Snap ik helemaal, ik zou mij niet eens mee laten slepen met deze hittequote:Op maandag 13 juli 2026 17:36 schreef Sarabi het volgende:
Hier zitten we ondertussen in de 3e hittegolf van deze zomer.
En we hebben nu vakantie maar door deze temperaturen heb ik nergens zin in, nu sleept mijn man me meestal wel mee maar dan ben ik niet echt gezellig
We hebben zeker een koele en regenachtige week gehad jaquote:Op maandag 13 juli 2026 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Neuh, daar zit wel een groot verschil in.
Soms zelfs 10 graden minder dan bij ons, en zeker in de nachten.
De vorige hittegolf hier was ook een kleine week geleden pas en duurde bijna 3 wekendat soort flauwekul hebben jullie niet gehad.
Waar woon jij dan, in Nederland toch?quote:Op maandag 13 juli 2026 17:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Neuh, daar zit wel een groot verschil in.
Soms zelfs 10 graden minder dan bij ons, en zeker in de nachten.
De vorige hittegolf hier was ook een kleine week geleden pas en duurde bijna 3 wekendat soort flauwekul hebben jullie niet gehad.
Nou ik was nog niet bijgekomen van de vorige hitte eigenlijk. Vind 26 graden ook al warm.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ja, alleen het heeft me nog moeier gemaakt
![]()
Zo maar even een bakkie koffie drinken
[..]
Valt wel mee vandaag toch?
[..]
Het is wel echt zomer ja... Al is het volgens mij een groot verschil tussen noord en zuid, of ik kan er beter tegen
Sterkte
Hier lijkt het zaterdag ook af te gaan koelen, maar dan hebben we het over 27 graden. Maar goed nog steeds beter dan 30+quote:Op maandag 13 juli 2026 17:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We hebben zeker een koele en regenachtige week gehad ja
En nu is het volgens mijn telefoon 26 graden. Wel warm, maar niet loeiheet. Drie weken lang hitte sloopt een mens ook gewoon
Vanaf het weekend zitten we weer op 20 graden.
Dus het hoge noorden is wel fijn. Weet niet wanneer het bij jullie weer koel wordt en hoelang.
Al werd ik afgelopen winter wel mal van alle sneeuw en toestanden die jullie niet hadden
quote:Op maandag 13 juli 2026 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar woon jij dan, in Nederland toch?
O oke, daar is het vaak wel warmerquote:Op maandag 13 juli 2026 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier lijkt het zaterdag ook af te gaan koelen, maar dan hebben we het over 27 graden. Maar goed nog steeds beter dan 30+
[..]zuid oostelijk
Daar heb je wel een punt... Huis was net comfortabele 22 graden en nu zitten we weer op 24.5. In de koelste ruimte.quote:Op maandag 13 juli 2026 17:49 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou ik was nog niet bijgekomen van de vorige hitte eigenlijk. Vind 26 graden ook al warm.
Heb het liefst 22 ofzo.
Ja snap je helemaal...quote:Op maandag 13 juli 2026 17:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier lijkt het zaterdag ook af te gaan koelen, maar dan hebben we het over 27 graden. Maar goed nog steeds beter dan 30+
[..]zuid oostelijk
Ja ik denk wel dat het wat voor jou is, veel gedoe steeds.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke jij kijkt toch nog DBG? Is het wat? Zoek achtergrond geluid voor tijdens het lezen. Gewoon elke avond een vast leesmoment en dan is DBG ideaal. Alleen moet wel het idee hebben dat het leuk is
Jalouzie, haat, nijd, gejank boosheidquote:Op maandag 13 juli 2026 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat het wat voor jou is, veel gedoe steeds.
Rare ontwikkelingen waren er de afgelopen week
Dank! Dan geef ik het weer een kans. Dan heb ik gewoon weer een vast boek-moment. Bij veel lawaai even opkijkenquote:Op maandag 13 juli 2026 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat het wat voor jou is, veel gedoe steeds.
Rare ontwikkelingen waren er de afgelopen week
Typisch gezellig gedoe dusquote:Op maandag 13 juli 2026 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jalouzie, haat, nijd, gejank boosheid
ik heb geen primevideo dus geen idee eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2026 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank! Dan geef ik het weer een kans. Dan heb ik gewoon weer een vast boek-moment. Bij veel lawaai even opkijken![]()
Rijk Hofman had het in zijn laatste video ook over een nieuw realityprogramma. Komt volgende week op Primevideo. Ben erg benieuwd (gaat over stellen die undercover bij vrijgezellen komen, mogen niet ontdekt worden, drama en bladibkla)
[..]
Typisch gezellig gedoe dus
Even gekeken: Undercover lovequote:Op maandag 13 juli 2026 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik heb geen primevideo dus geen idee eigenlijk
Dacht net ga even terugkijken en er weer in meedoen... Na vijf minuten afgezet... zo stom van mij, maar het lukt me niet. De sfeer of zoquote:Op maandag 13 juli 2026 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jalouzie, haat, nijd, gejank boosheid
Goed bezig. Ik heb net het spel opgezocht, ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Hier is het al lekker koel
Net weer een paar dozen ingepaktNu even gamen denk ik
Nieuw spelletje gekregen van een vriendin
ALs het niet lukt dan lukt het niet. Je bent gelukkig niet verplicht om te kijken.quote:Op donderdag 16 juli 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht net ga even terugkijken en er weer in meedoen... Na vijf minuten afgezet... zo stom van mij, maar het lukt me niet. De sfeer of zo
Dank uquote:Op donderdag 16 juli 2026 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb net het spel opgezocht, ziet er leuk uit!
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 06:30 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, lekker koel nu ramen en deuren open en hopen dat er net als gisteren niet te veel zon komt vandaag
O dat is wel raar inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Verwachtte dat het koeler zou zijn beneden (23.5 toen ik ging slapen) kom de woonkamer in en de hitte klapt in mijn gezicht: 26 graden... Hoe dan..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |