abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 17:43:34 #26
18653 crew  D.
pi_220936924
Bart had door dat TS maagd is en wilde het er even inwrijven :Y
pi_220937881
Zusje van TS heet janneke en Bart is de alfa gast die er overheen gaat. dat laat hij TS uiteraard graag weten
hardcoholic
pi_220938440
Mijn vrouw heet ook Janneke *;
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220939743
Ik zou de neiging hebben om te zeggen: Meneer smit ik ben op zoek naar jip, weet jjj waar ze is?
pi_220939770
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:40 schreef Filosoofert het volgende:
Mijn vrouw heet ook Janneke *;
Misschien heb je wel dezelfde vrouw als Bart :o
  dinsdag 2 juni 2026 @ 06:33:36 #31
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220939778
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:09 schreef Ferdii het volgende:
Zusje van TS heet janneke en Bart is de alfa gast die er overheen gaat. dat laat hij TS uiteraard graag weten
nooit een haantje gezien die bart heet meestal zijn het homofielen
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  dinsdag 2 juni 2026 @ 06:36:20 #32
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220939783
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:40 schreef Filosoofert het volgende:
Mijn vrouw heet ook Janneke *;
kijk mij es een vrouw hebben hoi allemaal ik ben echt geen maagd op FOK! hoor
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220939954
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 06:36 schreef Edding345 het volgende:

[..]
kijk mij es een vrouw hebben hoi allemaal ik ben echt geen maagd op FOK! hoor
Haha TS is jaloers
pi_220943858
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons begint het standaard met "ik ben Henk en ik werk nu ondertussen 10 jaar bij..." en regelmatig houdt het daar ook bij op :')

Dan vind ik het leuker om te horen dat hij snacht in bed ligt bjj Janneke en dat ze in drieheuven wonen. Maar sowieso, krampachtige voorstelrondjes :{ .
Workshops/vergaderingen van een uur en dan tien minuten spenderen aan voorstelrondjes :')
  dinsdag 2 juni 2026 @ 16:16:16 #35
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220943906
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:50 schreef bleiblei het volgende:
Bij ons begint het standaard met "ik ben Henk en ik werk nu ondertussen 10 jaar bij..." en regelmatig houdt het daar ook bij op :')

Dan vind ik het leuker om te horen dat hij snacht in bed ligt bjj Janneke en dat ze in drieheuven wonen. Maar sowieso, krampachtige voorstelrondjes :{ .
Nieuwe medewerkers die ergens al tien jaar werken voordat ze zich voorstellen zijn dan wel weer klachtwaardig! :Y
  dinsdag 2 juni 2026 @ 20:53:22 #36
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220945898
Ik kwam Janneke vandaag tegen in de kruidvat, haar gelijk even over dit topic verteld. Ze zei dat Bart al vertelde over een onverzorgde man die in de hoek van het kantoor angstig zat te kijken en tegen zijn plant aan het praten was.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Forum Admin dinsdag 2 juni 2026 @ 21:23:04 #37
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220946051
Wat zei je terug? "Hoi ik ben Fred en ik woon op een zolderkamer bij ons ma en pa in Helmond"?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:43:54 #38
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220950558
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 21:23 schreef Pharkus het volgende:
Wat zei je terug? "Hoi ik ben Fred en ik woon op een zolderkamer bij ons ma en pa in Helmond"?
Gewoon zakelijk gehouden. Hoi ik ben AlphaManX en ik werk al x jaar aan dit en mijn functie is Y.

Denk je dat ik mijn vijanden op de werkvloer ga vertellen over mijn vrouwen en kids :')
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220950568
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:42 schreef Edding345 het volgende:
Nieuwe collega's die zich voorstellen zoals in titel :')

Echt de meest kneuzigste voorstellingen ook. Ik weet al wie de broek thuis aan heeft.

Beter is het zeggen: 'Ik ben Bart en woon met mijn vrouw in X'

Nog beter: 'Ik ben Bart en met vrouwtje thuis woon ik in X'

Beste: 'Ik ben Bart en mijn wasmachine staat in de keuken'

Bonusklacht: wat een kutnaam is janneke
Je bent gewoon jaloers omdat jij alleen bent.
pi_220951140
Ik ben .. ..... en ik kom uit Zevenbergen. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')