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:58 schreef pullup het volgende:
Zo ook weer terugbegint meteen te gieten hier
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij van het weekend weg was,
eindelijk een evenement in die stad van jou dat perfect voor jou was,
en dan ben je er niet
Er was een zangvogelevenementquote:
quote:
Leuk woord voor Scrabble.quote:
Ergens in Amsterdam, verder niet zo goed opgelet. Tenminste, dacht Amsterdam.quote:
Ah ja weet het ook niet hoor. het klinkt wel ls een vreemde eend in de bijt in Amsterdamquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens in Amsterdam, verder niet zo goed opgelet. Tenminste, dacht Amsterdam.
Heel Amsterdam is vreemd, dus dit zou weer prima passen hequote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja weet het ook niet hoor. het klinkt wel ls een vreemde eend in de bijt in Amsterdam
Ik ben niet vreemd, ook niet als ik in Amsterdam ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja weet het ook niet hoor. het klinkt wel ls een vreemde eend in de bijt in Amsterdam
Wel op een zangvogelevenementquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet vreemd, ook niet als ik in Amsterdam ben.
Was het een culinair evenement?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens in Amsterdam, verder niet zo goed opgelet. Tenminste, dacht Amsterdam.
quote:
Die kleine kaart ook altijd!quote:
Is gebarbecuede parkiet nu al groot voor op de menukaartquote:
Ander soort kaartquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is gebarbecuede parkiet nu al groot voor op de menukaart
Daar staan alleen borrelhapjes op.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kleine kaart ook altijd!
HSW-kaart. Hap, Slik, Weg.quote:
Ah, de drank kaart, hoe kan het ook andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer zo’n dag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |