Oh ja, een verstand-op-nul-filmquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een bagger film,
maar zo goed als lekker simpel vermaak
Kijk hem ook, en niet voor het eerst
En dat ze straks boem gaan doen met het grote bootjequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh ja, een verstand-op-nul-film![]()
Wat het toch interessant maakt is dat je ook het perspectief van de aliens ziet.
Met een 40+-teamquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat ze straks boem gaan doen met het grote bootje
Nou moeten ze voor straf alsnog thuisblijven,quote:
Van mij mogen ze thuisblijven.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou moeten ze voor straf alsnog thuisblijven,
iedereen blij
Ja jammerquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Baumgartner bijna beste, vallt Maanden uit 😟
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kerelquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerelDa's lang gelee
Gaat z'n gangetje, thuis wel prima, op werk druk druk druk
daar ook alles OK?quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]goed om te horen
En idd lang geleden
Dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |