Er word veel gekletst in het DBG topic hoor, is er altijd gezellig zelden tot nooit gedoequote:Op zondag 2 augustus 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke daarom wil ik ook weer DBG kijken. Gewoon om het kletsen met andere fokkers over hetzelfde. Misschien moet ik zo gewoon even de laatste aflevering aanzetten meedoen
DBG vind ik zelf niet fantastisch, maar mis het topic wel
DBG staat aan! Dus ik doe weer meequote:Op zondag 2 augustus 2026 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er word veel gekletst in het DBG topic hoor, is er altijd gezellig zelden tot nooit gedoe
Je bent er welkom
Wanneer ga je verhuizen? En voor hoelang?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
DBG staat aan! Dus ik doe weer meeGewoon voor de gezelligheid ja
En vandaag doe ik denk ik even niet creatief, dus kan er weinig zinnigs over zeggen. Haken aan een grote mandala. Alleen mijn hobbykamer is ontmanteld. Bijna alles ingepakt. Dus dat is erg frustrerend
Heb nu al heimwee en ik ben nog "thuis", alleen alles wat thuis thuis maakt is weg
[ afbeelding ]
20 augustus worden mijn spulletjes uit huis gehaald en half/eind oktober mag ik er weer in. Dus dat is wel eventjes, maar tegelijk te overzien jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer ga je verhuizen? En voor hoelang?
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zijn hele hebben en houwen in moest pakken voor een renovatie
Wat gaan ze allemaal doen joh?
Hebben jullie wel een goed sociaal statuut?
ZO grote renovatie en geen sociaal statuut?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
20 augustus worden mijn spulletjes uit huis gehaald en half/eind oktober mag ik er weer in. Dus dat is wel eventjes, maar tegelijk te overzien ja
Geen flauw idee of de woningbouw aan een sociaal statuut doet eigenlijk. Alleen de renovatie is wel echt nodig, naar, maar nodig
En dittum:
• nieuwe badkamer
• nieuwe wc
• deuren
• ventilatiesysteem door heel het huis
• nieuwe plafonds
• dak wordt geïsoleerd
• nieuwe meterkast
• nieuwe CV ketel
• nieuwe voordeur
• leidingen doen ze dingen mee
• asbest verwijderen
• nieuwe ramen en kozijnen
• voegen en stenen goed maken
• spouwen worden geïsoleerd
• balkon wordt opgeknapt
• dakgoten nieuw
• schilderen van gedeelde ruimtes
• gedeeld trappenhuis wordt gedaan
• nieuwe brievenbus
• iets aan mijn schuur
Misschien is het er wel hoor! Alleen ik ben er niet van op de hoogte. Het is een enorme woningbouwcorporatie, dus het zal haast wel.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO grote renovatie en geen sociaal statuut?
Oeps
Heb je wel duidelijke afspraken over vergoedingen en wat als het langer duurt dan afgesproken
Dank!quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:27 schreef Dotteke het volgende:
https://www.woonbond.nl/t(...)-plan-bij-renovatie/
In deze wijk al een paar keer gebeurd hoorquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wanneer ga je verhuizen? En voor hoelang?
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zijn hele hebben en houwen in moest pakken voor een renovatie
Wat gaan ze allemaal doen joh?
Hebben jullie wel een goed sociaal statuut?
Lekker dan, en dan alles in pakken en meeverhuizen. Het is niet niets allemaalquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:40 schreef drakin het volgende:
[..]
In deze wijk al een paar keer gebeurd hoor
Alles pakken, naar de opslag en dus niet bij kunnen... en dan wordt na de renovatie alles weer uit de opslag naar huis gebracht...quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, en dan alles in pakken en meeverhuizen. Het is niet niets allemaal
Ze hebben hier alles gedaan in bewoonde situatie, was niet zo ingrijpen, nieuwe daken, nieuwe puien voor en achter
het was open house hier met de puien er uit, net zo poppenkast
Je knutselspullen kan je toch wel meenemen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alles pakken, naar de opslag en dus niet bij kunnen... en dan wordt na de renovatie alles weer uit de opslag naar huis gebracht...
Verschillende huizen want grote wijk hier. 1 deel van de wijk is monumentaal. Gingen bewoners in tijdelijke woningen. Duurde jaren.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan, en dan alles in pakken en meeverhuizen. Het is niet niets allemaal
Ze hebben hier alles gedaan in bewoonde situatie, was niet zo ingrijpen, nieuwe daken, nieuwe puien voor en achter
het was open house hier met de puien er uit, net zo poppenkast
Monumentaal is een ander verhaal, daar moet men zich aan speciale regels houden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Verschillende huizen want grote wijk hier. 1 deel van de wijk is monumentaal. Gingen bewoners in tijdelijke woningen. Duurde jaren.
Ja gelukkig welquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je knutselspullen kan je toch wel meenemen?
Nog even Child en je zit in een fris huisje op tijd klaar voor de Kerst met je nieuwe Kerstboom
Oef... ja... snap ik wel. Dan is het hier geen klagen jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Verschillende huizen want grote wijk hier. 1 deel van de wijk is monumentaal. Gingen bewoners in tijdelijke woningen. Duurde jaren.
Naja moet je ook net willen jaquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Monumentaal is een ander verhaal, daar moet men zich aan speciale regels houden.
Jaren in een andere woning en dan terug jee hee Hebben ze ook de keus gehad om in de leenwoning te kunnen blijven?
Nee natuurlijk, ze moesten gewoon terug. Meubels mochten wel blijven staan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Monumentaal is een ander verhaal, daar moet men zich aan speciale regels houden.
Jaren in een andere woning en dan terug jee hee Hebben ze ook de keus gehad om in de leenwoning te kunnen blijven?
Ja klopt, daarom zeg ik ook "de keus" kan mij voorstellen dat mensen als ze weer een paar jaar ergens anders zitten ze dan liever blijvenquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel![]()
Bestie gaat daarmee helpen (heeft een auto, dus die gooien we vol (of twee keer)
En ja, met kerst zit ik er lekker bij. Genieten
[..]
Oef... ja... snap ik wel. Dan is het hier geen klagen ja
[..]
Naja moet je ook net willen ja
O dan zouden ze ook wel graag terug gaan. maar jaren wachten jemig zeg dat is nogal watquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, ze moesten gewoon terug. Meubels mochten wel blijven staan.
Maar mooie huizen zijn het wel. En iedereen in de stad wil er wonen.
Ruim 10 jaar was het, denk inmiddels wel een stuk langer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan zouden ze ook wel graag terug gaan. maar jaren wachten jemig zeg dat is nogal wat
En zo is het Child, altijd het positieve er van in zien.quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, mensen ik tel mijn zegeningen
Want het is maar een paar maanden. Kan ik overzien
Daaromquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo is het Child, altijd het positieve er van in zien.
Het is niet anders dus kan je er ook niets aan veranderen dan het maar over je heen te laten gaan.
Gelukkig heb je hulp en je hebt je eigen belangrijke dingetjes om je heen
Gaat vast goed komen
Groot gelijk Child, alles mag niets moetquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daaromen het schiet allemaal wel op
En vandaag lekker een luie dagBen ik wel eventjes aan toe
Ach meid *knuffel*quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk Child, alles mag niets moet
Ik doe ook niets vandaag, heb een heftig week kwa gezondheid gehad en ben kapot
Even bij tanken.
Dank je,quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach meid *knuffel*
Gaat het wel een beetje nu? Gelukkig is het niet zo heet vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |